Autizmus. Mám nárok na nejaké socialne dávky?

alexiss27
24. okt 2011

CHcela by som sa spytat ci je mozne nastupit na rodicovsku dovolenku do 5 rokov opatovne aj ked som uz rok pracovala ( po 3 rokoch som nastupila do prace rok som odpracovala a nasledne chodime po vysetreniach koli autizmu )...a ci mam narok na nejake socialne davky pokial sa staram na rodicovskej dovolenke o autisticke dieta? dakujem za kazdu odpoved. 🙂

evamarek77
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
alexandra
8. nov 2011

Ahoj, pani Janosikova Ti pomoze vsetko spisat a vysvetli Ti co a ako a kde 😉

tanapeta
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
zuzi2608
4. mar 2015

Dobrý den, vážení rodiče dětí s PAS,
jsem studentka 5. ročníku oboru Psychologie na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity, pracuji jako osobní asistentka v rámci organizace APLA-JM a píši diplomovou práci z oblasti autismu. Zabývám se faktory, které Vám, jako rodičům dětí s poruchou autistického spektra, pomáhají zvládat každodenní péči o Vaše dítě. Na základě zjištění z Vámi vyplněných dotazníků bych ráda tyto faktory identifikovala a navrhla možné postupy, jak je aktivně a efektivně podporovat, aby se zvýšila kvalita života rodičů dětí s PAS. Bohužel ne každá rodina se dokáže vyrovnat s postižením svého dítěte a proto si myslím, že data získaná z tohoto výzkumu mohou takovýmto rodinám pomoci. Sběr dat pro diplomovou práci je poměrně zdlouhavý proces a velice bych ocenila, kdybyste se zapojili. Proto Vás chci požádat, zda byste obětovali cca 30 minut svého času a vyplnili sadu dotazníků, který naleznete v odkazu níže.

Odkaz: http://goo.gl/forms/P2QsPbMNUa

Předem velice děkuji
Zuzana Lamserová

nitija022
3. apr 2016

ahojte, mohol by mi niekto poradit? som na materskej s 9mesacnym synom, poberam RP, klasika, starsiemu synovi 4 roky len teraz zdiagnostikovali autizmus, do skolky sme skusali chodit ale nezvladal to...mozem dodatocne poziadat o rodicovsky prispevok? ked aj tak som doma na rodicovskej s mladsim synom? dakujem za rady🙂