Vysadila som HAK

zuzanahdm
11. júl 2019
Ahojte, tak som sa predsa odhodlala a po 4 rokoch som vysadila HAK. Menštruácia sa dostavila tak na 35 deň od posledného krvácania, čiže som sa veľmi potešila. Avšak moje problémy s akné sa vrátili a vychádzala som sa komplet po celej tvári. Drobné vyrážky mam všade. Čelo, lica, spánky. Nasadila som Matuzalem tabletky, a kvôli obávam, že sa menštruácia nedostaví aj kvapky Gynex. Na pleť mám od kožného iba Duac gél. Potrebujem však poradiť. Chcem si dat pleť do poriadku. Čistenie u kozmeticky alebo radšej nejaké prípravky? Čo vám pomohlo? Ak sú tu aj Košice, tak kam ísť na čistenie pleti. Budem rada za každú radu.
mamisali
12. júl 2019
Uricte pravidelne odborne cistenie u kozmeticky ak si to mozes dovolit. Telo sa ti bude este chvilu precistovat od antikoncepcie, takze urcitu dobu rataj so zhorsenou pletou. Ak si v starostlivosti kozneho lekara, porad sa s nim. Dolezite je dokladne cistenie pleti, hlavne vecer ak sa licis. Tiez problematicku plet pomahaju sera s obsahom kyseliny salicylovej.
neluskas
12. júl 2019
@zuzanahdm ahoj, na tvojom mieste by som si urcite urobila detox. precistit si telo zvnutra od antikoncepcie. tym sa ti precisti aj plet. mam s tym skusenost. a povrchovo na čistenie pleti by som ti tiez vedela poradit. presla som si touto cestou a problematicku plet som si poriesila prirodnymi produktami
zuzanahdm
autor
18. júl 2019
@neluskas aké prírodné produkty ti pomohli?
neluskas
18. júl 2019
@neluska
@zuzanahdm skúsila by som detox na prečistenie tela od toxínov a samozrejme aj od antikoncepcie. to tele je teraz uplne v šoku po tej antikoncepcie, ale vsetko sa da, ale ako hovorím vsetko ide zvnutra a z criev a tie treba najprv dat do poriadku
nika3136
18. júl 2019
@zuzanahdm
Mne sa dávala po HAK pleť dokopy ešte dva roky. Bolo to horšie ako predtým. Chodila som na čistenie pleti ale k lekárke, používala som antibiotické maste (tie sa nesmú dlhodobo) a úplne mi pomohlo až tehotenstvo. Pri tom som mala tváričku ako bábätko. Inak ti odporúčam kontrolovať aj stravu, nejesť nič, čo priveľmi zaťažuje organizmus, všetko sa zrkadlí na pokožke.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli