Antikoncepcia
bybi
18. júl 2006

Ako skoro dostanem menštruáciu po vysadení HK?

Cafte,
chcela som sa spytat, ci mi nahodou niekto nevie poradit. Rozhodli sme sa pre babo a ja som prestala brat antikoncepciu CERAZETTE. Pocas celych 2 rokoch som menstruaciu nemala vobec, sem tam len spinenie. Po akej dlhej dobe by som mala dostat teraz? Su to 2 dni, co som prestala brat, viem ze je mozno skoro, ale aj tak som nevozna, kedy to pride... Hladala som to aj na nete, ale nemozem to nikde najst, tak neviem.
Dakujem za radu!
flamenga
23. máj 2009
sssssssssssssssssssssss 🙂 myslím, že to nie je možné... ak nemáš menštruáciu....
sssssss
23. máj 2009
dakujem flamenga 😉 ..........ja si to tiež myslím,ale istá som si nebola
kamiz
26. máj 2009
Ahoj, u gynekologa jsem byla, ten mě vyšetřil, řekl, že je vše v pořádku a že s tímhle problémem nejsem ani první ani poslední!
Prý je nás spousta,kterým trvá, než se zpustí cyklus po vysazení! Prý žádná panika!- To se řekne snadno!
Tak jsem cestou domů ještě navštívila lékárnu, nakoupila vit. E a kontryhelový čaj (to snad že pomáhá) a zodpovědně léčím!
kiss23111
2. aug 2009
ahojte...vysadila som HA po troch rokov a uz mesiac mi meska menstruacia tehotna nie som lebo som si robila tehotenske testy...ale stale som nedostala mozem zobrat postinor aby som dostala menstruaciu? :-| alebo musim ist na injekciu??
andelka
2. aug 2009
kiss: Sama si radši nic neordinuj a běž k doktorovi.
malaika
3. aug 2009
Vzit si postinor jenom tak? To prosim ne.. to je veliky zasah do tela, injekce je mnohem setrnejsi....
maca13
29. nov 2011
Mile Damy!aj ja som mala takyto problem po vysadeni hak.Asi pol roka som dostavala zhruba na 30 den a po pol roku mi zmizla menstruacia...to sa mi uz stalo 2 x a potom zakazdym nasadim zas Hak.dostala som to jedine vyvolavackou...teraz som brala len mesiac ale mam s Hak velke bolesti hlavy,tak som sa na to zas vykaslala a uz je to 40 dni,co mi meska...a termin az v januari...som s toho dost na nervy...

Začni písať odpoveď...

Odošli