Iná používateľka obťažuje iných, vyrýva, vyvoláva konflikty

Modrý koník je miestom, kde sa stretáva mnoho mamičiek s rôznymi povahami, v rôznych životných okamihoch a náladách. Nie vždy si všetci padneme do noty, niekedy dokonca dôjde ku konfliktu.

Čo môžeš v takej chvíli robiť?

1. Nereagovať

Pokiaľ prestaneš reagovať, zvyčajne tým rozpory skončia.

Niekedy to môže byť veľmi ťažké, pretože emócie sú veľmi silné a máš potrebu ich dať nejako najavo. Skús sa však na chvíľku zastaviť a porozmýšľať, kým niečo napíšeš alebo urobíš.

  • Pomôže moja nahnevaná reakcia k vyriešeniu konfliktu?
  • Nie je lepšie teraz neodpovedať ako roztáčať špirálu ešte silnejších emócií?
  • Mohlo by to počkať do rána?

Možno nájdeš za pár hodín odpoveď alebo riešenie, ktoré hneď v prvej chvíli nevidíš. S chladnou hlavou bude situácia pravdepodobne vyzerať inak. A možno sa vec medzitým vyrieši sama. Vyskúšaj. Možno zistíš, že ti tak do života začne prichádzať menej konfliktov a viac pohody.

2. Požiadať druhú stranu, aby ti nepísala

Daj prednosť súkromnej správe, aby ste mali na vyjasnenie svoj pokoj (napr. v internej pošte, v bazári priamo v súkromnej komunikácii pod inzerátom). Pokiaľ vec riešiš verejne, je pravdepodobné, že sa problém zbytočne vyhrotí, pretože sa zapoja aj ľudia, ktorých sa vec vôbec netýka.

3. Automaticky preskakovať jej príspevky

Na Stene si môžeš nastaviť, aby sa ti nezobrazovali príspevky od konkrétnej užívateľky, môžeš preskakovať jej príspevky. Obmedzíš tým situácie, kedy sa s touto mamičkou môžeš "stretnúť".

4. Nahlásiť konkrétny príspevok alebo komentár

Pozri sa, ako na to.
Hľadaj výkričník, prípadne Nahlás nevhodný komentár, Nahlás nevhodný príspevok, atď. Team Modrého koníka preverí konkrétny komentár alebo príspevok.

5. Nahlásiť konanie užívateľky

Ak si vyčerpala všetky svoje možnosti, napíš nám. Preveríme situáciu. Nebudeme sa zaoberať drobnými rozpormi, ale proti neustálym útokom alebo ubližovaniu rázne zakročíme.

Ak chceš, pozri, čo môžeš očakávať po nahlásení.

Všetky témy > Chcem nahlásiť nevhodný príspevok alebo správanie > správanie inej používateľky