Predeti.sk

    2 skúsenosti

Predajca kočíkov a potrieb pre deti a mamičky.

Najnovšie články

Hodnotenia a skúsenosti s eshopom predeti.sk

Máš skúsenosť s eshopom predeti.sk?
Podeľ sa o ňu a pomôž tak ostatným mamičkám.
Napíš svoju skúsenosť
Najnovšie hodnotenia
makii11  13. jan 2024

Obchod predeti.sk nikdy

Objednala som obliecky,bohuzial bez toho aby som ich riadne prezrela som ich hned oprala,ked som ich sla zehlit obliecky boli katastrofalne,sikme sitie,zle nasity zips,tak som volala obchodu a ze mam ich poslat spat na reklamaciu.Samozrejme po neviem presne akom case napisali,ze obliecky zodpovedaju vyrobnej tolerancii a zasielaju mi ich spat.No maju velice siroku vyrobnu toleranciu,no ale co uz.Avsak ani po 3 tyzdnoch mi obliecky spat neprisli,tak som pisala mail,ze co to ma znamenat,o dve hodiny na to dosla sms od dopravcu ze prebrali od obchodu zasielku pre mna,na mail sa ani neracili odpovedat,avsak zasielka mi aj tak nedorazila,pretoze zadali zlu adresu a vratila sa imspat....takze stale cakam.Takze obchod neodporucam v ziadnom pripade.
nicol2810  5. jún 2023

NEGATÍVNA RECENZIA

NEODPORÚČAM obchod predeti.sk ...
Kupovala som si od nich kocar (Mamba)po necelom týždni používania som ho musela dat reklamovať ,kvôli zlej brzde. ( zasekavalo sa ľavé koleso,zgrelo a nebrzdilo ).Samozrejme mi zamietli reklamaciu( vraj som brzdu zle pouzivala a toto iste napísali aj mojej kamarátke ,ktorá si ten kocik vzala tiež ),ale kvoli dobrým medziľudským vztahom mi kočík vymenia ,teda jeho konštrukciu za novú .Momentálne mám kočík s5 od soboty (3.6.2023) a kočík po 2 hodinách na prechádzke mi začali vrzgat a zgret (tentokrát obe zadne kolesá znova kvôli brzde),tak som im ešte v sobotu pisala a posielala video.Samozrejme som dnes(5.6 ) volala do obchodu. Zdvihla mi milá pani,ktorá sa snažila vijst v ústrety . Volala som ešte 2x a zdvihla mi ina pani,ktorej som sa pytala ,ze ci kocar môžem dať reklamovať az nejak 13steho,lebo proste nemam na novy a tento síce zgre ,brzda blbne,ale ide( síce som bola na ceste akokeby som sla s rachotajucim tankom) ale tak som si ho chcela ešte nechať pre súrne pripady kedy by som s malou niekam potrebovala ísť ... odpoveď ,bola nie..hovorim no dobre,ale vravím im, ze nie som proste spokojná s kúpou ,ze nie je normalne aby som poslala kocar na reklamaciu a aby sa mi vrátil ešte v horsom stave ako bol pred reklamáciou ( trvalo to 2 týždne ).....co ma najviac zaskočilo bolo,ze co som cakala ked som si kocik kupovala ako outletovy( výpredajovy).AKO PARDON, ale keď si za niečo zaplatím ,tak si myslím ,ze by mal tovar slúžiť ,nech stojí aj 10 euro....
Toto ma zarazilo,potom už konverzácia bola úplne pod úrovňou ...skoda mojich nervou...
Takze o5 musím ísť 30 km od domu do kamenej predajne,pretože nemam krabicu na zabalenie celého kocara a tlaciaren na list,ktorý potrebujú pri reklamácii aby kocik vzal kuriér z domu....
Som sklamaná z celej situácie ..takze ja osobne eschop neodporúčam ...
  • -komunikácia
  • -snaha vyjsť v ústrety
  • - reklamácia ( ak chcete reklamovať radšej to predajte)
  • - rýchlosť