Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Chcem schudnúť

Zdravá výživa
alofinka
13. aug 2019
Zdravim mam 33 rokov, meriam 165 a vážim 90 kil, chcem strašné schudnut ale nedari sa mi, vyskúšala som rozne diéty, počítanie kca, teraz skúšam delenú stravu, bicyklujem, vecer niekedy vyjedam, neviem si pomoct a som z toho nešťastná
marika142
13. aug 2019
@alofinka skus si precitat knihu intuitivne stravovanie je skvela, nauci ta ako sa s jedlom kamaratit a radsej sa najedz rano resp pocas dna, ale nevyjedaj vecer ked je telo v najvacsom klude vtedy by si mala byt trosku hladna, pocitanie kalorii nestaci musis byt v deficite aspon 300 kcal 🙂
limetka69
13. aug 2019
ahoj, aj ja som si presla vsetkymi moznymi dietami a stravovaniami, teraz, (par dni) idem podla krvnej skupiny a hned vidim rozdiel, nie je to vedecky potvrdena teoria, ale funguje, u mna a aj u ludi co som sa docitala na forach, vkuse som do seba pchala maso a zeleninu, lebo tak sa ma chudnut, a na mna to absolutne nezaberalo, a ja mam byt vegetarian 😃 3 dni bez masa a ja mam dole 2 kg, a to som vecer jedla chlieb 😃 som spokojna, nech si mysli kto chce co chce 🙂 a este podotknem, ze som vynechala muku vsetku, ze z nej mam probemy a vobec to tak nebolo, 🙂
lenteraz111
13. aug 2019
Ja radím nejakého odborníka. Baby tu Ti síce napíšu, ako sa podarilo schudnúť im, no ja by som sa radšej zverila do rúk skusenym odborníkom. Aby si si nepoškodili aj po zdravotnej stránke a nebolo to len krátkodobé.
klarissa25
13. aug 2019
Pokiaľ to chceš tak to dáš... Keď to až tak nechceš, nepôjde to....
draik
13. aug 2019
Vo svojej podstate to posmešné slovo "Nežer" je veľmi pravdivé. Strava je základ (nie bezhlavé diéty), šport a podobne najmä zo začiatku len doplnok, aj keď dôležitý. Je vhodné si naštudovať základy. Úspech závisí tiež od istého sebazaprenia. Trvalo schudnúť 20 kíl totiž zaberie veľa času.
vendulka80
13. aug 2019
Neskusaj, podla vsetkeho nemas pevnú vôľu a tam treba niekoho, kto na teba dohliadne. Bicyklovanie nestačí. Treba ti fitko, trénera, pripadne HIIT tréningy. A vsetko je v hlave. Kebyze ja mam 90 kil tak ma ani nenapadne ist vecer vyjedat. Je to o pevnej voli. Citat motivačne knihy je sice fajn ale kym prečítaš tak sa nalepí dalších 20 kil. Cize makat a neprejedat sa. Tu ziadne diéty nefungujú.
pralinka86
13. aug 2019
Toto je nekonečná tema.. kazdemu ine zaberie..
Nehladuj, treba jesť pravidelne, ale menšie porcie.. žiadne diety, ktoré raz prestanes dodržiavať. Zjavne organizmus je uz mimo z toho co si s nim doteraz skusala, takže do všetkého co sa pustis, bude dlho trvať než sa preukáže..
Ľahké jedlá, pestré, veľa ovocia, zeleniny, žiadne/minimum spracovanych výrobkov (sunky, salamy, nátierky,..) kvalitne tuky, kyslomliecne vyrobky, ale nie nízkotučné, ale plnotučné nesladené, ak mas potrebu oslad medom/domacim dzemom, pečivo ja neviem vynechať, peciem si doma, menim muky, semienka, vela tekutín, cista voda, caje, domace ovocne vody. Ja som aj za sladké, ale domace, upec si. postupne uberaj cukor.. ked je strava nevyvážená, potom prichádzajú návaly na jedlo, ci uz sladké, slane..
Hyb sa. Na YouTube su super cviky od zuzky light- bunny slope workout.. 20min si na cvičenie sa da nájsť cez deň. Tieto su super, ze postupne sa zvyšuje intenzita. Netreba ti stroje.
Alebo sa zver odborníkom, najdi trenera a pocuvaj rady. Hlavne vydržať
fialka1318
13. aug 2019
@alofinka urcite navstiv nejakeho fitness trenera odporuci ti stravu podla tvojej vysky a vahy ja som schudla 10kg behom chvile a odporuci ti cvicenia podla diety a casom si tak zvyknes na cvicenie ze uz nebudes vediet prestat a potom som po case este chcela schudnut tak som navstivila centrum na vyzivu a ti mi odporucili jedalnicek pri ktorom som schudla dalsich 10kg 🙂 urcite sa zver do ruk odbornikom ktori sa tomu rozumeju ak budes jedalnicek od trenera dodrziavat a cvicit jeho cviky a bude ti vyhovovat vie ti zostavit stale podla vahy a vysky aj na dalsie mesiace a obmiena to 🙂 a vaha sa ti nevrati mne po schudnuti ostala vaha a nepribrala som uz 🙂 a vysportujes si postavu 🙂 plus ak schudnes na cielovu vahu a nebudes chciet mat tehlicky odporuci ti cviky na udrzanie vahy na doma a plus po jeho jedalnicku 5x denne jes ale vsetky jedla ktore maju vsetky ziviny a co je hlavne nehladujes 🙂 jedla maju ziviny ale kalorii a tukov minimalne 🙂 ja som z tych 5tich jedal nevladala zjest ani 3 a kalorie mali mozno 800 😉 lebo tak boli syte 🙂 a behom dvoch tyzdnov som schudla 5kg 🙂 cize urcite fitness trener ktory zoberie v uvahu aj tvoju vahu,vysku a aj vie zostavit jedalnicky vzhladom na zdravie alebo vyzivovy poradca nejaky ktory ma dobre recenzie hlavne 😉 lebo mala som 90kg a vysku 160cm vyskusane som mala tolko diet co nikto nikde vselijakych druhov a vselijake tabletky a tak som sa trapila a sama sebe nepacila ze som sa nasrala a sla 🙂 najvac mi dodal odvahu trener ten ma nastartoval a sla som dalej 🙂
23121974
13. aug 2019
Pokiaľ večer "vyjedáš" tak sa nečuduj,že nechudneš..A záleží ako dlho skúšaš,lebo väčšina čaká po pár dňoch diety,že zhodí kilá,ktoré si "vypestovali" za niekoľko rokov...
fialka1318
13. aug 2019
@alofinka a ja som mala tie problem s vecernym jedenim kvoli stresu a aj tomu ze som sa cez den nemala cas kvoli praci vklude najest po jedalnicku a treningu od fitnesaka uz nejem vecer lebo nie som hladna 🙂 on ti ukaze potraviny ktore ta nasytia a utlmia hlad 🙂
liz_lemon
13. aug 2019
treba najst dobreho trenera, ale fakt dobreho, lebo teraz si hocikto spravi kurz, ale skor skodi ludom
alofinka
autor
13. aug 2019
Bola som uz aj u vyzivoveho poradcu, co som schudla som aj potom pribrala naspäť, beriem antidepresiva takže mi po nich berie jesť hlavne večer, napisledy somschudla 10 kil, tym ze som cvičila dva krat po 1,5 hod do týždňa tairobic, a počítala som si kca s deficitom 500 kca a hlavne som nejedla večer, a išlo to, a teraz sa nie a nie zaťať, ked jem normálne hned priberám, stale nieco riesim s mojim telom a uz mam toho dosť, teraz sa zacina cvičiť tairobic od septembra
0hena0
13. aug 2019
@limetka69 zrejme si moja krvna skupina. Stravovanie podla krvnej skupiny je OK. Ale neda sa dodrziavat na 100% su tam odchylky. Tiez nejem maso a pecivo, od toho som akurat bola nafuknuta, lebo tlho travilo a uz aj vetry su obcas. Take prirodzene by som povedala. Drzim palce. A ked sa trosku verer clovek rozhybe, par minut, tiez pomoze k traveniu
limetka69
13. aug 2019
@0hena0 som A, cely zivot som podozrievala muku z akne a tehotenskeho brucha, a teraz ked som vysadila zivocisne bielkoviny je mi super, nevravim, ze to budem striktne dodrziavat, ale teraz sa snazim, mam problem vzdat sa syra akurat 😃 ale maso, mlieko mi chybat nebude 🙂 uvidim co bude dalej, sama som zvedava 🙂
peter952
13. aug 2019
Používateľ peter952 je nedôveryhodný
Je možné, že nejde o reálnu osobu, ale o profil alebo viacej proflov vytvorených za účelom propagovať konkrétne výrobky/služby alebo účelovo manipulovať diskusiu. Pozri príspevky od peter952.
@alofinka pravdepodobne trpis metabolcikou poruchou. Znamena to že tvoj metabolizmus pracuje nestsndardne, a pomalsie . Prečo k tomu dochádza zatiaľ nie e úplne jasné, hypotéz je viacero. Jedno z vysvetlení je vplyv hormonálnych disruptorov napr. Éčka v priemyselne spracovaných potravinach alebo zbytky pesticídov a herbicidov v polnohosp. Produktoch napr obili. Ďalší problém je inzulin. Vysvetlím ti ako to funguje a hlavne prečo máš neustále chuť jest ale nie len ty ale všetci. V podstate máme ako keby dva druhy metabolizmu. Spaľujete cukor, alebo tuky. Naše telo všetky bunky v ňom spaľujú primárne cukor. Na spaľovanie cukru potrebujeme inzulín.hladina inzulínu vzrastie keď sa nájeme. Po cca hodine klesne a to je práve ten moment keď opäť začneme pociťovať hlad, a ideme zase jesť. Keď tvoje telo spaľuje namiesto cukru tuk, tak tento problém odpadáva, preto že hladina inzulínu v krvi je stabilná , rovnaká nekolise.

Typov cukru je veľa. Fruktóza, laktóza, sacharóza, dextriza, maltiza, to sú všetko jednoduché cukry monisacharidy. Ale cukry sú aj zložené čiže polysacharidy a to je napr škrob, čiže zemiaky, obiloviny, strukoviny atď. To
Jedným slovom uhľohydráty.

Takže čo môžeš jesť a čo nie aspoň mesiac. Nemôžeš, uhľohydráty, ( zemiaky, obilie, kukurica, ryža, strukoviny) môžeš všetko mäso, tuk, slaninu, rastlinný tuk, vajíčka a zelený šalát.

Keď budeš jesť mäso a tuk, stane sa to že nebudeš mať neustále chuť jest a to je prvý krok k víťazstvu. Je tam toho viac, ak máš záujem popíšem.
tanjalea
13. aug 2019
@alofinka ahoj, skus si pozrieť stranku fitshaker...je tam veĺa dobrých rad o stravovani ( aj recepty) a cvičeni...začať to ale musi hlavne u teba-CHCIEŤ MUSIŠ TY a pojde to...liecim sa na štitnu a tiež to islo s vahou hore , tak viem čo to je....ale dá sa to...aj ked este sem-tam musim večer vyjedať😂
zuzubb007
13. aug 2019
Cvičiť cvičiť cvičiť a hlavne vysadiť sladkosti a pôjde to, a povedať si, že ani za boha nedám nič do úst dajme tomu aspoň 3 hodky pred spaním a hneď to pôjde, lebo striedanie dieťa, potom prejedanie zabezpečí len naberanie na váhe a potom sa človek cuduje
adelakom12
13. aug 2019
@alofinka nenechaj si davat urcite diagnozu na modrom konikovi, porad sa s niekym, kto sa tomu naozaj rozumie, ma nejaky certifikat. Mozes zacat s tym, ze kontaktujes nejakeho trenera a povies mu tvoj problem, on ti mozno vypracuje jedalnicek alebo ti aspon poradi co robit dalej 🙂
evica01
13. aug 2019
Co chces aby sme napisali?
Chudnut musis ty. Nikto za teba chudnut nebude.
Ano, budes hladna a ano, cvicenie boli.
Alfa omega chudnutia 🤷‍♀️
kittykat22
13. aug 2019
@alofinka takze problem u teba je prejedanie, ked si bola u vyzivoveho poradcu a schudla si. Z tych jedal mas pochopit ako sa mas stravovat, a nie, ze schudnes a veselo sa vrhnes do starych kolaji. Vrat sa spat k vyzivovemu poradcovi - mozes skusit aj ineho. Ono trva kym zmenis stravovacie navyky, nejde to zo dna na den.
eliaska101
13. aug 2019
To večerné vyjedávanie je najhoršie! Treba sa to odnaučiť a uvidíš, že potom aj kilečká pôjdu dolu!
lenuliatko84
13. aug 2019
Ja som zacala v januári kardio a jem hlavne bielkoviny a zeleninu. A v za 5 mesiacov som mala 10 kg dole a sem tam som aj zhresila.ja som skakala na trampoline a cvicila tabatu
0hena0
13. aug 2019
@limetka69 nooo, syr v dnesnej dobe, uz vobec nieje syr. My tu na vychode mam akysi zmutovany syr. Ja ho takmer vobec uz nejem, ta chut mi viac je odporna. Ryr ma chutit inac a nie tak, co je v nasich obchodoch. Mozno vam tymto trochu pomozem. 😂
limetka69
13. aug 2019
@0hena0 diki, tiez som z východu, ale syry milujem 😃
lenteraz111
13. aug 2019
A nejakú Light očistenú kúru ste skúšali niektorá z vás? Nič drastické, lebo ja som skúšala ešte keď som deti nemala
neluskas
13. aug 2019
@alofinka ahoj, ja by som skúsila detox. ocistny program ktory zbavi telo toxikonov s vedlajsim ucinkom ubytku kil. nauci ta spravne sa stravovat, dodrziavat pitny rezim a pravidelne sa hybat. niekedy staci telo precistit a naštartovať
pupi14
15. aug 2019
@neluskas len zase treba si s rozumom vyberať na aký detox sa človek dá. Každé telo, každý organizmus môže na detox úplne inak reagovať 🙂
1gabriela13
15. aug 2019
@alofinka musíš chcieť, veľmi chcieť, nič iné k tomu nepotrebuješ. Začiatok je najťažší, potom keď vidíš ako ubuda, si motivovaná a ide to ľahko. Nepotrebuješ trénera, ani odborníka, stačí si prečítať zopár veci na nete a používať hlavu. A samozrejme mat základne znalosti. Ja som schudla behom pol roka 17kg. Nehladovala som, pohyb mávam len posledne mesiace taky ale stravu som si upravila od základov.
neluskas
15. aug 2019
@pupi14 ja mam na mysli produkty na prirodnej baze, tam neublizi nic
pipo1777
18. aug 2019
@alofinka
@alofinka ahoj, ja som začala 8hod. dietou ,niekde tu som sa o nej dočítala a môžem potvrdiť že funguje síce pomaly ale isto veď 14kg som dala dole za rok ja osobne jem od 9.30 do 17.30h pred tym a po tom len čistú kávu, čaj a vodu nič iné žiadne vínimky ale v tom 8h čase si dám všetko na čo mám chuť aj sladké aj pečivo .... tak skús a vydrž oplatí sa ... 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli