Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Cviky na chrbticu pre tehuľku

javi37
8. nov 2012

Budúce maminky, poraďte nejaké dobré cviky na posilnenie chrbtice, čo sami cvičíte, resp. Vám odporučil fyzioterapeut. Cvikov na nete je plno, ale neviem, či môžem všetky, keď som tehotná...napr. tie v ľahu na bruchu.

zvedavamt
8. nov 2012

V ramci pripravy na porod sme boli vo fitku a tehulky sme cvicili na fitloptach, to mi velmi pomohlo,tak som si ju kupila domov, stacilo aj ked som na nej len sedela a hojdala sa do stran. Skus sa ist poradit do fitka, alebo materskeho centra u vas.

barbishkamiracle
18. apr 2013

Zacvicte si kratku zostavicku 🙂
1, úvodné natiahnutie
oprieme lave predlaktie (ak vam to brusko dovoli a nie je vam to neprijemne),pravu ruku vytiahneme do vysky, zostaneme v tejto polohe na 2-3nadychy, vydychy.
Zopakujeme na kazdu stranu 3 krat.
2, predýchanie do hrudníka a bruška
cvik je zamerany na dychanie. oprieme sa vzadu (za chrbtom) o dlane, s kazdym nadychom ideme do jemneho zaklanu, vypneme hrudnik a s vydychom tlacime bradu na hrudnik a fukneme si na brusko. Opakujeme 4 x.
3,uhlopriečka - výborný cvik pre rovnováhu, stabilitu nám posilní chrbtové svaly a ramená
prejdeme do podporu klacmo, do polohy macky lavu spicku zafixujeme do podlozky, pravu ruku dvihneme hore a v tejto polohe zostaneme na 2-3nadychy vydychy. Zopakujeme na kazdu stranu 4 x.
4,poloha most - posilní svaly celého tela
pokrcime nohy v kolenach, oprieme sa vzdu o podlozku, stiahneme sedacie svaly a pomaly sa dvihneme hore. Stehna, brusko a hlava su v jednej rovine.
Aby sme si posilnili nohy i ruky, vydrzime v tejto polohe na 2-3nadychy vydychy. Opakujeme 4 x.
5,T-čko - cvik, ktorý nám posilní celé ruky, hlavne ramená a medzilopatkové svaly
sadneme si do tureckeho sedu, ruky ulozime do rozpazenia, dlane zovrieme v past a palce smeruju hore, zostaneme v tejto polohe na 5 nadychov, vydychov, potom palce smeruju dole a tiez tu zostaneme v tejto polohe na 5 nadychov, vydychov
6,, poloha dieťaťa - uvoľní a zrelaxuje všetky svaly
Na koniec si oddychneme v polohe dietata na niekolko nadychov, vydychov.
Uvolnime vsetky svaly, slachy, klby. Zotrvajte v polohe koľko potrebujete.

zelam prijemne cvicenie 🙂

barbishkamiracle
11. máj 2013

Zostavila som pre vas dalsie seriu cvikov, tentokrat na fitlopte 🙂
https://www.modrykonik.sk/katalog/firma/barbish...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli