Hľadám opatrovateľku v Trenčíne

zanas
20. feb 2012

Ahojte. Viete mi poradit kde hladat opatrovatelku pre rocne dieta? V okrese Trencin na dva dni do tyzdna.
Pripadne ak mate uz skusenosti s niekym zodpovednym, privitam odporucania 🙂 Dakujem 🙂

taniyah
21. feb 2012

dobry den.som na md s 3 a pol rocnym chlapcekom a rada by som vam opatrila dietatko u mna doma=)keby mate zaujem napiste na mail taniyah@azet.sk odpoviem na vsetko=)dakujem=)

adriana174
3. máj 2012

@zanas Ahoj ak je to aktualne ozvi sa mi adriana174@centrum.sk. som po materskej a mam dva dni v týždni volne .

zuz3so
3. máj 2012

Tiež môžem ponúknuť seba, už som opatrovala..., sama mám deti.. môžem poprípade dať kontakt na mamičku, ktorej dieťatko som opatrovala. Viac na susu@zmail.sk.

paula_pokorna9
14. máj 2012

@zanas
Ahoj, volám sa Paula Pokorná, som študentka, práve končím strednú školu- bilingválne gymnázium a s opatrovaním detí mám skúsenosti. Som z Trenčína, mám vodičák aj auto k dispozícii.
Ak je Vaša ponuka aktuálna, dúfam, že sa mi ozvete na mail paula.pokorna@gmail.com
Pekný zvyšok dňa 🙂

zanas
autor
14. máj 2012

@adriana174
@zuz3so
@paula_pokorna9
Ďakujem. Už to nie je aktuálne. Ak by sa niečo zmenilo na jeseň zimu, ozvem sa.
Pekný deň!

zuz3so
28. máj 2012

So mnou môžete počítať keby ste potrebovali 🙂

adena5
21. jún 2012

Ahooj ak by si niekedy potrebovala veľmi rada by som sa ti postarala o dieťatko. Mam strednú pedagogickú škodu a robím si vysokú sociálnu pedagogiku a vychovávateľstvo externe, Mám absolvovanú prax. Pekný deň. 🙂

paula1234
27. jún 2013

@adena5
@zuz3so je este aktualna vasa ponuka na opatrovanie deticiek, ak ano dajte vediet, dakujem pekny den 😉

zuz3so
2. júl 2013

@paula1234 Ľutujem, ale už nie :(

nonstopopatera
19. okt 2013

Mamičky, postarám sa Vám o dieťatko- NONSTOP. Platí pre trenčiansky kraj. Mám pedag. vzdelanie, prax s deťmi, empatiu a lásku k deťom, som nefajčiarka. Stačí dieťatko priviesť, o ostatné sa postarám. Píšte na email: z0x4@atlas.sk.

dietaamama