Antikoncepcia
bybi
18. júl 2006

Ako skoro dostanem menštruáciu po vysadení HK?

Cafte,
chcela som sa spytat, ci mi nahodou niekto nevie poradit. Rozhodli sme sa pre babo a ja som prestala brat antikoncepciu CERAZETTE. Pocas celych 2 rokoch som menstruaciu nemala vobec, sem tam len spinenie. Po akej dlhej dobe by som mala dostat teraz? Su to 2 dni, co som prestala brat, viem ze je mozno skoro, ale aj tak som nevozna, kedy to pride... Hladala som to aj na nete, ale nemozem to nikde najst, tak neviem.
Dakujem za radu!
xctij01
5. nov 2006
Lubecka, jsem na to podobně. Dokud jsem brala HA, tak jsem první dva dny MS umírala. Ty křeče byly hrozný. Nemluvě o šíleně smutné a naštvané náladě. Tak týden před koncem braní prášku /tedy kolem 15 DC/ mě šíleně bolely prsa, že jsem si na ně nemohla vůbec lehnout. A co jsem HA vysadila, tak mě taky skoro nic nebolí, MS mám silnou tak jeden den a zbytek už jen silněji špiním. A prsa nebolí vůbec. Tenhle měsíc mě teda bolí v podbřišku skoro celou dobu, ale našli mi cystu, takže to asi bude tím. Takže suma sumárum - co jsem vysadila HA, je mi mnohem líp (i beďary už mi docela zmizely 😉 )
lara1znk
5. nov 2006
Tak to len ziram ako HAK zabera u kazdej zeny inak. Ja som praveze nemala bolesti pocas MS ked som brala HAK, vsetko sa zhorsilo po vysadeni. To iste aj s prsiami.
michina
5. nov 2006
Ahoj holky, připojím se taky do diskuze. Já vysadila po více než 11 letech Mercilon a doufám, že to příjde příští týden. Po vysazení asi cca po 10 dnech mě děsně bolelo v podbřišku, až mě to vzbudilo a taky mě bolely na dotyk bradavky, to přešlo asi až po 14 dnech. Tak doufám, že nebudou s menses žádné problémy. Jak to vypadalo před HA to už si vážně vůbec nepamatuju 😉
xctij01
5. nov 2006
Michino, mě první MS po vysazení HA přišla na den přesně - tzn. 28 dní. A fakt jsem žádný problémy neměla, tak držim palce, ať jsi na tom podobně. Jinak prý se má pít kontryhel, pomáhá při bolestivé menstruaci. Piju ho každý den (pila jsem i v době kdy jsem ještě brala HA), takže nevím, jestli pomáhá ten čajík nebo ne, každopádně bolesti nemám.
michina
5. nov 2006
Díky za tip, kouknu se v lékárně, bylinky přece každopádně neuškodí.
xctij01
5. nov 2006
Nemáš zač, hlavně aby to pomohlo. Kupuju si ho v nálevových sáčcích, jsem totiž líná si to louhovat. Moc bylinkové čaje nemusim, ale tohle mi fakt chutná 🙂
kristynaw
6. nov 2006
ahojky,mam dotaZ, nestihla jsem si to tady precist vsechno,ael zhruba vidim,ze vsichni jste po vysazeni HA dostali menstruaci opozdene. ja uzivala naplasti Evra a kdyz jsem skoncila, menses jsem dostala za dva dny!!!takze to bylo asi po dvou tydnech od me menstruace. je to normalni???a dalsi menstruaci dostanu po 28 dnech od tehle divne, nebo po 28 dnech od normalni,co jsem mela predtim?fakt se v tom nevyznam
xctij01
6. nov 2006
Kristynaw, tak to ti bohužel neporadim... Možná ty náplasti zabírají trochu jinak než HA, ale každopádně jsme každá jiná... Nech se překvapit! A hlavně - moc nepočítej s cyklem 28 dní...
len
6. nov 2006
Kristyno, jestli to dobře chápu, tak jsi měla "MS" (v uvozovkách proto, že při braní hormonů to není skutečná MS) a dva týdny nato jsi sundala náplast. Další MS přišla dva dny po sundání náplasti. To by mělo být naprosto normální, stejně by se projevily i prášky, kdybys je přestala brát v půlce cyklu - v těle dojde k prudkému poklesu hormonů, který způsobí krvácení. Je možné, že teď budeš mít cyklus trochu rozházený, takže si netroufnu přesně předpovědět, kdy další MS přijde, ale pokud by vše probíhalo, jak má, měla by další MS přijít cca po 28 dnech od té poslední (po sundání náplasti) 🙂
manicka77
6. nov 2006
Tak já se pořád hlásím, že stále nemám MS, za poslední 6 měsíců jsem ji měla dvakrát a krátce 😞 , ne že by mi chyběla, ale....
Holky, nemáte ještě nějaké doporučení jak si ji přirozeně vyvolat? Už přemýšlím, že změním dr. a nechám si dát vyvolávačku...
michina
7. nov 2006
Tak já zase hlásím, že už mě pobolívá podbřišek a lehce špiním, témeř na hodinu přesně jako když jsem brala HA. Že by ještě působily? To se mi zase nezdá, když zapomeneš vzít tabletku, je tu menses hned a když zapomeneš znova, nejsi chráněna, tzn. že ten účinek hormonů by po 21 dnech už být neměl nebo jo? Já nevím, pořád se teď pozoruju, nemyslím na nic jinýho, připadám si jako ťululum. :-|
andira
7. nov 2006
Ahoj holciny, jsem prvni mesic po vysazeni a zacalo mi to presne po 30ti dnech. Jsem dost prekvapena, protoze jsem v tom vzdycky mela desny bordel,
50 dnu nebo i dele nebyla zadna vyjimka :-S HA uz beru spoustu let. Dost me
ale prekvapilo, ze po vysazeni me desne oteklo bricho a dokonce se mi zacalo delat mleko...... no sileny, myslela jsem, ze jsem v tom, ale byl to jen nejaky hormonalni blazinec 🙂
xctij01
8. nov 2006
Michino, já jsem to první měsíc po vysezení taky dostala přesně po 28 dnech. ANi mě nic nebolelo... Pak to bylo 27, pak 24 a pak 26. Někdy během druhého měsíc po vysazení se mi začaly hrozně mastit vlasy a naskákaly mi beĎary. Myslím, že ty hormony jsou v těle dýl a teprve po těch dvou měsících se to trošku vyplavilo...
michina
10. nov 2006
Ty jo, tak to se mám na co těšit, xctij.
Vlasy se mi moc nemastí, ty mám promelírované, takže jsou spíše sušší. Beďary se mi ale ted při menses udělaly více a i ten obličej se nějak více leskne. No doufám, že to s každou MS nebude horší a horší...
mobina
10. nov 2006
michini já jsem tady odstrašující příklad. Mám snad všechny příznaky, které můžou po vysazení nastat. První MS jsem dostala po 48 dnech, druhou po 47, pak se to trochu ustálilo a chodí kolem 35 dne. Při druhé MS se mi mastil obličej, obsypal se mi hrudník a krk akné, tak že jsem skončila na kožním, vlasy jsem vyčesávala pomalu po hrstech. Když už jsem myslela, že je vše OK, tak mi vyrašilo akn´é pro změnu na obličeji ]-( No ale to všechno se dá celkem přežít. Nejhorší je, že nemám ovulaci 😞 Jo a teď půl roku po vysazení se mi zase začíná dělat akné na krku. Takže já rozhodně doporočuji vysadit co nejdřív a k hormonům už se nevracet :-p
michina
10. nov 2006
Teda, to ti fakt nezávidím. Já jsem pak zlatá. Jak jsi přišla na to, že namáš ovulaci, meříš se?
mobina
10. nov 2006
Měřím. Zatím jsem zaznamenala jedinou 😞 Naštěstí mám rozumnou doktorku, takže jsme se domluvili v lednu na předběžných vyšetřeních. Pořád doufám, že se nám to mimčo povede bez lékařské pomoci 😉
michina
10. nov 2006
Držím palečky. Co s tebou bude dělat?
nana1
10. nov 2006
Ahojte baby, mne vrana ( krá - my ) mešká už 7 dní, 2 tehotenske testy mi vyšli negativne. 5 . 10. som mala poslednu vranu. HAK som brala skoro 8 rokov a vysadila ju pred 2 mesiacmi. Momentalne mam prak krat za den priesvitny vytok s troškou krvi ale je to vse. Toto trva tak dva, tri dni. Uz som z toho normalne na nervy. 😢
xctij01
10. nov 2006
Může to být znak začínajícího těhu 🙂 Třeba se uhnizďuje vajíčko, to je špinění běžné a na testu by ještě nebylo nic vidět🙂 Držím palečky.
nana1
10. nov 2006
Ďakujem xctij01. 🙂 Dal by Boh aby to tak bolo. :-|
Uvidíme. 😉
michina
10. nov 2006
To vážně vypadá slibně, držím všechny palečky!!!
nana1
10. nov 2006
Ďakujem michinka, len tie testy ma metú a mrzia.Každopadne som presla snáď vsetky internetove stranky co existujú na tuto temu, a veľa sa už o takomto spineni popísalo...že je to väčšinou vtedy keď su ženy tehotnie. 🙂
Ozvem sa Vám ako to dopadlo.
vigina
16. nov 2006
Čau holky, taky se přidám do fóra. Vysadila jsem HA po 8letech ale ne kvůli mimi, to budeme zkoušet tak za rok a kousek. Jak tak koukám, udělala jsem dobře, kdoví, jak dlouho mi bude trvat, než si srovnám MC. Jsem 39.DC a MS zatím nepřišla, ikdyž týden zpátky jsem měla pěkné bolesti podbříšku.Sousedce píchám už 14dní Agolutin v rámci jejích IVF cyklu (už je po transferu),tak jsem si jeden vzala, kdybych potřebovala MS vyvolat.Ale nemám kam spěchat, nejsem ještě SNŽ🙂, a chci to nechat na tělíčku.Jsem zvědavá, kdy to přijde, určitě se podělím. Jinak se mi mastí více vlasy, doufám, že nepřiberu!!!, za 8 měsíců se vdávám a nechávám si už ted šít šaty na míru🙂.Pa
nana1
17. nov 2006
Ahoj vigi, vitam ta na fore. 🙂 🙂 🙂
Baby mrcha prisla 10.novembra takze to bolo 7 dnove meskanie, asi preto ze som vysadila HAK, vigi podobne ako ty po 8 rokoch...uz bolo aj na case. 😞
Pa zatim.
vigina
24. nov 2006
ahoj holky, tak se podelim i tady o svouzkusenost s vysazenim HA po 8letech a prichodu prvni MS. kdyz se opozdila o 10dni, zacala jsme merit BT, zda se bude neco dit.teploty byly 36,9 asi 4 dny, pak 36,7, 36,4 a 48.DC zase 36,4 a prisla MS. Hurá!Takze cekani se vyplatilo a na vyvolavacku nejdu.Jsem zvedava na pristi cyklus.Papa
ka.te1
21. dec 2006
Ahoj všem! Taky bojuju s MS po vysazení HAK. Prášky jsem brala 6 let, v listopadu jsem je vysadila, do 5ti dnů přišla MS tak jak měla a od té doby nic 😞 Měla bych mít MS teď a jediný co pociťuju, jsou bolesti břicha a vaječníků stejně jako při MS, ale ....ono nic 😞 Tak tomu teď asi nechám volný průběh a kdyžtak si pak skočím k doktorovi pro radu 🙂
romana27
21. dec 2006
Tak písnu i já svou zkušenost.
Brala jsem nepřetržitě 10 let Triquilar a menzes nastoupila po vysazení bez problémů ( jen se mi cyklus zkrátil na 26 dní), otěhotněla jsem třetí cyklus snažení také bez problémů.
lejla77
21. dec 2006
mne prva mrcha prisla na 32 den a druha uz neprisla 😉
chechta
31. dec 2006
Ahojte tak se můžu podělit o zkušenost - HA jsem brala 6 let a první MS jsem dostala po 38 dnech a pak i druhou a třetí pravidelně po 38 dnech a čtvrtá už by přijít nemusela 😃

Začni písať odpoveď...

Odošli