Mám nastavené automatické predlžovanie z karty, platba ale neprebehla. Čo mám robiť?

Ak bol pokus o stiahnutie platby z karty neúspešný, dostaneš o tom správu na email deň pred skončením predplatného (aby bol čas na vyriešenie).

Skontroluj si svoju kartu a jej nastavenia. Najčastejšie dôvody neúspešnej platby:

  • Skončila platnosť karty. Tvoja karta už exspirovala, pravdepodobne máš už vydanú novú kartu.
  • Prečerpanie kreditu. Máš na účte dostatok peňazí? Preveď na účet potrebné financie.
  • Časovo obmedzené povolenie k opakovaným platbám z karty. Časové obmedzenie si zruš v Internet bankingu alebo na pobočke banky.
  • Karta Maestro nepodporuje opakované platby. Opakovaná platba funguje len s kartami Visa a MasterCard.
  • Dočasná nedostupnosť servera (bankového alebo koníkovského). Aj to sa niekedy stane.

Vo všetkých prípadoch je pomoc jednoduchá: zruš si automatické predlžovanie predplatného a zadaj platbu znovu. Nová platba by mala prebehnúť v poriadku a balík sa ti ihneď aktivuje (predĺži).

Ak nová platba opäť neprešla, mrzí nás to. Žiaľ, nemáme ti ako viac pomôcť. Vyber si z cenníka iný spôsob platby.

Všetky témy > Platené balíky PLUS/PRO