Môžem sledovať počet návštev e-shopu z Modrého koníka?

Áno, ak používaš napr. Google Analytics.

Do každého inzerátu pridávame UTM parametre

Nemusíš u seba nič nastavovať, urobili sme to za teba. Do linku (URL) každého inzerátu, importovaného cez XML feed, automaticky pridávame tzv. UTM parametre. Podľa nich si môžeš sledovať, koľko kupujúcich sa preklikne z Modrykonik.sk do tvojho e-shopu. Pevne prednastavené sú tieto tri parametre (nedajú sa meniť):

  • ZDROJ: utm_source = modrykonik
  • MÉDIUM: utm_medium = xml_feed
  • KAMPAŇ: utm_campaign = Modrykonik_XML

Namiesto klasického URL inzerátu:
www.trickotrickotricko.sk/kombinovane-kociky/roan/
sa po kliknutí na tlačidlo v inzeráte na Modrykonik.sk “Kúp na www.trickotrickotricko.sk” automaticky vygeneruje táto URL:
www.trickotrickotricko.sk/kombinovane-kociky/roan/?utm_source=modrykonik&utm_medium=xml_feed&utm_campaign=Modrykonik_XML

Počty návštev vidíš u seba v Google Analytics

V menu vyber postupne cestu:
Acquisition / Campaigns / All Campaigns

V All Campaigns potom v pravej časti, pod grafom, zvoľ:
Primary Dimension: Source, Medium, Campaign.

Nájdeš tu aj ďalšie štatistiky. Pre podrobnejšiu analýzu môžeš použiť Secondary Dimension.

Všetky témy > XML import inzerátov