Do ktorého mesiaca tehotenstva ste pracovali ako čašníčky?

monika77kol
16. feb 2015

Dobry den, pracujem ako casnicka 14 hod. denne ,kratky-dlhy tyzden.
Som v 5 mesiaci a obcas mi tvrdne brusko hlavne vecer v robote ,bolest ziadnu necitim.
Dokedy ste pracovali dievcata?? 🙂

safranca15
16. feb 2015

Ja som pracovala v zafajcenom a takze do konca 3mes a moja sestra v nezafajcenom a do nastupu na matersku

aams
16. feb 2015

ahoj, kvoli trvrdnutiu ti doktor odporučí magnezium,aj ked nečudo že ti tvrdne po takej šichte,dole klobuk....moja kamoška robila v zafajčenom bare do 8,5 mesiaca,

lucka1025
16. feb 2015

Ja pracujem tiez ako casnicka kratky dlhy tyzden a som v 6tt a budem koncit v juni potom si budem uzivat brusko 🙂 🙂

tinka526
16. feb 2015

Ahoj...tiež som pracovala v prvom tehotenstve a potratila som ked som preberala pivove sudy takže opatrne...ale teraz som druhý krát a pracujem v jedálni a som v poriadku..hlavne povedz kolegom že čakáš bábätko moji to vedia a sú veľmi ohľaduplný a nedovolia mi zobrať ani hrniec s polievkov..😉 držím palceky

wenka25
16. feb 2015

Ja som robila do 32.tt na restike a aj ked som sa nabehala všetko ok.teraz čakám druhé a od začiatku som doma ale lenivá som ako sviňa,kazdy deň si poviem že radšej by som si pobehala po rajóne🙂

lucka1025
16. feb 2015

Ja mam taku dobru kolegynu,ze som jej to hned radsej povedala a nedovoli mi ani len bednicku s flaskami zobrat...

kittyjuliette
16. feb 2015

Ja som akurat 7tt a lekarka ma uz minuly tyzden vypisala pn-preistotu....dlhe hodiny na nohach,v jednom kuse nervy s ludmi,natahovanie sa s tovarom.Ale ty sama najlepsie vies,ako sa citis😉

lucka1025
16. feb 2015

Ja idem na buduci tyzden na kontrolu tak som zvedava co mi povie..

kittyjuliette
16. feb 2015

Pokial nemas ziadne problemy,tak ta necha kludne pracovat,ide o to,ci ty zvladas takuto pracu v tehotenstve,predsa len,vsetky,co tuto pracu nejaky cas robime vieme,ze to nieje zrovna sranda....

ukulela
16. feb 2015