Elegantný, funkčný a ide prakticky sám. Nio je hybridom modelov Evo, i2 (IGo) a Nexo, ale zároveň unikátny svojím vlastným spôsobom. Skôr pre nižších, ale rúčka sa dá prispôsobiť aj vyšším rodičom. Multifunkčný Nio ocenia predovšetkým, aj keď nie výlučne, mestské mamičky.


Image title


V krátkosti:


+ neskutočne príjemné a jednoduché ovládanie a manipulácia
+ na svoj typ dobré odpruženie
+ štýlový dizajn, farby a materiály
+ hlboký, prístupný košík
+ veľké a vetracie náhľadové okienko s perfektným a efektným zaistením
+ dobre riešené polstrovanie pásov, ktoré drží, kde má
+ pohodlná vanička
+ klik systém sedadla s pamäťovými tlačidlami, ktorý, na rozdiel od predchádzajúcich modelov, netreba otáčať


- nižší (pre nízkych však výhoda)
- dosť plastov, ktoré môže byť pri nedostatočnom premazaní počuť
- veľa suchých zipsov
- strieška športiaku v ľahu nie je dosť dlhá, zišlo by sa aj predĺženie vaničkovej striešky
- krátka opierka nôh
- bez odňatia kolies nie je po zložení úplne kompaktný
- puzzle systém pásov treba zakaždým skladať


A v "dlhosti" :wink: :


Musím priznať, nikdy som nebola Mutsy nadšencom. Áno, túto obľúbenú holandskú značku vnímam - a to prevažne v pozitívnom duchu - ale vždy som si našla niečo, prečo Mutsy práve vtedy nie. Kočíky tejto značky sa mi zdali buď malé, nízke, s krátkou strieškou, nie také zaujímavé ako iné… Veď to možno poznáte. No a teraz, s Nio-m “v ruke”, môžem povedať, že konečne viem, čo na týchto kočíkoch toľké vidíte… Nový Nio je trochu ako Evo, ešte o trochu viac ako i2 (IGO), pritom však ide vlastnou cestou. Modernejšou, jednoduchšou na manipuláciu, praktickejšou na používanie a konečne (!) aj s relatívne decentnou strieškou.


Image title


Mutsy Nio vyšiel v roku 2018 a zaujal asi každého, kto zvažoval Evo alebo IGo, no niečo mu na nich nevyhovovalo. Inšpirovaný popularitou kompaktnejšieho, neotočného Nexa prináša nový zvýšený košík, mierne hranatejšie tvary, citeľné odpruženie a dobrú ovládateľnosť. Pridané detaily (nové pribudli aj pre rok 2019), ako i prepracované funkcie, z neho robia extrémne pohodlný kočík na každodenné používanie - a to pre novorodenca, ale aj pre dieťa prechádzajúce z hlbokej vaničky do športiaku.


Nio sme testovali vo farbe Explore Amazon Green Standard, pre rok 2019 s rúčkou a madlom v novej farbe Red Grip. Je to krásna, neutrálna kombinácia, vhodná pre obe pohlavia. “Džungľová” zelená je pomerne tmavá a mení sa v závislosti od svetla, v ktorom ju vidíš. Niekedy je ozaj zelená, inokedy skôr sivá alebo až čierna. Kontrastná hnedá, do červena ladená koženka rúčky a madla je naozaj efektným detailom. Aj ostatné farby, kombinované vždy s osviežujúcou koženkou, mňa osobne tešia neutralitou, napriek ktorej však vôbec nie sú nudné. Na výber sú aktuálne štyri kolekcie - Adventure, North, Inspire a Explore, ladené podľa témy, ktorú reprezentujú.


Image title


Konfigurovateľnosť


Nio si môžeš kúpiť ako čisto športový kočík bez príslušenstva (cca 575 eur), dvojkombináciu s hlbokou vaničkou (cca 760 eur) či trojkombinačný set s autosedačkou (vyše 900 eur). Okrem toho je dostupný aj samostatný podvozok - konštrukcia, na ktorú si jednotlivé diely môžeš vyskladať podľa vlastných potrieb. Dôležitou informáciou pri tomto modeli je fakt, že si síce dokážeš zakúpiť aj výlučne hlboký kočík (čisto vaničku), ale v tom prípade nebudeš mať v cene zahrnutý nákupný košík. Košík ladený k športovej časti je dodávaný spolu s ňou - ak si teda nekúpiš športiak, ale len podvozok s vaničkou či autosedačkou, buď sa zaobídeš bez košíka, alebo ho budeš musieť doobjednať osobitne. Zaujímavou je vtedy aj možnosť zvoliť košík inej farby ako zvyšok, čím si ho “namixuješ” do unikátnej kombinácie.


Samozrejmosťou je množstvo originálneho doplnkového príslušenstva, ale to si, žiaľ, musíš zakúpiť samostatne. Okrem pláštenky by som určite dokúpila sieťovanú slnečnú clonu, ktorá okrem funkcie moskytiéry bráni aj UV lúčom - a tak doplní striešku, ktorá by najmä v sklopenej polohe mohla byť väčšia. Dostupný je aj fusak a nánožník, slnečník či prebaľovacia taška - všetky v aktuálne dostupných farbách. 


Image title


Vaničková časť


Na otestovanie sme si priniesli aj hlbokú vaničku. Napriek tomu, že nemáme maličké bábätko - najmenší Ferdinand (bude mať v máji dva rôčky) okamžite nástojil na tom, že si do nej ľahne a riadne ju odskúša. S pokrčenými nôžkami a ritkou hore, ale spokojným výrazom v tváričke skonštatoval: “moje”.


Image title


Napriek rozmeru matraca 72x30 cm sa mi vanička nezdala malá. Jej veľkosť je podľa môjho názoru priemerná, a teda akurátna pre každé dieťatko ‘klasickej veľkosti’ :slight_smile:. Približne pol roka v nej isto vydržíte (s fusakom to vidím tak na 5 mesiacov). Matrac v hlbokej časti je pomerne hrubý, priedušný, antialergický a zdá sa mi extra pohodlný - spracovaný tak, aby sa dieťatko zbytočne nepotilo. Prateľnosť vnútornej výplne je v dnešnej dobe už samozrejmosťou. Drží na leme suchých zipsov. Pravdupovediac, klasické zipsy by ma ohúrili o čosi viac. 


Image title

                           iná farba, na predajni...

Image title



Maminka štvormesačnej Bianky Melinda, zvyknutá na značne robustnejší Anex Sport s podstatne väčšou vaničkou však skonštatovala, že je na pohľad malá. Vždy teda treba zvážiť, čo od nej ktorá očakávame a ako sme zvyknuté kočíkovať.


Image title


Image title


Ak by som vaničke mala čosi vytknúť, pridala by som predĺžiteľnosť striešky. Melinda s Biankou, na ktorú bez nánožníka priame slnko dosť svietilo, súhlasili. V lete teda pravdepodobne budeš potrebovať nejaký druh clony. Odvetrávanie striešky a náhľadové okienko s vetraním, spracované rovnako ako na strieške športovej časti, je podľa mňa vyriešené skvelo. Mínusom je aj upevnenie nánožníka len na bočné suché zipsy a dva cvočky - pridala by som cvočky alebo viac „sucháčov“ aj do spodnej časti, ktorú vie dieťatko “vykopať” nahor. Oceňujem aj pomerne jednoduché skladanie na placku, takže ak ju potrebuješ často prevážať alebo efektívne uskladniť, je to s Nio vaničkou možné a dokonca pomerne ľahké. Ďalším bonusom sú malé postranné vrecká, napríklad na cumlík, ako aj väčšie vrecko, integrované v nánožníku. Za tieto malé, nepodstatno-podstatné detaily jednoznačne palec hore. 


Image title


Image title


Autosedačka


K Mutsy Nio vďaka dokúpiteľnému setu pripojíš adaptérom okrem vlastnej značky autosedačky kategórie 0+ - nazvanej Safe2go - aj všetky známe značky vajíčok s koncovkami typu Maxi-Cosi. Okrem Pebble Plus, Pebble, Cabriofix, Citi sú podľa výrobcu vhodnými predovšetkým Kiddy Evolution Pro, Evolution Pro 2, Evo–luna i-size; Cybex Aton, Aton 4, Aton 5, Aton Q, Aton Q i-size či Besafe iZi Go (X1) a iZi Go Modular. V trojkombinácii s autosedačkou sú adaptéry samozrejme súčasťou balenia, inak je nutné ich dokúpiť. Autosedačka Mutsy Safe2go nie je v našich končinách až taká obvyklá či obľúbená, preto Nio nájdeš skôr v sete so značkou Maxi-Cosi (o ktorých už vieme, že sú pohodlné a bezpečné); alebo si vyberieš vlastného favorita. Žiaľ, ADAC testovanie k Safe2go zatiaľ nie je dostupné.


Image title


Vlastnosti


Poďme na športový kočík, od ktorého treba očakávať najdlhšie využívanie a ponúka najviac funkcií. Jeho look je typicky ‘Mutsy-ovský’, duch značky srší z celého kočíka. A to je len dobre - robia to, čo robiť vedia najlepšie. Pôsobí luxusne, ale pritom funkčne - drží sa “pri zemi”. A to doslova, lebo je to skôr nižší kočík. Rodičom s výškou okolo 190 cm a viac odporúčam kočík si pred kúpou vyskúšať. Ja so 176 centimetrami som však oň nezakopávala. 


Image title


Odhliadnuc od výšky, na kočíku chcem vyzdvihnúť najmä fakt, že je naozaj FANTASTICKÝ na ovládanie a manévrovanie. Bolo to jednoduché prakticky na každom povrchu, v každej polohe a smere sedadla, každom nastavení rúčky a bez ohľadu na váhu dieťatka. Jazdiť s týmto kočíkom je potešenie, a to preto, že ani nevieš, že by jazda mohla mať nejaký zádrheľ. A nevedieť o žiadnom - ver mi, to je tá „pohoda - lahoda“. Hneď ako ťa začne niečo škrieť, uvedomíš si, aké je úžasné mať kočík, o ktorom ‘ani nevieš’. A Nio, ten ide naozaj skoro sám, bez vyvíjania zbytočnej námahy.



Váha kočíka je 12,4 kg, čo by som na neho podľa pocitu a pohľadu ani nepovedala. Reálne váhu pocítiš jedine pri nakladaní do auta. Zložený kočík, ak mu teda neodoberieš kolesá, nejaké to miesto zaberie, a preto ho neodporúčam na časté prevážanie či vynášanie. Na to je jednoducho príliš objemný. Ak ho však potrebuješ brať zložený napríklad od auta k domu, alebo presunúť na iné relevantné miesto, ponúka možnosť ťahať ho za sebou na zadných kolesách. Ako často to reálne využiješ je otázne - ja som, pravdupovediac, túto funkciu nevyužila ani raz.


Rukoväť


Rúčka kočíka je efektne koženková a nastavuje sa teleskopicky. Štyri polohy v mnou zmeraných 96 až 105 cm sú podľa mňa vhodné a dostačujúce, aj keď mne, vyššej mamine, najviac sedela najvyššia poloha. Nastavovanie jej výšky je nutné robiť obojručne, no nie je to náročné. Zatlačiť dovnútra postranné tlačidlá a potiahnuť či potlačiť podľa želania. Napriek tomu, že je rúčka teleskopická, nehrká, ani sa zbytočne priveľmi netrasie – aj keď má miernu vôľu. Jej prevedenie hodnotím pozitívne. 


Image title


Strieška


Achillovou pätou Mutsy kočíkov sú často striešky, teda ich dĺžka. Nio je na tom v porovnaní s dosiaľ ponúkanými modelmi o čosi lepšie - strieška je o niečo mohutnejšia, so zadným predĺžiteľným panelom a celkom slušným šiltom. Ak ju vo vzpriamenej polohe sedadla so zdvihnutou opierkou nôh predĺžiš, kryje dieťatko v podstate kompletne. Horšie je to pri sklopenom sedadle, kedy je priestor na sedenie podstatne viac otvorený a strieška tieni o dosť menej. Osobne by som privítala buď dvakrát predĺžiteľnú striešku, podstatne dlhší šilt, alebo ešte jeden vnútorný rozzipsovateľný UV šilt či clonu - napríklad na štýl kočíkov Nuna alebo Uppababy. Jednoduché a efektné riešenie, možno sa ho niekedy dočkáme. Každopádne si na leto, ak teda tvoje dieťatko v kočíku spí, priprav UV sieťku či slnečník od Mutsy, alebo inú univerzálnu clonu. Ja som clony využívala pri veľkých horúčavách pri takmer každom kočíku, takže to nepovažujem za zásadnú nevýhodu. Rátať s tým však treba :wink:.


Image title


Čo však na strieške treba spomenúť v tom najpozitívnejšom duchu sú nielen spevnené a dobre vyzerajúce materiály s UV faktorom, ale aj „úúúžasné“ náhľadové okienko. Je ozaj veľké, vetracie, a vybavené koženou prackou na zachytenie jeho prekrytia v prípade, že ho chceš nechať otvorené. Vyzerá to jednoducho super a túto funkciu sme pri našom jarnom testovaní využívali vo veľkom. Okienko je síce kompletne orámované suchým zipsom, ale až tak veľmi to neprekážalo. Jednoducho sme ho mali väčšinu času zachytené v otvorenom stave :slight_smile:.


Image title


Sedadlo


Sedacia časť ma prekvapila predovšetkým pomerne vysokou (51cm) chrbtovou opierkou. Čakala som menšie sedadlo, použiteľné maximálne do dvoch rokov, ale realisticky môžem povedať, že do minimálne dva a pol - troch rokov kočík reálne využijete. Opierka je navyše pohodlne polstrovaná, s tromi výškovými nastaveniami bezpečnostných pásov. Dve nastavenia sú dostupné aj pre medzinožný pás, čo som veľmi ocenila. Pôvodne sme totiž tento pás mali v nižšej polohe, a „krpatý“ sa mi stále akosi zošuchoval tak, že to vyzeralo trochu smiešne. S najväčšou pravdepodobnosťou preto, že je zvyknutý na korýtkové sedenie nášho kočíka, ale iste aj preto, že sedadlo je mierne zošikmené. Nie je to ani zďaleka ‘šikmé’ sedenie (oproti napríklad Britaxom radu B-Agile či B-Motion), no predsa sa mi zdalo, že je mierne našikmo. Po napravení pásu medzi nôžkami malý sedel podstatne lepšie, aj keď stále nie kolmo. 


Opierka nôh je však trošku sklamaním. Je, v kontraste s vyššou opierkou chrbta, ozaj krátka. Pre malé detičky super, no starším nožičky pretŕčajú a na opretie tak využijú prednú plošinu v spodnej časti. Tento nedostatok by vyriešil systém, aký nájdeš napríklad na kočíkoch Joolz, pri ktorých sa dá vysunutím opierka nôh predĺžiť. Stále som podvedome dúfala, že sa to aj u tohto kočíka dá nejako spraviť (opierka totiž vyzerá dosť robustne, takže možné by to teoreticky bolo :slight_smile: ).


Image title


Na ilustráciu sme v Nio chvíľu povozili aj môjho druhorodeného, štvorročného chlapinu Felixa. Samozrejme, že sa už veľmi nekočíkuje, no možno ti pomôže aj fotoreferencia s dieťatkom, ktoré má cca 15 kg a 102 cm. Strieška sa mu už dotýkala hlavy, ale príležitostne to použiteľné bolo a navyše, manipulácia s kočíkom bola stále jednoduchá.


Image title


Image title


Polstrovanie päťbodových pásov je v ramennej časti excelentné. Je totiž dobre umiestnené a na svojom mieste drží vďaka suchému zipsu a cvočku, takže sa nezošmykuje, ani ho dieťa pri vystupovaní nestrhne so sebou. Medzinožné polstrovanie je v poriadku - len som si želala, aby cvok bol aj na ňom, lebo občas sa vysunulo vyššie a aby som pásy zapla, musela som ho zhrnúť zasa nižšie. Vypadávať ale nevypadávalo. Malú výhradu mám aj k systému zapínania pásov - jedná sa o tzv. puzzle systém, kedy vyššie pásy musíš zasunúť do nižších a potom zakliknúť spojené do pracky. Pri každom vystupovaní sa však oddelia a spájaš ich tak zakaždým, keď dieťatko pútaš. To môže byť trochu otrava, najmä ak sa mece. Výhodou ich oddeliteľnosti je však jednoduché pripevnenie podložky či fusaku do kočíka, ako aj možnosť pásy používať ako trojbodové pre staršie dieťa, ktoré vrchné pásy z nejakého dôvodu nechce či nepotrebuje.


Image title


Detské madlo je tyčové, zaujímavo tvarované (zahnuté) a v absolútne správnej výške. Okrem toho, že dobre vyzerá a je funkčné, sme s ním okrem jednej maličkosti nemali nijaký problém. Maličkosťou bolo, že po odklopení som si neuvedomila, že na to, aby držalo odklopené, ho musím zacvaknúť do správnej polohy. Vravela som si - kto spraví madlo tak, že sa odklápa, ale pritom nedrží? - akurát to ma štve :grinning:! Problém vyriešil Felix, ktorý ho v jednom momente sám odklopil, zasunul do danej polohy a mňa ohúril fakt, že madlo odklopené predsa len drží a že som to len ja, čo na to neprišla :wink:. Takže madlo má za nás 100 % a nemenila by som na ňom nič. Ešte aj systém jeho zasúvania s plochými tyčkami je fakt jednoduchý a bočné odklápacie tlačidlá fungujú ľahko a efektívne.


Image title


Image title


Konštrukcia


Napriek dobrej šírke i tomu, že kočík nepôsobí veľmi robustne, je jeho konštrukcia dostatočne pevná. Len tak niečo ju z miery nevyvedie :slight_smile:! Zvládli sme ako bežné chodníky, tak aj off-road cesty, štrk, ale i nákupné centrum. Musím povedať, že vďaka ovládateľnosti a dobre vyriešeným rozmerom Nio naozaj nemal problém nikde. Aj na horších povrchoch som zvládla šoférovať kočík aj jednoručne, a na hladkých podlahách, napríklad pri nákupoch, sa dal tlačiť aj ‘jedným prstom’. Pochváliť treba najmä perfektné ťažisko, dobré proporcie kočíka i kolies a výrobcom správne nadizajnované odpruženie.


Image title


Image title


Plasty v konštrukcii spočiatku mierne vŕzgali - najmä v pravej stredovej časti. S potešením však môžem skonštatovať, že po dôkladnom premazaní spojov silikónovým olejom v spreji sa problém vyriešil. 


Image title


Skladanie


Skladanie spočíva z niekoľkých krokov, no je to veľmi prirodzený proces a zaberie v podstate sekundy. Po prvých dvoch - troch zloženiach mám pocit, že takto by skladanie mohlo byť u kočíkov riešené častejšie (ak nie vždy). Po preklopení sedadla dopredu zníž rúčku, použi (stlač smerom nahor) postranné tlačidlá a preklop rúčku dopredu a nakoniec sklop zadnú časť konštrukcie stlačením postranných stredových páčok. Nio je však po zložení pre väčšie kolesá, ktoré ostanú ako boli, pomerne veľký. Do nášho sedanu vošiel bez problémov, ale maličký kufor bude pravdepodobne vyžadovať odňatie kolies, čo znamená krok navyše. Ak máš kufor ozaj mini, osobne by som pouvažovala o inom, o čosi skladnejšom kočíku.


Image title


Rozkladanie je obrátený proces, pri ktorom však najprv musíš uvoľniť automatickú poistku proti rozloženiu. Je na pravej, no vnútornej strane rúčky, a tak je dosť skrytá. Kým som ju v prvých dňoch testovania našla, vždy mi to zabralo trochu času - je dobré si poistku na začiatku pozrieť a riadne zapamätať :grinning:.



Kočík sa dá zložiť aj so sedadlom smerujúcim dozadu, ale už tak pekne nesedí a vznikne tým o niečo väčšie balenie.


Kolesá


Kolesá sú vyrobené z odľahčenej a bezúdržbovej EVA peny. Pena je však skutočne kvalitná a ani po prechádzaní terénom a štrkom v nej neostal jediný kameň. Presne takto si predstavujem kvalitné penové kolesá! Okrem toho sú väčšie (predné majú priemer 23 cm, zadné 29 cm - takže veľkosť cca ako kolesá nafukovacie), a tak nemajú problém s nerovnosťami, trávou, ani inými záležitosťami, s ktorými obvykle malé umelé kolieska problémy majú. Prešli sme aj terén a nefučala som pritom ako lokomotíva - preto je, napriek najmä mestskému dizajnu, Nio vhodný aj v prípade, že k vášmu domu vedie nespevnená cesta alebo občas potrebujete prejsť trávou či vyšliapanou cestičkou. Predné kolesá sa dajú pre ozaj ťažké povrchy uzamknúť, ale reálne som to veľmi nevyužívala.


Image title


Image title


Odpruženie je na všetkých kolesách a jeho sila je podľa mňa akurátna. Nie je to hojdavý kočík, ale dieťatko jemne pohojdávať môžeš. Prejazd hrboľmi a podobne je tiež vďaka pruženiu kolies i prirodzenému pruženiu L-kového tvaru konštrukcie príjemný. Kočík je navyše tichý - okrem začiatočného škripotania, ktoré po prestriekaní silikónovým olejom zmizlo, bol kočík prevažne nepočuteľný. Počuť bolo často viac moje kroky.


Kočík zabrzdíš jednoduchou kolískovou brzdou pri pravom kolese. Funguje, ako má, neničí topánky a aktivovať/deaktivovať ju bez akýchkoľvek inštrukcií zvládol aj najstarší - päťročný Florian. Pár ráz sa mi stalo, že som ju nestlačila dostatočne a vrátila sa naspäť. Je to, myslím si, najmä o zvyku na konkrétny kočík a jeho fungovanie.


Image title


Košík


Nákupný košík na prvý pohľad nepôsobí obrovsky, ale ak sa pozrieš bližšie, uvidíš, aký je v skutočnosti hlboký. To mu dodáva extra objem, a preto aj nákup, nápoje pre malých i veľkých a bundy i vesty som do neho naskladala relatívne s prehľadom. Určite ho možno označiť za veľký a priestranný, aj keď prístup do neho je podstatne lepší so sedadlom v smere jazdy. V protismere je to, žiaľ, ťažšie a reálne skôr s malými vecami. 


Rozmery košíka sú 36 x 32 x 20 cm (d x š x h). Má však jednu extra výhodu navyše! Kočík som dokázala zložiť aj s naplneným košíkom. To sa mi pri kočíku nestalo ani nepamätám! Ak teda potrebuješ kočík aj na nejaký ten nákup, alebo so sebou vláčiš kopu vecí či odrážadlo, môžem tento model jednoznačne odporučiť.


ZHRNUTIE


Nio hodnotím ako veľmi vydarený model, ktorý spĺňa väčšinu požiadaviek na full-size kočík. Malé detaily a praktické funkcie ti uľahčia každodenný život - a väčšina z nich je ozaj postavená prirodzene, bez nutnosti si na ne zvykať alebo sa niečo učiť. Ľahké manévrovanie a bezproblémová manipulácia sú za mňa najsilnejšie stránky tohto elegantného modelu - a sú to vlastnosti, ktoré pri výbere kočíka skúmam ako prvé.


Image title


Ak by som mala svoj pocit z kočíka vyjadriť v percentách, bolo by to 80 % - nesmierne oceňujem všestrannú manipulovateľnosť, vylepšiť by bolo potrebné striešku oboch nadstavieb a opierku nôh, a možno zabezpečiť trošku kompaktnejšie skladanie. Jednoznačne však chcem podčiarknuť fakt, že tento kočík je nesmierne príjemný, a preto absolútne vhodný pre rodičov, ktorí potrebujú pohodlného spoločníka na každý deň. Kočíky v podobnej kategórii, ktorými sa môžeš inšpirovať alebo ich zohľadniť pri výbere, ak ťa Nio zaujal, ale nepresvedčil, by boli Oyster 3 od Babystyle, Britax Affinity 2, Nuna Mixx, Easywalker Mosey+ či o čosi lacnejší ABC Design Salsa 4, hoc i v Air verzii.


Image title


Všetky rozmery a funkcie k nemu nájdeš tu: 

SK v Kočíkopédii: https://www.modrykonik.sk/kocikopedia/mutsy-nio/

CZ v Kočárkopedii: https://www.modrykonik.cz/kocarkopedie/mutsy-nio/

EN in our Strollerbase: https://www.strollerbase.com/strollers/mutsy-nio/


Testovaný kočík by sme radi venovali jednej z vás, maminiek, a preto pôjde do SÚŤAŽE! Sledujte našu hlavnú stránku, prípadne i môj blog – o súťaži vám dáme dostatočne jasne vedieť hneď, ako ju zorganizujeme :wink:


Image title


V blízkej dobe očakávajte aj videorecenziu :wink:

_______________________________



Za možnosť dôkladne ho odskúšať v reálnych podmienkach nášho domova i okolitého prostredia ďakujeme Mutsy Slovenská republika.

Image title

Recenzia nebola zaplatená a všetky názory a hodnotenia kočíka sú moje vlastné, zohľadňujúce jeho výhody, ale aj nevýhody. Cieľom je skutočne iba snaha sprostredkovať každej mamičke, ktorá o tomto či akomkoľvek inom kočíku uvažuje, jeho reálne silné i slabé stránky.


Image title


.by eli