Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Starší/bazárový otočný športový kočík do terénu po dedine - stačí niečo ako Camarelo, alebo investovať do Britax Go Big?

Zodpovedané
25. nov 2020

Ahoj Eli,

mám teraz kočík Britax B-Motion 4 Plus - som s ním v podstate spokojná, ale na naše dedinské cesty je málo odpružený a nedá sa dať proti smeru jazdy - to sú dve negatíva, ktoré vidím. Rozmýšľam ho predať a kúpiť kočík čisto len na prechádzky po dedine, resp. keď pôjdeme na dovolenku, výlet do zlého terénu (mám v aute ešte Cybex Eezy S Plus). Niečo na štýl Britax Go Big (ten by som hneď brala), ale stačí mi aj niečo staršie - húpavé, úplný ľah, čo najkolmejší sed, predné koliečka točivé, kvalitnejší.

Myslíš, že zoženiem niečo bazárové lacnejšie (do 150-200e), napr. nejaký Camarelo, alebo mám radšej priplatiť a kúpiť bazárový Britax Go Big?
Ďakujem.

Ahoj,

za mňa, ešte o to skôr ak bazárový, je Britax Go Big 1000x lepšia voľba. A to nie len kvalitou a priestorom v sedadle (a samozrejme jazdnými vlastnosťami), ale aj neskorším ďalším predajom.

Britax Go Big

Britax Go Big je najvyššou, high-endovou verziou modelov Britax Go a Britax Go Next. Je to športový kočík či jeho kombinácia vo funkčnom škandinávskom dizajne. Väčšie, kvalitne odpružené kolesá ti zaručia výborné jazdné vlastnosti v lepšom i horšom teréne. Všetky kolesá sú v terénnom prevedení s pneumatikami plnenými penou. Nehrozí ti tak defekt, ani neestetické zapichnuté kamienky. Hlboká vanička je umiestnená vyššie, aby si k bábätku bola bližšie. Sedadlo je naopak nižšie pri zemi, aby sa do neho dieťa vedelo usadiť aj samé. Go Big je prvým športiakom z rady Go, ktorý môžeš napolohovať do úplného ľahu vhodného od narodenia. Na kočík dokážeš pripojiť aj autosedačku pre vytvorenie cestovného systému. Nosnosť košíka u Go Big je až 10 kg, zmestí sa do neho aj väčší nákup.

Poľské športiaky predávať je utrpenie a často radšej darovať ako predávať. Takže aj ak investuješ viac, vôbec to nie je také drahé, lebo neskôr sa ti z toho ešte vcelku pekná časť vráti (jasné, že závisí od toho, ako ste kočík používali a či sa extenzívne nezničil, ale to je málokedy takto). Takže za mňa bazárový Go Big, ABSOLÚTNE ÁNO.

Ešte by som sa pozerala aj na Emmaljungy - v podstate akékoľvek, aj tie staršie, s rovným ľahom sedadla sú dobré jazdne.

Staršie Gesslein kočíky tiež stoja za obzretie v bazárovej ponuke.

Gesslein FX4 Life

Gesslein FX4 Life je novinkou pre rok 2020. Brat nekorýtkového FX4 Classic, model FX4 Life ponúka priestranné (54 cm opierkou chrbta) korýtkové - do ležiacej polohy nakloniteľné a plne otočné sedadlo s možnosťou výškového nastavenia a predĺženia opierky nôh, ku ktorému môžeš pre novorodenca doplniť hlbokú vaničku či adaptéry pre autosedačky (vlastnej značky, či tých s úchytmi typu Britax Römer či Maxi-Cosi).

FX4 konštrukcia je plne odpružená a naviac podstatne kompaktnejšia, než je na túto značku a typ kočíka bežné. Kolesá z tvrdenej gumy so zabudovanými vzduchovými komôrkami umožňujú nižšiu celkovú váhu, jednoduchú ovládateľnosť, priľnavosť na povrch a pritom dostatočnú odolnosť s vlastnosťami blízkymi nafukovacím pneumatikám. Voliteľne s môžeš doobjednať aj ručnú brzdu a kopu ďalšieho príslušenstva vrátane vymeniteľných Loop vložiek.

Gesslein S4 Air+

Gesslein S4 Air+ je ľahký štvorkolesový športový kočík na podvozku F4 s priestranným mäkko polstrovaným neotočným sedadlom identickým s modelom S3. Sedák je dostatočne priestranný aj pre väčšie deti, ktoré zvládne aj vďaka zvýšenej nosnosti. Chrbtovú opierku dokážeš napolohovať až do ľahu aj jednou rukou pomocou zjednodušeného pásového mechanizmu. Súčasťou sedadla je polohovateľné detské madlo. Ku kočíku je možné voliteľne zakúpiť aj otočnú nadstavbu F4.

Konštrukcia kočíka je z ľahkého no pevného eloxovaného hliníka. Odpružené kolesá sú určené najmä do mesta, zvládnu však aj občasný zhoršený terén. Vyrobené sú z tvrdenej gumy Air+ so zabudovanými vzduchovými komôrkami. Vďaka nim je pneumatika ľahšia, jednoduchšie ovládateľná, lepšie priľne na povrch a pritom je dostatočne odolná s vlastnosťami blízkymi nafukovacím pneumatikám.

Z S4 môžeš dokúpiteľnými nadstavbami vytvoriť ľubovoľnú kombináciu. Pre bábätká už od narodenia je dostupná mäkká vložná taška C1 prerobiteľná na fusak, pevná vložná taška C2 či hlboká vanička C3 nakliknuteľná na konštrukciu v dvoch výškach. Pomocou adaptérov možno pripojiť aj autosedačku. V ponuke je aj ďalšie príslušenstvo: podložky, prebaľovacia taška, fusak, slnečník či letný set. Možným príplatkovým vybavením kočíka je tiež ručná brzda či koženkou obšitá rúčka.

Gesslein F4 Air+

Gesslein F4 Air+ je vyšší model jednoduchšieho Gesslein S4 Air+. Z modelu F4 je dokonca možné buginu S4 vytvoriť nahradením otočného sedadla dokúpiteľnými setom poťahov neotočného sedáku. F4 Air+ vychádza zo staršieho modelu F4, má však vylepšený typ kolies z tvrdenej gumy so zabudovanými vzduchovými komôrkami. Vďaka nim je pneumatika ľahšia, jednoduchšie ovládateľná, lepšie priľne na povrch a pritom je dostatočne odolná s vlastnosťami blízkymi nafukovacím pneumatikám.

F4 Air+ je pevný kočík s konštrukciou z ľahkého eloxovaného hliníka. Štyri odpružené kolesá zvládnu aj mierne zhoršený terén. Priestranné sedadlo s XXL vetranou strieškou môžeš otáčať a polohovať až do ľahu. Opierka nôh sa dokonca dá predĺžiť pre ešte dlhšiu ložnú plochu. Pre kombináciu od narodenia je dostupná mäkká vložná taška C1 prerobiteľná na fusak, pevná vložná taška C2 či hlboká vanička C3 nakliknuteľná na konštrukciu v dvoch výškach. Pomocou adaptérov možno pripojiť aj autosedačku.

Kočík je v ponuke v desiatkach farieb. V základnej výbave má Loop podložku s Cell Pur penou a vymedzovačom hlavičky. Môžeš si ho však prispôsobiť ďalšími z dokúpiteľných podložiek v ponuke či voliteľnou prebaľovacou taškou, ktorú môžeš obmieňať odzipsovaním a výmenou jej prednej časti. Možným príplatkovým vybavením kočíka je tiež ručná brzda či koženkou obšitá rúčka. Na výber je aj ďalšie príslušenstvo: fusak, slnečník či letný set.


Gesslein F3 Air+

Gesslein F3 Air+ je trojkolesová verzia modelu F4. Je tiež trojkolesovým základom pre jednoduchší model S3, ktorý z neho môžeš vytvoriť dokúpiteľným setom poťahov neotočnej športovej časti. F3 Air+ vychádza zo staršieho modelu F3, má však vylepšený typ kolies z tvrdenej gumy so zabudovanými vzduchovými komôrkami. Vďaka nim je pneumatika ľahšia, jednoduchšie ovládateľná, lepšie priľne na povrch a pritom je dostatočne odolná s vlastnosťami blízkymi nafukovacím pneumatikám.

F3 Air+ je pevný kočík s konštrukciou z ľahkého eloxovaného hliníka. Tri odpružené kolesá zvládnu aj terén. Priestranné sedadlo s XXL vetranou strieškou môžeš otáčať a polohovať až do ľahu. Opierka nôh sa dokonca dá predĺžiť pre ešte dlhšiu ložnú plochu. Pre kombináciu od narodenia je dostupná mäkká vložná taška C1 prerobiteľná na fusak, pevná vložná taška C2 či hlboká vanička C3 nakliknuteľná na konštrukciu v dvoch výškach. Pomocou adaptérov možno pripojiť aj autosedačku.

Kočík je v ponuke v desiatkach farieb. V základnej výbave má Loop podložku s Cell Pur penou a vymedzovačom hlavičky. Môžeš si ho však prispôsobiť ďalšími z dokúpiteľných podložiek v ponuke či voliteľnou prebaľovacou taškou, ktorú môžeš obmieňať odzipsovaním a výmenou jej prednej časti. Možným príplatkovým vybavením kočíka je tiež ručná brzda či koženkou obšitá rúčka. Na výber je aj ďalšie príslušenstvo: fusak, slnečník či letný set.

Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,

Eli z Modrého Koníka.