Používame cookies. Viac informácií tu. OK
llubi
17. sep 2019

@natalkinmarek jest pravidelne, kazde tri hodiny, vynechat sladkosti a pecivo😉

anickaaa6aaa
17. sep 2019

Treba určite pohyb. Ja keby jem každé 3hod som ako slon takže u mňa toto nie. Aj pečivo jem ale tak hlavne zrána. Zdravšie variť, min vyprážané, veľa zeleniny.. Mužovi pomohlo počítať kalórie.

lucy_ms
17. sep 2019

Vynechať sacharidy úplne, žiadne zemiaky, ryža, cestoviny, pečivo, sladkosti, sladené nápoje, alkohol.. do stravy doplniť namiesto sacharidov tuky, posilniť bielkoviny. Pokiaľ je v strave dostatok tukov, stačí jesť 2-3x za deň. Konzumovať veľa zeleniny. odporúčam naštudovať low carb stravovanie

gladys_07
17. sep 2019

kaloricky deficit. Bodka. Nic ine nefunguje.

ivka4852
17. sep 2019

@natalkinmarek svagrina zacala 3mesiace dozadu,jest len ryby,tuniaky,cotagecheese nizkotucny a veeela zeleniny,kuracinku.prestala jest mastne jedla,sladke,kavu,muku,chlieb...a ma 10kg dole..mohla by som sa odhodlat aj ja...ale mne moc nepasuje taka jednotvarna strava

barbinka94
17. sep 2019

@natalkinmarek robím jedálniček na mieru , ak by ste mali záujem napíšte mi správu 🙂

vikusjk
18. sep 2019

Mozes skusit 90 dnovku, tam mozes jest takmer vsetko, ale v roznych kombinaciach a v roznych dnoch. Mne pred asi 5 rokmi zabrala, bez jojo efektu. Az pred rokom som sa rozozrala a zas by bolo treba zhodit, ale uz som leniva 🙈

janasim
18. sep 2019

schudla som 18 kg,bol to niekolkomesačný proces,chodila som do fitka cvičit a samozrejme strava ,na internete najdes vsetko,da sa to,ale je to o odriekaní,prekonaní sa,no oplatí sa vydržat

kikulienka94
18. sep 2019

prakticky je jedno akú diétu budeš dodržiavať, každá má za následok kaloricky deficit. Je už len na tebe si nájsť takú, čo ti bude dlhodobo vyhovovať a ktorú budeš vedieť dodržiavať. Chudnutie je z väčšej časti o strave ako cvičení ALE cvičenie je tiež veľmi veľmi dôležité.

kvetinka75
18. sep 2019

ja by som to neriešila dietou, lebo tú nevydržíš držať dlhodobo a kg pôjdu potom naspäť. Ale celkovou zmenou životného štýlu. Obmedziť sladké, kysnuté, ťažké jedlá. Myslím, že teoriu asi ovládaš čo by si mala a čo nie. A keď dostaneš chuť na niečo nezdravé, sladkosť, tak z času na čas si dať. Zbytočne sa netýrať. A pohyb, pohyb, pohyb. Bez neho to nejde. Keď ti spevnie telo, možno nebudeš potrebovať zhodiť ani tých 10 kg a budeš vyzerať chudšia. Ja jedávam na spôsob delenej stravy a zvykla som si tak jesť. Málokedy mám mäso, rybu a k tomu prílohu ako ryžu, zemiaky. Vždy si dám kopu zeleniny. Jem to tak už roky. Jedálniček si musíš vypracovať sama, nevieme čo ti chutí, čo ti robí zle. ja napríklad nemôžem mliečne - mlieko, jogurty. Niekomu to nerobí zle, tak jedáva tie.
Ja osobne nemôžem jesť každé 3 hodiny. Môj biorytmus je iný. Ty sama musíš prísť na to čo ti vyhovuje a čo nie.

peta2202
18. sep 2019

@natalkinmarek treba sa naucit vseobecne jest zdravsie. Nahradit sladkosti ovocim, na veceru jest prevazne zeleninu s nejakym maskom.
Plus nejake prechadzky dlhsie kazdy den. Pit len cistu vodu, caje a ono to pojde. Len by to malo byt o presvedceni 😉

natalkinmarek
autor
18. sep 2019

@peta2202 a je pravda že zelený čaj pomáha ?

galioska
18. sep 2019

Najprv sa skontrolovať u lekára a potom hor sa do toho, lebo keď budeš mať nejaké hormóny mimo provoz, môžeš robiť čo chceš, neschudnes a hlavne, nechcite schudnúť za týždeň, mesiac, to je hlúposť a krátkodobá...

ivanecka0602
18. sep 2019

@natalkinmarek no to by kazdy pil zeleny caj a posilky by boli prazdne. Je tu super skupina cesta k mojej premene. Treba jest vyvazene a nieje rozhodujuce ci si das keksik ale naozaj kaloricky deficit.

natalkinmarek
autor
18. sep 2019

@galioska nemám práveže nijaký taký problém len štítnu žľazu

viktoria86
18. sep 2019

Mne pomohlo pit vela vody, jest mensie porcie (pocuvat svoje telo ze ma ozaj dost a som najedena) a pohyb aspon 3-4 krat do tyzdna. Nejde o radikalne chudnutie ale zatial je to 5 kg za polroka.

majkeel
18. sep 2019

Vcera som prišla na šokujúce odhalenie, preco sa mi nedarí schudnút.
Ja totiž vždy,ked si umývam vlasy, tak si tou penou prejdem aj po tele. Vcera úplnou náhodou kuknem na môj šampón a a tam stálo: NA ZVÄCŠENIE OBJEMU.
Tak už viem, od coho mi rastie zadok ! Odteraz sa umývam JAROU na riad.
Tá má v popise: ODSTRÁNI AJ ODOLNÚ MASTNOTU! 🙂

galioska
18. sep 2019

@natalkinmarek no aj to je už problém, nepôjde to ľahko, ale pôjde to

kittykat22
18. sep 2019

@natalkinmarek ak mas problemy so stitnou zlazou tak musis brat lieky a potom nemozes priberat.

leskovael
18. sep 2019

Úplne naj na rýchle schudnutie je nutrifood, ja to mam overené aj ked ja zas tolko chudnúť nemusím, ale po zime si vzdy dávam stravu na dva týždne, potom však zostať na zdravej strave... Ak chceš schudnúť tak je to jednoduché vynechať sacharidy a muku samozrejme a pôjde to.. No a každý pohyb -kardio je cesta k rýchlejšiemu schudnutiu..

via88
18. sep 2019

Ja teda sa poznam a viem ze na strave vela nezmenim, ale vzdy som schudla cvicenim, bonus bolo aj spevnene telo. Obmedzenia v strave co som bola schopna, do kavy nie dve lyzicky cukru ale jedna, obmedzit sladke vody, a ked bieco len tak pozobkat tak miesto cokolady pr oriesky. Ale bez extra obmedzovania som vzdy schudla sportom.

natalkinmarek
autor
18. sep 2019

@kittykat22 beriem áno ale keď ňzviesena štítna chudne sa a keď je nízka priberá sa je to písané aj dr mi to povedalal lenže dva mesiace som ju mala zvýšenú o malo a teraz mám zníženú zase

kattrin5
18. sep 2019

@natalkinmarek kludne pozri ku mne do blogu, a prodaj sa k nami do skupiny, Cesta k mojej premene, rady poradime.

kittykat22
18. sep 2019

@natalkinmarek ked beries lieky nemozes priberat zo stitnej zlazy. Musis zmenit zivotospravu.

sense
18. sep 2019

Kaloricky deficit a pravidelny pohyb... a schudnes aj pri znizenej funkcii stitnej zlazy.... a nemusis vylucovat ziadne sacharidy ani nic coho nie si ochotna vzdat sa cely zivot....

mrkvicka060
18. sep 2019

Joj ja ked vidim toto "treba vylucit muku, cukor, sacharidy" tak ma ide vystret 😁 lebo ja mozem aj 5 lyzic cukru si davat do kavy a nepriberiem. Ale ked zacnem jest maslo, smotanku, tvrdy syr...to idu kilecka hore zavratnou rychlostou 😀 treba mat kaloricky deficit a zaroven vyvazenu stravu. kaloricke tabulky pomozu hooodne nazaciatku, ked nevies ako zacat. U mna boli problemom tuky (v mliecnych vyrobkoch).

cinky16
18. sep 2019

@natalkinmarek znizit prijem cukrov,tukov a zvysit bielkoviny

iinuska
18. sep 2019

Pomer prijem: výdaj 😎 Piť veľa vody, naladené čaje. Hýbať sa,najesť večer

1975renca
18. sep 2019

Odporucam knihy od Macingovej, Najedzte sa do stihlosti, chutne recepty bez hladovania a obmedzovania sa v strave, ziadne vazenie jedla, za 28 dni 5 kil dolu, a to som sa bala ze neschudnem, lebo som mala 62 kil, no zle som sa citila, cize ziadna obezita, kde idu rychlo dolu kila... Vo všetkých 3.knihach su dobre rady a recepty úplne jednoduché

bobricek1979
18. sep 2019

@natalkinmarek ahoj ja som po tehu za mesiac schudla 8kg a to som len vyclenila ale úplne na ostro pecivo a cukor

Tu začni písať odpoveď...

Odošli