Mám nárok na úpravu 16-hodinového pracovného času v 5tt?

bojka22
5. júl 2019

Baby ja viem ze je tu veľa tém ale poraďte mi. Som tehotná v 5tt. Pracujem ako čašníčka dlhý a krátky týždnen s tým ze víkendy okolo 16hodin robím. A som v skúšobnej dobe. Mam nárok na úpravu pracovného času? Prosím poraďte. Dakujem krásne

julianadrx
5. júl 2019

Keby si chcela máš nárok ísť aj na maródku ako rizikové tehu ale môžu s tebou rozviazať pracovný pomer nakoľko si v skúšobnej dobe, prípadne ak máš dobrého zamestnávateľa/ku tak sa s nimi skús pozhovárať, aby si mala nárok aj na materskú, aby ťa náhodou neprepustili, 16 hodinová pracovná doba pre tehotnú je moc, rieš to, aby si bola aj ty aj bábo v pohode. Pekné tehulkovanie prajem 🙂

zuzumajko
5. júl 2019

@bojka22 kolko ti zostava do skoncenia skusobnej doby? Potrebujes tu pracu? Mas dost odpracovanych dni aby si mala narok na matersku? - na toto si odpovedz, najma na tu prvu otazku.
Upravu prac doby ti nemusia vobec dat, si v skusobnej dobe a tehotna 😕

mariska1989
5. júl 2019

Skúšobná doba sa neráta ako odpracované dni do materskej či? Proste že sa ráta až od pracovnej zmluvy tým pádom by na materskú nárok nemala lebo nebude mať odpracované dni pred nástupom na materskú. Opravte ma ak sa mýlim

bojka22
autor
5. júl 2019

@zuzumajko ešte mesiac mi ostáva skúšobnej a odpracovaných dní mam malo. Od 11.3. Som nastúpila do prvej práce

lenulka_14
5. júl 2019

@bojka22 ten mesiac to uz potiahni.Dostanes zmluvu a potom sa hod za par dni na pn.
Ja som sla na Pn uz v 8 tyzdni cca. (Ale ja som na TPP uz dllllho). A ostavam uz do materskej na Pnke.

zuzumajko
5. júl 2019

@bojka22 no to veru nic moc..ako vravi @lenulka_14 urcite to potiahni este ten mesiac..a ked skonci skusobna chod za gyndosom a skus tu PN skonzultovat s nim..ak ti ju odporuci (indikacie mas) bude to lepsie. Urcite by som v skusobnej dobe nevyjednavala so zamestnavatelom..

nikaeli
5. júl 2019