simon1993
7. jún 2016
1012 

Prečo NIKDY nedojčiť na verejnosti!

4 dôvody, prečo by ženy NIKDY

nemali dojčiť na verejnosti 

Dôvod číslo 1

Je to urážlivé a nevhodné.

Nežijeme v spoločnosti,

v ktorej je v poriadku len tak ukazovať časť pŕs alebo výstrih na verejnosti.

Ak dojčím na verejnosti

a niekto prejde okolo a vidí ma,

môžem ich mojimi prsníkmi pobúriť.

Nechcem niekoho uraziť tým,

že budem pred nimi dojčiť.

Dojčením na verejnosti

podporujeme šírenie klamstva,

že prsia majú aj inú funkciu

než niekoho vzrušiť.

A to môže totálne pokaziť deti!!

Dôvod číslo dva.

Aj keď použijeme nejakú

prikrývku pri dojčení,

nie je isté, že ju dieťa nestiahne.

A potom čo?

Váš prsník môže byť odhalený

až na sekundu.

....

Alebo dokonca dve, dve sekundy!

Seriózne, bábätká,

ktoré sťahujú prikrývky,

sú len rozmaznaní spratkovia.

Nechápem, čo je také nepríjemné

na jedení s prikrývkou na hlave.

Vôbec sa v tom nepotia,

nie je im v tom teplo,

nie je v tom tma,

nie je to klaustrofobické.

Dôvod číslo tri.

Ženy, ktoré dojčia na verejnosti,

tak nerobia preto, že ich deti sú hladné.

Nie.

Ony sa snažia zviesť vašich manželov.

Prostredníctvom svojich mlieka-plných,pretekajúcich a zapálených

prsníkov.

...

Fľandry.A ak muži zírajú na dojčiace matky,ktoré sa tak zjavne pretŕčajú,

je to úplne v poriadku.Veď čo majú robiť?Pozrieť sa inam, keď si všimnú dojčenie?To by bolo divné.

Dôvod číslo štyri.

Sme matky.Nechodíme predsa na verejnosť.To právo sme stratili,

keď sme začali vrhať deti.Nepotrebujeme ísť na nákup,

alebo sa ísť najesť do reštaurácie

či mať nejaký spoločenský život.

Všetko sa dá doručiť domov.Použite Amazon prime program.A ak z nejakého šialeného dôvodu,napríklad v naliehavej situácii,musíme odísť z domu,existuje množstvo miest,kde sa možno skryť počas dojčenia.

Neexistuje žiadny rozumný dôvod,aby sme traumatizovali verejnosť našim dojčením.

Niekedy sa naozaj pýtam sama seba,či tieto dojčiace matky naozaj chcú mať deti,alebo majú deti,len aby ostatným pokazili deň

svojím exhibicionizmom?

Dámy, skryte svoje prsia.

Jedine ak nedojčite.

V tom prípade ich kľudne ukazujte

(zdroj:YouTube)

😂😂😂👌🏻

7. jún 2016

kristenebeský! To písal nejaký fanatik Amazonu?

7. jún 2016
7. jún 2016

Je síce fajn dojčiť dieťa ( sama som dojčila malého do 1,5 roka) , ale niektoré mamičky z toho robia hotovú šou. Sorry, ale nie každý je zvedavý na cudzie prsia a na takého exibicionistky, ktoré potrebujú neviemčo dokázať svetu.

7. jún 2016
Komentár bol odstránený

ja osobne by som nedojcila na verejnosti... ale mas pravdu je to IRONICKE ze niektore chodia bez podpiri a je to cool a sexi... ale ked je tvoje dieta hladne.. JE TO TRESTNE!!! :D a pritom mas prsnik zakryty,,, minimalne je v ustach dietata..... to je chore !!! ( ironia) ..... alebo este lepsie... idem po meste s manzelom a jedna pred nami mini sukna... ze jej bolo vidno az do ameriky.. ale to nic... fukal vietor a prisaham bohu nic pod suknou nemala.. :D ale to je okej 🙂 NOVA DOBA

7. jún 2016
Komentár bol odstránený

Cisto zijeme jak v amerike. Toto tu nikdy nebolo! Ked ma dieta hlad matka si to ma odsledovat a vyberat ciku doma nie vonku. Vobec to nie je krasne je to vulgarne!

7. jún 2016
Komentár bol odstránený
Komentár bol odstránený

Ked som bola na praxi ( ako casnicka pocas studia cca 2 rocnik, 16 rokov) .. bola tam jedna mamina ktora dojcila v preplnenej restike. Vtedy som sa nad tym nepozastavila ale teraz ked si spomeniem na to tak si myslim ze to bolo nevhodne kedze obluhovali deti. Boli tam aj mladsi odo mna. Neviem ja by som nesla do plnej restiky dojcit. Ked by uz bolo potrebne tak by som si cez prsnik nieco prehodila a nasla nejake intimco a nie sa doslova vystavovat. Ano je to prirodzene ale nemusi mi cele mesto vidiet prsnik

7. jún 2016

@simon1993 prepáč, ale nebudem prisluhovačom kultu dieťaťa. Len dnes tlačiť všetko toto na verejnosť je in ako tie " celevritky" čo si spomínala. Trošky zdravého rozumu a zdravý kritický pohľad na vec by neuškodilo

7. jún 2016

ja som za dojčenie na verejnosti ale s troškou súdnosti. Aj v nákupnom centre sa dá nájsť lavička niekde bokom od najfrekventovanejších obchodov. Vedela som si vyhrnúť tričko kúsok nad bradavku a zvyšok mi zakrývala synova hlavička. Nikdy som nemala pocit že som odhalená a ak aj na mňa niekto pozrel, tak okrem tenkého pásiku kože nad prsom nič nevidel.
Na druhej strane v lete chodia tak sporo odeté a s výstrihmi po pupok odhalené ženy, dievčatá nosia riflové šortky kratšie ako nohavičky a zarezané v zadku a nad tým sa nikto nepohoršuje.
Keď je dieťa hladné, jasné že ho nenechám plakať (a pri mojom synovi sa nedalo nejako extra vyrátať kedy bude hladný a keď už som sa vybrala do mesta, tak pol hodinu trvala len cesta autom, čiže nech by som to vyrátavala akokoľvek, na nákupe by som mohla stráviť necelú hodinku v meste aby som sa stíhala vrátiť domov na ďalšie kojenie ???? to je dobrá blbosť)
Ale aj mamičky by mali mať rešpekt voči ostatným a neodhalovať sa a nepýšiť sa tým dojčením aby boli stredobodom pozornosti

7. jún 2016

A natočím otom aj Slovensku verziu videa😉😁

7. jún 2016

Ja veľmi nerozumiem tomuto ošiaľu ohľadom dojčenia na verejnosti... Dcérku dojčím už 20-ty mesiac a nikdy som nemala problém s okolím. Možno je to preto, lebo si myslím, že ak niekto vyžaduje rešpekt a ohľaduplnosť, musí začať od seba. Pokiaľ ja nezačnem brať ohľad na ľudí naokolo, ktorým sa nemusí páčiť pohľad na moje prsia, nemôžem čakať, že niekto bude rešpektovať mňa. Dojčenie je intímna záležitosť, a hysterickým mamám sa kvôli tomu nemusia stavať vlasy dupkom, nemyslím to v zlom. Moja dcérka sa napríklad nevedela napapať ani upokojiť, ak bolo okolo kopec ľudí, ONA si vyžadovala intímne prostredie, asi vedela prečo. A nie, nedojčila som za smetiakom, čupiaC za kríkom ani na smradľavých verejných toaletách. Dá sa nájsť aj príjemné, tiché miesto, kde nikto nebude rušiť vás ani vy nikoho, ja som toho dôkazom, stačí chcieť. A dá sa to vonku, v nákupnom centre, na ulici, kdekoľvek. A že na billboardoch sú obnažené prsia, tak prečo by sme ich nemohli ukazovať aj my, je asi taký argument ako že 'prečo by som zbierala hovienka po svojom psovi, keď ani sused to nerobí'. Ja som extrémna fanúšička dojčenia, no myslím si, že keby sa toto rozhorčenie a úplne zbytočné "stavanie na zadné" premenilo na pozitívnu energiu a pomoc maminkám, čo si s dojčením nevedia rady, bol by to pre dojčenie oveľa väčší prínos. To len ako poznámka, ja viem, že mamila a pod mamám pomáhajú, pomohli aj mne. Inak absolútne súhlasím, že dojčenie a nedojčenue je výhradne vecou mamy a dieťatka a čím dlhšie, tým lepšie, no nie cez mŕtvoly... 🙂

7. jún 2016

A inak, fakt má niekto pocit, ze Plačkovú, Cifrovú a iné, čo ukazujú prsia len tak nikto nesúdi? Podľa mňa im nakladá trištvrte Slovenska...

7. jún 2016
Komentár bol odstránený
Komentár bol odstránený
Komentár bol odstránený
Komentár bol odstránený

Ja osobne by som na verejnosti nikdy moje ciciky neukázala ani s dojčením ale osobne ak to niekto robí mne to nevadí ale môj 4 ročný syn mal na to toľko otázok keď vidím takto dojčiť v parku jednu pani že som mala čo robiť mesiac aby to pochopil

8. jún 2016

@bejanka14 že nie každý je zvedavý na cudzie prsia? Veru ani ja nie som, a napriek tomu sa každý deň na ne musím pozerať na stovkách plagátov popri cestách propagujúcich všetko, od áut cez vŕtačky až po bielizeň... stále nerozumiem tomu dvojitému metru - temer holé prsia sú super, keď propaguju dajme tomu akumulátorové vrtačky alebo mercedesy - ale vadia nam, keď z nich pije dieťa ...

8. jún 2016

a inak zaujímavá skúsenosť- minule leto som bola v Toskansku a navštívila som desiatky miestnych kostolov- vo väčšine z nich som našla obraz nejakej Madony dojčiacej dieťa s odhalenym prsníkom - boli tak zo 14.-16. storočia- takže rozhodne dojčenie na verejnosti nie je nejaká súčasná novinka 🙂

8. jún 2016

@fra 👍🏽

8. jún 2016

Tak ja som síce mohla dojčiť syna len 7 mesiacov, keďže som musela mlieko odstaviť zo zdravotných dôvodov, ale za tých 7 mesiacov som nakojila ani raz na verejnom mieste. Myslím, že dieťa si zaslúži to, aby pri kŕmení bolo v súkromí a je to intímna záležitosť, ktorá by mala podľa mňa patriť mame a dieťaťu, nie širokému okoliu. A nemyslím si, že to že niektoré ženy, ktoré majú potrebu ukazovať svetu svoje prsia len tak pre parádu, alebo akéhokoľvek dôvodu, sú okolím akceptované. Ľudia si o nich nemyslia nič pekné, no pri kojacej matke si už človek povie, že tá by už mohla mať trošku súdnosti. No je to môj názor, nikomu ten jeho neberiem.

8. jún 2016

tiez som nikdy nekojila na verejnosti svoje deti, vzdy som si nasla miesto kde by sme boli len my. Mam znamu co dojcila vsade...boli sme na jednej oslave kde bolo mnozstvo ludi a mozem povedat, ze to niektorym z nich bolo neprijemne. Pre mna intimna zalezitost medzi matkou a dietatom a malo by to ostat v sukromi, ale nech si kazdy robi ako uzna za vhodne

8. jún 2016

@lenkan21 beriem samozrejme aj taketo názory.Ale jedno mi pride divne...myslis,ze babatku vadi ked cucka a niekto prejde okolo?Ved vsetky deti rôzneho veku sa najedia aj na lavičke ked su hladne.ci je to materské mlieko,alebo výživa z poháriku,alebo kebab😁Ved hlad je hlad a ked je hladne tak ako ZJE vsetko ,je mu jedno KDE to zje .To skor matku chapem,ze ak sa hanbi,tak si nájde nato kútik.Je to rozumne.

8. jún 2016

@simon1993 je to o dieťati, môj nechcel sa nechcel kojiť dokonca už v pôrodnici, keď som nebola sama. Tak moja "spolubývajúca" musela chodiť vždy von z izby, keď som kojila, lebo malý nechcel. On od narodenia je taký, že nemá rád spoločnosť veľa ľudí, čiže aj teraz, keď už bude mať rok mám problém mu dať najesť, keď sme niekde mimo domu.

8. jún 2016

@lenkan21 to je maly špekulant 😊😊👍🏽

8. jún 2016

@simon1993 tak to teda áno 😊 vychcaný je 😀

8. jún 2016

@fra ved ani ja neschvalujem tie sexistické reklamy. Ide tu skôr o princíp, teraz sa budem pretrčať s dieťaťom na prsníku, nech sa vsetci pozerajú? Veď dojčenie je niečo tak krásne intímne medzi mamou a dieťatkom, tak preco z toho robiť vec verejnú?
A na margo este jedna poznámka: žena čo odkojila tri deti, prsia schová pomaly aj pred vlastným manzelom a ma depku v bikinách a nie ešte vyvaliť ich niekde vonku

8. jún 2016

@bejanka14 prve dieťa som dojčila pred cca 20 rokmi- vtedy ešte spoločnosť nebola nastavena tak voľne ako dnes, takže ked sa stalo, že som bola mimo domu (žiadne auto sme nemali a autobusom bola cesta do mesta tak 3/4 hodiny) fakt som s ním zaliezala do kadejakych kútov, starych očuranych dvorov kde ma nikto nevidel a podobne, lebo som sa hanbila vytasiť sa niekde verejne na lavičke... preto som rada, že sa pohľad spoločnosti trochu posunul a dufam, že moje dcery sa nebudu musieť "pchať pomaly do myšej diery" keď ich deti dostanú hlad...

8. jún 2016

@fra no a o tom presne hovorim.dobre,ze sa matky nemusia schovať do bezďáckych kutikov aby mohli kojiť.Lebo dnes je uz problem aj ked ma matka prsia prekryté.Nehovorim len o odokrytych

8. jún 2016

Totok je fakt už celé na hlavu. .. ved keď je dieťa hladné dám mu. . Nikto nehovorí o tom vytasit celý cecok von a nech sa všetci pozerajú. ... ja som bez problémov kojila malú v Ba v avione počas obedu. .. lavičky boli plné tak som sadla do restiky a nakojila ved je to otázka ani nie 5 minút. ..A ?? Absolútne nikto to neriešil nikto na mňa nezazeral nikto neriešil. .. myslím že zas a znova tu niektoré mamičky preháňajú o tom aké je to poburujuce. ..

8. jún 2016

@simon1993 no tak skus kojit pri mojo jedenast rocnom synovy ;)

8. jún 2016
8. jún 2016

@bejanka14 ale ako zistis, ze sa mamina predvadza? napriklad ja mam male prsia, nerada ich ukazujem vo vystrihoch, ale ked mi maly mesacny syn zacne plakat v kociku a ja som daleko od domu, tak ho proste nakojim...jasne, najdem si nejaky kut, kde nie som v strede ulice, nevyvalim cele prso von, ale nejaky kusok je vzdy vidiet..necitim sa pri tom pohodlne, ale zas nikdy ma ludia neocumovali a beriem to tak, ze davam babatku jest to jedine, co v tomto veku jest moze.

8. jún 2016

@macataxi1senec snad by chápal,ze kojiť je ľudské alebo? Neviem ci to bolo myslene ironicky ..

8. jún 2016

@simon1993 no spytala som sa ho a ze no fuj mama ale som sa nasmiala ne len tak na zasmiatie ja nemam nic proti tomu kazdej osobna vec mate stastie ja som ani jedno dieta nemohla kojit ste stastne zeny ;)

8. jún 2016

@andelok presne Tvoj prístup považujem za normálny. Nie tie demonštratívne kojace festivaly 😊

8. jún 2016

fest dobre chválim 😉 mne nerobil problém nikde kojiť, samozrejme zakrila som sa peluškou, ved ked je dieta hlaadné, ty ked si hladna a to na teba príde tak, 😀

8. jún 2016

Nemyslim si, ze niekto mal niekedy problem s matkou, ktora sa snazi kojit diskretne, prekryje prso a nevystavuje sa celemu namestiu. Dost to prehanas a robis z toho dramu, hoci to tak nie je. Kojace zeny su akceptovane v pripade, ze nevytasia prsnik bez rozmyslania, ci dokonca s potrebou zdokumentovat si ho (cim viac je vidno, ze koji, tym lepsie) na vsetkych moznych socialnych sietach, nech vsetci vidia a nech pozbieraju co najviac lajkov a poprovokuju tie ostatne. jasne, ze to potom zeny odsudzuju. Na jednej strane priblble texty, ako si uziva s babom intimnu chvilku, ktora patri len im dvom, na druhej strane je ta chvilka taka intimna, ze ju musi vidiet polka slovenska.

8. jún 2016

@macataxi1senec mám rozdiel medzi synmi 11 rokov... nemala som problém nakojiť mladšieho, u nás sa to vždy bralo ako "normálne" 🙂

8. jún 2016

@10zabka kazde dieta je ine preco vnucujovat inym ked stym nemas problem nakoj kde chces ke to len tvoja vec moj syn sa len slobodne vyjadril co ho mam zato ukamenovat ze sa mu to nepaci

8. jún 2016

@10zabka No a zadalsie moj muz by asi zosedivel keby som na verejnosti take nieco robila vies ziarli aj po deviatich rokoch 😆😆😆

8. jún 2016

@macataxi1senec ja nikomu nič nevnucujem, len som napísala, ako to fungovalo u nás 😉... na verejnosti som nekojila nikdy, vždy som to stihla v súkromí 🙂

8. jún 2016

@10zabka vidis unas by to nefungovalo syn ma hmed zrusil a muz ze ci chcem aby skolaboval😅😅😅

8. jún 2016

@macataxi1senec vybral si sám... to je v pohode. Nášmu to nevadilo, ale vždy som mala pri kojení radšej súkromie 🙂

8. jún 2016

@10zabka to mss super ja som kojit nemohla a uz ani nebudem ;) ja si pockam ked sa babkou stanem kedze mam 18 rocnu dcerku a kojenie prenecham pre mladsiu generaciu ajtak si kazda spravy posvojom

8. jún 2016

@macataxi1senec presne tak... a ja už babkou som 😉... moji chalani sú už obaja dávno dospeláci 🙂

8. jún 2016

24 mesiacov som kojila dceru. A da sa kojit na verejnosti a tak aby to nebolo pohorsujuce. Ak sme boli v restike otocila som sa niekde do kuta pripadne som poprosila manzela aby si sadol priamo oproti mne aby ma nebolo vidno. Nakojila som aj v meste na lavicke aj v nakupnom centre. Ked dievcata nosia vystrihy po pupek je to ok. Plagaty s ceckami vonku su ok ale dojciaca zena nie ?

9. jún 2016

@cecilka123456 Súhlasim u man to je presne tak ako u vás stále boniekto pri mne aby som mohla dojčiť tak aby ma nebolo okato vidieť.Nechápem čo to teraz taky bum nastal s dojčenim na verejnosti ved to bolo je a bude a nik s tim nič nespraví a či budu ini provokatéri ludia vyrivať na ženy kotre sa snažia len tomu babetku dať papať aby nebolo hladne podla mna su to chudáci ktorý už neviedia do čoho maju vrtať je to smutné pretože hlavne sa to týka detičiek kotré su haldne a nikomu nič zle nerobia len chcu papať

9. jún 2016

@mena22 moja dost vzdialena rodina ma syna. Boli sme zhodou okolnosti spolu na jednej chate. Na ture v lese si moja mala vypytala didi ta som si sadla na kmen a dala jej. A jej mali plakal hodinu kym sme prisli domou ako o zivot lebo mu nedala lebo ona az doma ked bude sama. A prave toto mi pride hlupe. Nedat dietatu jest ???? Lebo co? Lebo sa hanbila. Ja sa do ludi nestaram, neriesim a nenapominam ale toho maleho mi bolo luto.

9. jún 2016

@cecilka123456 tak to my príde kruté nedať babu cicu keď je hladné ja si myslím že horšie veci sa dejú ktorými by sme sa mali zapodievať ako tím že chceme dať babetku najesť mne sa veľa krát stalo že si niektory humusaci predomnou iduc po ulici odpluli alebo fajčili a stalo sa že aj mocili kade tade prečo ľudia neútočia na takých to ludi to nepochopím.Mne sa dokonca stalo že keď som vo vedsej spoločnosti a ak sa dá idem bokom nakojim alebo ak som z rodinou slušne sa spýtam či im to neprekáža nevadí či je to v poriadku ze pred nimi kojim ale na verejnosti tiež a snažíme decentné ich nakojim ak je tam viac ľudí prikrijem sa šatkou či plienkou aby mal synček kľud a súkromie nacica sa ahmed je kľudný a veselší fajné si odgrcne a pokračujeme v nosom ciely či už vo vybavovaní nákupoch atď.Mne je celý smutno a tipy komentára šak si naplánujte daj malému najesť a tak si vybavujú veci chod na nákup ale čo ak počas nákupu či vybavovania bude nervózny hladný či smedny a ukludnim ho jediné prsnikom mám utekať domov a dať mu najest príde my to smiešne a dokonca až diskriminuje voči dojciacim ženám prečo sa takto nebavia ľudia o fajčiaroch či bezdomovcov ich si nikto nevšíma nás dojčiace každý my provokujeme kadejaké puberty z výstrihmi po pupok sukňami že im až do neba vidno ti neprovokuju tie nedráždi manželov by som chcela vedieť koľko zien sa ozve do takej baby ani jedna ale do teba dojčiace ajjajaj teba aj ukamenuju zato že chceš s ojmu milovanému babu dať papať môj názor nech my vylezu na hrb a nech každý pozerá dam na seba ako sa správa na ulici verejnosti či v podnikoch alebo obchodoch každý dráždi niečím imnim my tým že dáme deťom jesť aby neplkali a keď nedá papt a diét plače každý na teba zazera bože čo s tím dieťaťom róby že jej tak plače už aj to som zažila nebolo to príjemné ale zakusiala som si do jazyka a šla nakojim malého na bezpečné tiché miesto kde má nik nevidel aby som nikoho nohorsovala.Marian Kufa povedal že na žene si najviac cení to že dokáže porodiť a kojit dieťa ze je to niečo veľmi krásne tak neviem kto v tomto vidí niečo škaredé pohorsujuce či dokonca vulgárne ľudia by sa mali zamyslieť nad tým o čom o vlastné je to kojenine.

9. jún 2016

@katka708 plne suhlasim s Tvojim nazorom (komentom)...Presne taky nazor mam aj ja a aj to praktizujem...aj pri prvom synovi, aj teraz pri druhom...Ked chcem ist niekam von, ci uz s kocikom, ci na aute, dam dietatu jest doma, ci uz prikrm a dokojim, alebo len nakojim...idem von...Ked som s kocikom, maly väcsinou zaspi...Ked sa prechadzam a nahodou sa zobudi a nie som "pri dome", tak si najdem vzdialenejsiu "bocnu" lavicku a nakojim ho s "minimalnym odhalenim"...a pokracujem v kocikovani...Ked som v obchode - casto v DM drogerii, tak si najdem maly stupienok, ktory predavacky pouzivaju na ukladanie tovaru do vrch.regalov, odsuniem si ho do oddelenia s oblecenim pre deticky a tam sa "zabarikadujem" nakupnym kosikom, krasne si v klude dieta nakojim a potom pokracujem v nakupe...Robim to bezne a nikdy som "neletela domov" kvoli kojeniu (letela - len pri prvom synovi a aj to len prvy mesiac, kym som si nasla styl ako kojit vonku)...Proste, ked je malicky hladny, ci smädny, obsluzim ho, nech som kdekolvek!...No vzdy sa utiahnem bokom...To je zaklad!...Vo velkych nakupnych centrach to riesim na WC, kde je prebalovaci pult...Tam sa zamknem, sadnem na zavrety dekel na wc a v klude nakojim...Dieta spokojne, ja tym padom takisto...Myslim, ze nie je co riesit...Je to prirodzene a "nepohorsujuce" spolocnost...Ak samozrejme nekojim vstrede nakupneho centra pri eskalatoroch a podobne, ako niektore matky robia...No ziadnu z matiek nikdy neodsudim, nikdy...Nech sedi, kdekolvek, a koji akokolvek...Je to kazdej jednej matky vec, kam sa usadi a akym stylom koji...Pretoze kazda "normalne - trosku "hanbliva" matka koji bud bokom, alebo prikryta plienkou...Proste elegantne a prirodzene...Vsetkym matkam prajem, aby kojili svoje dietky co najdlsie, je to uzasne moc nasytit svoje dieta zo "svojho zdroja"...A pre nase deticky najzdravsie a pre nas matky najpohodlnejsie a najjenoduchejsie (ziadne ohrievanie na "optimalnu" teplotu)...🙂

10. jún 2016

@dartemis myslim, ze je "Nebe a dudy" na porovnanie zena odhalena pre "sexualny apetit muzov" ako zena "krmiaca svoje babätko"...Dve neporovnatelne veci...Plackova a Cifrova su pre mna - no nebudem sa vyjadrovat radsej...Slusne povedane :"Chodiace reklamy na silikony, poburujce muzske predstavy ...A to sa vyjadrujem slusne...No nechapem, ako moze niekto co i len do huby zobrat "kojacu matku" a riesit to, ci ma, ci nema kojit na verejnosti...A teraz ta spojitost s nasimi kraskami s "verejnymi prsiami"...Oni ked budu mat deti a budu sledovane "novinarmi", tak bud budu kojit verejne pred objektivmi, alebo budu krmit z flasky...Skor tipujem flasku - pre zachovanie krasnych silikonovych prs...Ak nahodou budu kojit prirodzene a budu "vycihane" novinarmi, tak bude z toho velky BOOM, alebo poburujci clanok, ze koja "na verejnosti"? Ak to bude nahodou COOL, tak potom preco "nie su cool" aj vsetky ostatne kojace matky?...Myslim, ze kojenie treba podporovat a nepodporovat matky, ktore sa dobrovolne vzdaju kojenia, len pre zachovanie tvaru prs a ich pevnost atd...je to chore...No vsetko je vec nazoru kazdej z nas, nikomu neberiem nazor, nikdy...Len si tvrdohlavo presadzujem ten svoj 😉

10. jún 2016

@fra krasne si opisala "mysaciu dieru"...mas pravdu, je to trosku volnejsia tema za posledne 10-rocia...nastastie...🙂

10. jún 2016

@cecilka123456 chudacik maly ☹ ...ani ja toto nikdy nepochopim, ze matka ma nejaku "zasadu" ze vonku nekoji a proste mu neda, aj keby co bolo...Nic v zlom, no toto odsudzujem a jednoznacne s tym nesuhlasim!!!

10. jún 2016

@mena22 spravny nazor...pekne si to zhrnula...TAK TO JE!!! 🙂

10. jún 2016

Malá úvaha, len mi tak napadlo ako zaujímavosť: je ešte jedna činnosť, ktorá sa podmienkami podobá na situáciu s dojčením na verejnosti.
- jedná sa o bábätko
-sú vidieť intímne partie
- okolie to môže obťažovať
- je to prirodzená a normálna vec
- nevyberiete si čas
- ak chcete nájsť miesto, kde nebudete nikoho obťažovať, chce to oveľa viac logistiky ako otočiť sa chrbtom
A napriek tomu to jednoducho nemôžete urobiť v reštaurácii, obchode, ... Teda môžte, ale ešte som to žiadnu matku nevidela robiť, iba ak v parku a ďalej od ľudí... Čo je to?

10. jún 2016

@dartemis prebalovanie...ci mylim sa? 😉

10. jún 2016

@luta13 hej a je to zaujímavá paralela. V prebaľovaní vieme brať ohľad na okolie, ale v dojčení nie. Pritom ani pokakané bábo nemôžem nechať tak a povedať mu:vydrž hodinku, kým prídeme domov. A tak ako sa argumentuje reklamami s poprsím, aj tu by som mohla rozbaliť zaváňajúcu dcérku uprostred potravín a argumentovať smradľavými bezdomovcami pred obchodom... A hovoriť, že je to prirodzené a ako matka mám právo napĺňať potreby svojho dieťaťa kdekoľvek a kedykoľvek. Inak ešte mi napadlo, ako som písala, že tá energia, ktorú ženy dávajú do kampane za dojčenie na verejnosti by sa dala vyuziť tak, aby sa vybudovali kútiky na dojčenie na viacerých miestach. Tak by sa vlk nažral, aj koza ostala celá. Mamy by mohli bez stresu zo stretu s okolím dojčiť a zároveň by mali pokoj na duši všetci, ktorým to nie je príjemné 🙂

10. jún 2016

@dartemis To s tymi kutikmi pre kojace matky je super napad, skoda, ze to este nikto neschvalil a nezrealizoval. Pomohlo by to mnohym mamickam a velmi si myslim!!! Prebalovanie chapem, ze nie je normalne prevadzat doslovne vstrede restiky a pod...Lebo predstav si, ze jes a nejaka mamicka by vybalila pokakanca priamo pri vedlajsom stole a Ty by si zomierala od smradu a urcite by si jej povedala svoje!...Ano, je prirodzene prebalit dieta, no kvoli smradu sa to neda hocikde...Co sa tyka kojenie to je "bez zapachu" a taktiez prirodzene...Lenze kojenie poburuje podaktorych ludi ovela viac ako prebalovanie na verejnosti...Kedze pri prebalovani sa "odkryva mily detsky zadocek" a pri kojeni sa "odkryva matkin prsnik", aj ked ho nie je doslovne vidiet...Ludom staci vidiet, ze je dieta v kojacej polohe a myslia si svoje ☹ ...A to niektori ludia nevedia prekusnut, ze "zena - matka odhlalila svoju intimnu cast tela...Preto je o tejto teme vela negativnych nazorov..Kdezto nad prebalovanim sa nikto ani nepozastavi...Je to velmi smutny paradox...No co uz, ja budem i nadalej kojit kdekolvek, kde mam aspon trosicku sukromia, nemam problem kojit v parku na lavicke, ani na namesti v kutiku, kde je lavicka v ustrani...Proste kojim ked treba, ale vzdy decentne a nevycapujem prsnik ociam zvedavcov...Dietatko sa napapa, je spokojne, ja tym padom taktiez...A este jedna dolezita veta: "Komu sa nepaci, nech odvrati zrak a necumi!"...KOJENIE NIE JE TRESTNY CIN, TAKZE MAMICKY NEBOJTE SA KOJIT SVOJE DIETA, JE TO LEN A LEN VASA VEC. Prajem vam prijemny cas straveny s vasimi drobcami...Su to nezabudnutelne chvile, treba si ich vychutnat bez vycitiek! 🙂

11. jún 2016

@luta13 vieš, ale podporkyne dojčenia na verejnosti stále hovoria o neprispôsobivom okolí ako o nejakých namyslených barbinách, alebo zakomplexovaných babkách alebo debilných chlapoch. Ja som vždy dojčila v ústraní s rešpektom voči ostatným, no pohľad na odhalený prsník môže uviesť do rozpakov skôr chlapca v puberte, starého pána, veľmi hanblivú a introvertnú ženu. To pre mňa nie sú tie bezcitné netolerantné postavičky. Dojčiť dieťa je praktické, pekné, zdravé a dôležité, ale na rešpekte voči okoliu trvám. tak ako niekoho napne z prebaľovacieho smradu, tak niekto môže byť nervózny a rozhodený z odhaleného poprsia. Takže dojčiť áno, vtedy, keď je dieťa hladné áno, ale s rozumom a rešpektom voči okoliu.

11. jún 2016

@dartemis Presne tak, aj ja s tym suhlasim tak, ako pises 🙂 Pekny vece Ti prajem

11. jún 2016

Začni písať komentár...

Odošli