Sportisimo - zlá skúsenosť

poctivyobcan
21. jan 2014

MUsím sa s vami podeliť, čo sami stalo v jednom obchode siete sportisimo. Šiel sopm si kúpiť jedne detské topánky, ktoré boli v akcii, vedel som to podľa letáku, kde svietili hneď na prvej strane. Rozhliadal som sa po obchode a hneď som ich našiel na kraji regálu. Veľkosť nájsť bol však problém, preto som sa rozhodol spýtať sa obsluhy. Zašiel som za predavačom a on ochotne pribehol k zásobe topánok, nenašiel mnou požadovanú veľkosť a šiel teda pozrieť do PC či majú danú veľkosť na sklade. Ževraj majú, tak šiel teda pozrieť do skladu, po asi desať minútovom čakaní vyšiel ale vraj ich nenašiel, čo nechcem skúsiť nejaké iné. Ja teda že fajn ak budú za prijateľnú cenu. Pozriem na regál - topánok neúrekom, vybrať nebude problém vravím si. Hneď mi jedny padli do oka, pozerám na veľkosti v zásobníku, ale tam to vyzeralo v mordore a nebolo možné určiť, ktoré krabice mám pozerať, zavolal som teda zas paholka, nech mi pomôže. Ten po niekoľko minútovom hľadaní skonštatoval, že nemajú. Poobzeral som sa teda po ďalších a situácia sa opakovala. Spýtal som sa teda, z ktorých detských majú danú veľkosť a dozvedel som sa, že iba z tých najdrahších, ktoré im práve prišli, z ostatných modelov iba dopredávajú kusy a doplnenie veľkostí im už neprichádza. Na stole teda modelov, že sa tam ledva zmestia, skúšať však sa nedá skoro nič. a ten neporiadok v regáloch vraj nestíhajú upratovať, lebo majú veľa inej roboty. No pekná je to teda spoločnosť!

barborieta
21. jan 2014

Ja do tohto sportoveho obchodu nechodim z rovnakych dovodov...vzdy tam maju nehorazny neporiadok a vecne predavaci nevedia nic najst. Bola som tak 3x a uz tam viac nepojdem...

sissy27
21. jan 2014

@poctivyobcan ehm a v čom je vlastne problém? zľavy sa bežne dávajú na tovar z predchádzajúcej kolekcie, teda na posledné kusy na sklade a teda je úplne normálne, že nebudú doobjednávať a naskladňovať to, čoho sa potrebujú zbaviť a že nemajú z toho modelu všetky veľkosti... či ty si chcel, aby nový tovar dali do akcie? 😀
a skúšať sa dalo celkom určite všetko, čo bolo vystavené, resp. k dispozícii na predajni, tak nehovor, že sa nedalo...
to, že na predajniach je bordel a chaos je druhá vec, ale rozhodne nemôžeš povedať, že personál bol neochotný a neobslúžili ťa...

katkamodrykonik
21. jan 2014

Práve preto kupujem cez net. odporúčam www.activestyle.sk, či je to pre mňa alebo pre Klarku, (5r),
všetko tam nájdete, len občas treba vedieť hľadať, ale keď neviem, majú infolinku
a už komunikácia je aká fasa s nimi, hehe, palec hore, chcela by som viac takýchto obchodov.

A čo sa týka personálu v kamenných obchodoch, tiež mám takúto skúsenosť, akoby som ich obťažovala,alebo čo...

sissy27
21. jan 2014

@katkamodrykonik tá stránka je čo si dala link, to akurát niekto berie zo sportsdirectu a predáva so slušnou prirážkou 😀 😀 😀
len pre zaujímavosť
http://www.activestyle.sk/oblecenie/lyziarske-o...
http://www.sportsdirect.com/no-fear-ski-set-lad...
"smiešnych" 33€ rozdiel...

barunka
21. jan 2014

ja mám s týmto obchodom len pozitívne skúsenosti - teda chodievame len do tej predajne v BA v Korze... Síce ako sa písalo sa často stane, že nemajú veľkosť, ktorú potrebujeme ale to považujem za normálne. Personál je milí, ochotní... Keď mali akciu, chceli sme od nich kúpiť bicykel, ale nemali sme miesto v aute - bez problémov mi ho bez akejkoľvek zálohy či čohokoľvek iného odložili do nasledujúceho dňa, zadarmo namontovali veci, ktoré sme k nemu prikúpili... Pri kupovaní korčúľ staršej poradili, pomohli... Bordel majú, to áno, ale určite nie väčší ako inde... Ja mám napríklad negatívne skúsenosti s Exisportom, keď priniesli boty zo skladu, jedna väčšia - druhá menšia, cena iná ako naúčtovali, predavača sme naháňali 20 minút...
Tisíc ľudí - tisíc chutí...

katkamodrykonik
21. jan 2014

to sissy27 pochybujem, majú značky moju obľúbenú bench, či adidas originals, ale aj tie drahé ako hunter, či timberland... veď sa pozri sama, ak mi ich nájdeš inde, dám Ti 5 korún 😝 http://www.activestyle.sk/znacky 🙂 bez urážky samozrejme.

billam
21. jan 2014

@poctivyobcan no mat tvoje problémy....ak potrebujes topanky pre dieťa, choď do adidas, nike, puma.....

samo_blaho
21. jan 2014

Táto téma je jedna veľká reklama. Založí sa téma ohľadne nejakého nakupovania a nenápadne podsúvam linky na akože overené, rozumej spriaznené eshopy. Poznávací znak: počet príspevkov diskutujúceho sa dá zrátať na prstoch jednej ruky.

vefi89
21. jan 2014

@poctivyobcan a preto od nich objednávam cez net, a dá sa to vyzdvihnúť aj osobne, popr. poslať poštou. nevidím problém... a samozrejme súhlasím s vyššie písaným, že na dopredaji nečakaj všetky veľkosti, preto je to dopredaj a akcia 😀

sissy27
21. jan 2014

@katkamodrykonik nemusia brať len z SD, ale aj z iných stránok... najlacnejší nie sú ani zďaleka a nejedná sa o malé cenové rozdiely 😉 proste nie je to o tom, že by mali tovar priamo od výrobcu alebo z veľkoskladu a vedeli by ponúknuť niečo, čo nezoženiem inde a za lepšiu cenu... resp. možno oni aj vedia nakúpiť za veľkoobchodné ceny, ale musela by som byť na hlavu padnutá, aby som im zaplatila za hocičo o 30€ viac ako inde 😀 😀 😀

katkamodrykonik
21. jan 2014

ok, ok, ok, chcela som sa len podeliť, že som kupovala tam, a bola som spokojná, vidím, že sú cenové rozdiely, avšak na Sk som to nenašla lacnejšie a vo vyššie spomínaných je strašne drahé poštovné a neviem, ako by bolo s reklamáciou, či výmenou, ale to je jedno...

pekný večer prajem.

barnica
22. jan 2014

Ale sú tu problémy ja kupujem na modrom koníku a som spokojná 🙂 Dik aká reklama 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

nelili1978
3. sep 2014

V Galante otvorili novú pobočku Sportisimo. Vybrali sme sa na nákup, manžel chcel botasky. Mali sme so sebou NA RUKÁCH malú čivavku. Pri vchode nás hneď vyhodila vedúca smeny, že so psom je vstup zakázaný. Ja som jej povedala, že som pozerala na dvere, nemali tam žiadnu nálepku. Ona vyšla pozrieť a keď zistila, že tam naozaj nič nie je, povedala, že to tam zabudli dať, ale podľa interných predpisov tam pes nemôže. Pritom v Bratislave, bežne nakupujeme, pohybujeme sa po obchodných centrách a nikto nás nevyhodil. Len Galanta je zase špeciál..... .

tarzancek
18. nov 2014

pre porovnanie
NIKE DART 10
http://www.activestyle.sk/catalog/product/view/...
pôvodná cena 83,49e akciová cena 58,49e
http://www.sportisimo.sk/nike/dart-10/44032/
pôvodná cena 55e
vdaka za doporucenie stránky activestyle

lubena111
1. jún 2016

Ta svina v predajni nezreklamovala manzelovi botasky,najprv isla,potom sa vratila so stitkami asi sa bola poradit a ze oni maju pravo po roku posudit na predajni.tak maju rok,uz bola jedna reklamacia uznana po esiacoch nosenia,v notaskach diera,po bokoch sa robia same dalsie,vystelka v prdeli,podrazka zodrata a ona povie ze toe posudit si dat sami znalcovi.chore.ale to aj urobim,dam ich na soi,urobim si posudok a vynadat im tam treba.v ZIVOTE NIKDY TAM NIC NEKUPIM

zuzu123123
7. jún 2016

nepochopím prečo nejakú predavačku nazývaš svinou(lubena111) ked ona musí počúvať nadriadeneho a tiež si nemože robiť čo chce.Druha vec je ako sa chova pri tej reklamacii.Ale aj tak ludia pochopte že tie predavačky za to vadšinou nemožu a ludia im nadavaju.A nie nerobím predavačku ako si urcite niekto hned pomyslel.

natalym
7. jún 2016

@zuzu123123 Možno sa tak doma volajú, že sviňa. 😉

lubena111
17. jún 2016

Tak sviňucha.moze byt?je to lepsie?boa vy mate problemy

lubena111
27. jan 2017

Len tak mimochodom ona je prvá čo posudzuje reklamáciu.Keď sa rozhodne ju posunúť ďalej tak je to na nej,tak netrep sprostosti,keď vieš o tom prd.

slavkakni
16. máj 2017

Presne toto sa stalo aj nam. TOPANKY ZAKUPENE V SPORTISSIMO PRED ROKOM, NOSENE POL ROKA A ODTRHNUTA CELA SPICA AJ S PODRAZKOU VPREDU.
Veduca predajne v NR posudila, ze CHYBA NIE JE VYROBNEHO CHARAKTERU A MAME SI DAT IBUV POSUDIT SAMI U EXTERNEHO ZNALCU, v ponuke je Partizanske, Bratislava,Zilina. PROSTE SPOLIEHAJU SA ZE SA NA TO CLOVEK VYKASLE. Doteraz som tam nakupovala dost casto, ale odteraz radsej NAKUPIM INDE!!!!

lucia_9
7. mar 2018

Paholka si si zavolal? 😂 Takto voláš ľudí ktorý ti behajú okolo tvojho kráľovského zadku? Môj zlatý ... ja ti vysvetlím hneď ako to tam funguje.Takých nevzdelancov ako si ty tam chodí denne miliòn a preto tí predavači prídu neraz o nervy.Otvoríš leták a v tom letáku sú bežne zľavnené veci ktoré sú ako dopredaj nie nový tovar.Takže to ,že ty niekam ideš na poslednú chvíľu nie je vina predavača ale tvoja a vina tích ktorý toto zabezpečujú.Uisťujem ťa ,že nikto z ľudí z predajne toto na starosti nemá.A keď sa tu sťažujete na bordel na predajni tak je tam práce až až.Tí ľudia tam len nestoja.Behajú po predajni ,sú v sklade , pripravujú nový tovar ,eshop , vybavujú rezervácie , reklamácie , výmeny , upravujú štendre a poprito obsluhujú zdegenerovaných zákazníkov ktorý nemajú poňatia ako vôbec obchod funguje.Takže budte taký dobrý a predtým než si začnete vytierať topánky o zamestnancov si preštudujte princíp chodu obchodu a sťažujte sa na vyšších oddeleniach ktoré tieto veci zabezpečujú.Pretože tí paholkovia s tým absolútne nič nemajú.A tí poholkovia majú väčšinou vyššie vzdelanie než zákazník .... takže keď si myslíte ,že v obchodoch robia len ľudia s učňovkou tak sa nad sebou zamyslite ako sa správate aby vám ten titul neoplieskali o hlavu.Uvedomte si ,že žiaden zamestanec v obchode nemôže zato ,že vy ste nespokojní s chodom prevádzky!!!! Ale to by ste najprv museli čoto vedieť o obchodovaní.Pán Paholok a spol.

lucia_9
7. mar 2018

A za 400 € po 12stke nemôžete čakať ,že tí ľudia sa z vás pokakajú.Oni nedostávajú provízie z obratov firiem.Vlastne oni tam len sú tak ako vy v práci a vy ich osobne ani vaše názori nezaujímate...Toto zaujíma len manažérov nie predavačov ale bohužiaľ predavač si zlízne zle odvedenú robotu niekoho iného.A mimochodom... vedúca smeny neposudzuje reklamácie len ich spracuváva papierovo takže sa choďte najbližšie vyvrieskať na veducého predajne a na vyššie kompetentné oddelenia.Jak vidno 😂 ,že polovica z vás nemá potuchu o tom ako funguje sieť obchodov.Ach je mi ľúto tích predavačov ktorý tam makajú jak fredky za minimálku s Ing ... a ešte si vypočujú také bezmozgové telesá.

betulienka79
7. mar 2018

špina a neporiadok na predajni v Sportisime, horšie ako u číňana :( ......išla som skúšať do kabínky, ale bála som sa tam vôbec vyzuť a vyzliecť......keď som to vravela personálu, tak len kývli plecami, ale pri najbližšej návšteve obchodu sa vôbec nič nezmenilo.......čo je smutné, lebo tak si len odháňajú zákazníkov :(

zuzanka.zuzu
7. mar 2018

@lucia_9 vôbec sa mi nepáči, že autor nazval predavačov paholkovia 👎 a v podstate prvé 2 vtedy som s tebou súhlasila.... ALE ja keď idem do obchodu, tak si predsa NEBUDEM študovať ako obchod funguje. mňa NEZAUJÍMA čo všetko predavač robí alebo nerobí. keď som v obchode očakávam, že ma niekto obslúži. na môj plat sa v mojej práci tiež nikto nepýta. ani si neštuduje zákony, keď za mnou do práce ide, lebo očakáva, že JA som ich študovala a ja ich budem vedieť a poradím mu... či mám tiež klientov odfajčiť, nech si preštudujú trestné právo a až potom nech prídu?

lucia_9
7. mar 2018

@zuzanka.zuzu Keď predavač ,vedúci smeny ,logistik povie 10 krát jednu a tú istú vec a zákazník ju nepochopí a ešte sa mu ospravedlní aj keď to nie je jeho vina tak si myslím ,že nepísaný zákon slušného správania sa by moho byť aplikovaný aj z druhej strany.A nie vrieskať na celú predajňu čo je toto za obchod keď nemáte to čo ja potrebujem.Osobne si myslím ,že takto ľudia odprezentujú jedine svoju vizitku nie vizitku obchodu kedže povinnosťou predavača je zákazníka pozdraviť ,obslúžiť poprípade sa mu ospravedlniť ak dan vec nemáme ,informovať ho o dananej veci a z akého dôvodu práve tento tovar nemáme.Žiadne vaše komplexy ,urážky... ten človek počúvať nemusí.Ja keď niekam prídem a je mi slušne niečo vysvetlené tak nezačnem bliakať po zamestnancovi ako keby to bol kus mäsa.Neviem mňa asi doma vychovali tak ,že si vážim aj bezdomovca pokial mi nejakým spôsobom nestrpčuje život.Je rozdiel poradiť je to ich práca... ale nie je ich prácou silou mocou sa vám pchať do zadku a ospravedlňovať sa 50 krát.Človek s rozumom sa poďakuje za vysvetlenie a obsluhu a odíde aby ten chudák zamestnanec nemal stres ešte aj keď príde domov.Aspoň ja osobne beriem ohľad aj na iných ľudí.

@betulienka79
Nemôžem povedať ,že to tak nebolo ... záleží od personálu.Nebudem konkretizovať miesto predajne ale mi na tej našej zmývame a upratujeme každý večer.Upravujeme textil.Hľadáme tovar pokým ho nenájdeme ,venujeme sa zákazníkom.A nikto so zamestnancov nemá ani chvíľu nato aby nič nerobil.Takže ak tam majú neporiadok tak je to vizitka len danej predajne.A chyba vedenia... pretože upratovanie nie je našou povinnosťou.Takže je smutné ,že si to zase zlízne len človek ktorý za nič nemôže.Áno píšem z vlastnej skúsenosti a nezastávam sa tích ľudí len preto ,že tu oblasť poznám.Ani ja nie som len predavač s nejakým výučným listom ... polovica ľudí si to myslí a preto sa k tým ľuďom správa ako k handre.Omyl! Pracujú tam ,bakalári ,inžinieri ,magistri.... takže všetci by sme si mali byť rovný.To len na ukážku aby ste vedeli ,že každý niekde začal.Pochopím ak je aj predavač nepríjemný.Ale ja sa tiež posmejem ak sa mi niekto ani neodzravý ,je drzý... s takým zákazníkom sa teda ani ja baviť slušne nebudem.Ale ak zamnou slušne príde zákazník a upozorní ma na nedostatky okamžite to hlásime vedeniu.Uvedomte si ,že predavač a nie len predavač ale zamestnanec nemá kompetencie meniť celú obchodnú sféru.To ,že vás to nezaujíma... len vy zo seba urobíte pred ľuďmi debila ,že neviete za kým sa treba ísť sťažovať.Mne by sa teda nechcelo zosmiešňovať sa a hrať sa na múdreho keď o to nič neviem.

lucia_9
7. mar 2018

A k tým povinnostiam a nepovinnostiam predavačov som došla preto .... pretože sa tu objavil jeden múdry komentár ako vedúca smeny posudzovala reklamáciu a ako ona zato môže.Predtým než niekoho začnem osočovať na internete a zosmiešňovať sa s nepotvrdenými informáciami by som si to najprv overila či s tým vôbec ona má niečo spoločné okrem dokumentov.Tak isto neporiadok... neporiadok tam nerobí zamestnanec ale vy ...a nehnevajte sa ale oni sú tiež len ľudia a pochybujem ,že dokážu robiť 2 veci naraz.Prevádzka sa každý večer upratuje a upravuje.V polovici dňa to tam môže vyzerať neupravene kedže sa to nestíha počas dňa upratovať.To len na upresnenie aby ste si dali nádych a výdych ,že ta prevádzka po 1000cke ľudí nebude vyzerať o 12:30 ako znovuzrodená.Proste to je realita nie matrix.Nebehajú tam vysávače a handry počas smeny.

juro333
31. okt 2019

Ja pracujem v Sportisime v Bratislave,ak máte v letáku akcie na niektoré veci a obuv za veľmi výhodné ceny,tak to býva vždy aspoň to je zvyčajne tak vo väčšine prípadov dopredaj starých zásob. Preto keď prídete cez zimu nemôžete čakať, že na predajni nájdete letné veci a doplnky. Tovar sa odosiela späť do centrálneho skladu, tieto veci je možné zakúpiť on-line a v prípade že vám nesedia, alebo majú nejakú vadu, je možnosť ich vrátiť späť do najbližšej predajne.