Najlepšia materská škôlka v Košiciach

19. aug 2014  • 
fotoportrét
fotoportrét
minie25
Registrovala sa 3. februára 2012 na modrykonik.sk. Pridala 5 príspevkov.
  • Simonka4 roky
  • Svetlanka6 rokov
 Ahojte maminy, prosím poradíte mi škôlku v Košiciach s ktorou ste spokojné? Ďakujem
18. feb 2012 o 17:07  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
 Pridaj príspevok
fotoportrét
fotoportrét
gabika7706
6
Registrovala sa 3. mája 2008 na modrykonik.sk. Pridala 2603 príspevkov a 68 inzerátov. Má 10 priateľov. Košice - Západ.
fotoportrét
fotoportrét
milka1811984
Registrovala sa 19. februára 2012 na modrykonik.sk. Pridala 3 príspevky. Okres Košice.
 dobrý deń, aj keď táto téma sa dotýka najlepšej školky, chcem tu prispieť svojou velmi zlou skúsenosťou s jednou materskou školkou v Košiciach. Jedná sa o materskú škôlku Humenská 51, kde by som chcela skritizovať hlavne učitelky,ktoré pravdepodobne zaspali dobu, tú absolútne rigidné, voči nejakým zmenám aj voči sebe samým, sú absolútne neschopné,nepružné, s deťmi ani s rodičmi nevedie jedna´t. Nevenujú sa de´tom, nechajú im,ak náhodou sa im uráči ísť na prechádzku mokré nohy deťom, velmi drzo jednajú s rodičmi, neuvedomujú si,že sú tam kvoli nám,neopodstatnene kričia na deti,moje dieťa bolo traumatizované, nechcelo mi chodiť do školky,DO TeJTo ŠKOLKY BY SOM UŽ MOJe DiEŤA NIKDY NEDALA, jedná sa o učiteĺky MagICOVá a Čonková, ktoré sa babsolútne nevenujú príprave detí na školu.
19. feb 2012 o 13:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
fotoportrét
fotoportrét
kstol
Registrovala sa 12. marca 2014 na modrykonik.sk. Pridala 2 príspevky. Okres Košice-okolie.
 Ahojte V Košiciach sa v septembri 2014 otvorí nová škôlka Panorámka.
Nachádza sa v obytnej zóne Panoráma v KE. Privíta detičky v krásnom prostredí v moderných herniach
v príjemnom kolektíve. Rodinná atmosféra zaručí , že sa Vaše deti budú cítiť príjemne - ako doma.
Ak sa chcete dozvedieť viac navštívte web stránku panorámka.sk.