• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Chudneme delenou stravou. Pridáte sa?

10. januára 2017 
kuracie cici na prirodno a anglicka zelenina :dizzy_face:
10. feb 2009 o 16:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som mala kuraci vyvar z maskom a vela mrkvickou..a zeleninovy salat so sunkou tvrdym syrom a zaliaty bielim jagurtom..to mozem stale takyto salat.. a ja jem vela bielych jogurtou a acidko :slight_smile:
ja sa snazim cvicit,ale doma,kupila som si orbitrek a slapem..snazim sa aspon kazde druhe rano,,
10. feb 2009 o 16:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
To je aká anglicka zelenina? :confused: :sunglasses:
10. feb 2009 o 17:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dusena do polomäkkka na trosicke masla alebo oleja...zvykne sa k nej davat aj volske oko, alo to nedavam nikdy :grinning:
10. feb 2009 o 18:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Ja som mala dnes rastlinky, rano dva celozrnne rozteky so sojovou pomazankou, na obed hustu zeleninovu polievku a na veceru misku paradajkovej polievky. Viac som nestihla. Zajtra si dam zvieratka a na ranajky nizkotucne acidko, cottage cheese, na obed uvidim, ale asi nejaku kuracinku so salatom, alebo anglickou zeleninou a na veceru tize neviem, ale ak dojdeme neskoro, tak par koliesok domacej klobasky a horcicu, ako sa poznam :grinning:

Dakujem za IP, ten graf poslem zajtra :dizzy_face:
10. feb 2009 o 19:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte baby chcete mi povedat ze delenou stravou sa da zhodit do leta 10kg? niekde som to tu citala.. zacala som cvicit, nooo keby vidim aspon nejake vysledky.. takto ma to nemotivuje.. keby skusim delenu stravu tak myslim, ze by to slo lepsie, nie?
o delenej strave nemam ani sajnu, nemate niekto jednoducho napisane zaklady? na zaciatok..
10. feb 2009 o 20:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ak posles Babulke ip a mailovu adresu, urcite ti rada posle tabulku co sa moze s cim... a teoriu sa docitas na predoslej strane, pralinka tam hodila dobry link tak si ho prestuduj a budes v obraze....Ides s nami do toho???
10. feb 2009 o 21:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
domeenika: podla mna je skvele spojit zdravy jedalnicek a cvicenie...urcite sa vysledky dostavia :wink:

inak neviem ako vy, ale mne pocas mojho prveho dna s delenou stravou rychlo jedlo vytravilo :sweat_smile: treba si asi len zvyknut :wink:
10. feb 2009 o 22:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zaujimalo by ma, ake sa odporucaju napoje... urcite je najlepsia cista voda, ale ci napr. kava je ok. caj sa moze asi hocijaky, ale mozno by bodol bylinkovy, napr. zihlavovy...
10. feb 2009 o 22:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ined - dobrá otázka na tie skúsenejšie (že, babulka? :wink: ) Mňa by trebárs zaujímalo, či môžeme piť kofolu bez cukru (manžel ju zbožňuje)

ja si myslím, že ešte mlieko - so zvieratkami
10. feb 2009 o 22:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ined: rastlinky
ráno - jablká,
desiata - banán,
obed - zeleninová polievka (hodila som do nej namiesto rezancov lúpanú pohánku a mungo fazuľku - celkom sa to dalo, len si treba zvyknúť :grinning: ), a dva štvorce z lískového cesta plnené šampiňónovou plnkou (boli veľmi dobré..),
večera - bezvaječné špagety s omáčkou zo sójovej drte, kečup, oregáno, cesnak, pizzové korenie, ml.č. korenie, posypané tofu syrom a petržlenovou vňaťkou
10. feb 2009 o 22:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
MM tými špagetami nadšený nebol (nemá ich v obľube), ale omáčku pochvaľoval... keď on je vyslovene mäsožravec... má to teraz so mnou ťažké.. :grinning:

No a keď som mu oznámila, že sme spravili chybu s tými párkami, zostal nešťastný... "Klobásku napríklad môžme"... - "Tak ju teda hneď treba kúpiť!!!"... no comment... :grinning:
10. feb 2009 o 22:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
norik idem.. vsak idem ranajkovat a neviem co si mam dat.. preto som to tu otvorila.. :grinning:
11. feb 2009 o 09:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kolegynky... Dobrá správa! :slight_smile:
"Perla TIP" neobsahuje srvátku, takže si ju môžeme natierať na chlebík... :wink:
11. feb 2009 o 09:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
domeenika
myslim ze do leta nebude problem dat dole 10 kg.Mne islo za 3 mesiace dole 13 kg a ja kavu pijem bez cukru s mliekom.pijem vela mineralky a phuer caj a zelene cajiky..ten phuer pijem 3x denne..hned rano na lacno a potom pred obedom a vecer :wink:
11. feb 2009 o 11:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Sisi, aj ty si tu? :grinning: ty mozes pri svojich fantastiche zakuskoch a tortach aj drzat delenu stravu? Ja by som ich jedla furt. uz sa tesim na najblizsiu oslavu, ked nam spravis torticku a budem sa moct nazrat :dizzy_face:

sasanka a co obsahuje Perla tip? Lebo ani rastlinny tuk sa velmi nemoze pri kvetinkovom dni, tak neviem... Inac kavu pijem ciernu, horku, luuuubim velmi, a caje vselijake, aj mineralky a 100% dzus riedim vodou (vela vody a malo dzusu, ale iba pri kvetinkovom dni)
11. feb 2009 o 12:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Babulka,zdravila som ta vcera :slight_smile: ze aj ty si tu.. :grinning:
no,mozno prave preto ze ich peciem tak ich nemusim jest,ale pravda je ze mam rada sladkosti a to je naj.problem..ale ked mam chut tak si dam,malicko ale pre upokojenie chutovych poharikov si dam :sunglasses: ale skor cokoladu. Nieje problem,jasne ze upeciem,tento tyzden akoby sa vrece otrhlo,mam ich 7 aj valentinske :sweat_smile:
11. feb 2009 o 13:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
babulka, som zvedavá, či teda môže byť.. :wink: - Perla Tip:

Rastlinná tuková nátierka s nízkym množstvom tuku 20%. Vhodná pre studenú kuchyňu. - Voda, rastl. oleje a tuky, jedlá soľ, emulgátor (polyglycerol-polyricínoleát, mono- a diacylglyceroly mastných kyselín), regulátor kyslosti (kyselina citrónová), aróma, antioxidant (vápenato-disodná soľ EDTA), vitamín A, D3, farbivo (anato a kurkumín).
11. feb 2009 o 14:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dnešný obed /rastlinky/:
zemiakový šalát na kyslo a vyprážané sójové rezne (majú ich v Bille v papierovej krabici ako novinku od Bona-VITA: Sójové řízečky s obalovací směsí... obsahuje kukuričnú strúhanku a bezvaječnú obalovaciu zmes)
Finančne náročné... ale raz za čas... :wink:

MM chválil a chválil... :grinning: :wink:
11. feb 2009 o 14:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte dievcata ... ja som doteraz drzala 90-dnovku, ale chcela by som prejst na delenu ... mohli by ste mi niektora poslat ten rozpis, ako to vlastne funguje alebo hodit sem nejaky dobry link,kde je to napisane? ... vdaka :wink:
11. feb 2009 o 16:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Akurat som poslala vsetkym, ktore mi napisali do IP adresy tie pravidla a graf.

Sisi, vidis, som si ani nevsimla, asi som neprecitala vsetko, ale teraz som to uz nasla. Akurat spekulujem, co si dam, lebo mam zvieratkovy den a neviem co od radosti do seba. Asi nieco teple, lebo ranajky a obed boli studene...
11. feb 2009 o 17:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
poslala som aj dalsie maily, prihodim tie zasady aj sem, aj ked graf mi neprejde, skusim to prepisat

Zásady delenej stravy podľa Lenky Kořínkovej


Rastlinná skupina (rastlinky)

 chlieb a pečivo (celozrnné, grahamové)
 ryža a ryžové výrobky
 cestoviny (iba bezvaječné)
 zemiaky (zemiaky nie sú zelenina, ale patria do rastlinnej skupiny)
 strukoviny
 sója, sójové výrobky (tofu, sójové „mäso“, sójové pomazánky, sójové párky a nárezy, sójové mlieko, sójová omáčka...)
 kukurica
 rastlinný olej (iba minimálne)

Živočíšna skupina (zvieratká)

 mäso a mäsové výrobky
 údeniny (pozor na obsah múky a sóje v údeninách)
 rastlinný tuk
 maslo
 syry a syrové výrobky (tuk v sušine max. 40%)
 mlieko (nízko a polotučné)
 jogurty (biele)
 tvaroh (neochutený)
 smotana
 vajcia
 majonéza, tatárska omáčka

Neutrálna skupina (je možné kombinovať s obidvomi skupinami, aj so zeleninou a ovocím)
 orechy (nie arašidy)
 med
 huby a hríby
 pochutiny (korenie, kečup, horčica...)


Základné zásady
• Najdolezitejsia (vychadza z grafu, ale ten sa mi sem neda nakopirovat) - v ziadnom pripade sa nesmu kombinovat rastlinna skupina a zivocisna skupina.
• V jeden deň jesť iba potraviny, ktoré sa môžu medzi sebou kombinovať, teda nie je možné jesť ráno rastlinnú skupinu, na obed živočíšnu a pod. Medzi jednotlivými skupinami by mal byť odstup aspoň 8 hodín (teda spravidla v noci).
• Nejesť – biele pečivo, cukor, nepiť alkohol (prvé dva týždne striktne, potom len minimum).
• Rastlinný olej kombinovať iba so živočíšnou skupinou, s rastlinnou iba minimálne (do hrnca olej neliať, iba tenučko potrieť)
• Zeleninu je možné kombinovať s obidvomi hlavnými skupinami a neutrálnou skupinou
• Ovocie iba s rastlinnou skupinou a neutrálnou skupinou
• Aj ovocný džús a šťava je ovocie
• Hrášok je zelenina, hrachová kaša je strukovina (obdobne platí aj pri iných strukovinách)
• Kukurica nie je zelenina, ale patrí do rastlinnej skupiny
• Ak nevieme určiť, čo do ktorej skupiny patrí, lebo to nie je vymenované v zozname, tak si spomenieme na pôvod potraviny, teda či je rastlinného pôvodu alebo živočíšneho.
11. feb 2009 o 19:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
babulka ... dakujem za poslanie :slight_smile:
11. feb 2009 o 19:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hmm... takže urobila som chybu, s tými vyprážanými rezňami v oleji... Nabudúce ich len skúsim šupnúť do trúby zapiecť. Už si dám na to pozor... neviem prečo som si myslela, že keď je rastlinný... tak s rastlinkami v pohode v akomkoľvek množstve... učíme sa na vlastných chybách... :unamused:
11. feb 2009 o 20:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Večeru sme mali ale zato ukážkovú :wink:
cestovinové mašle s čerstvou zeleninkou, zaváranou kukuricou a olivami...k tomu rohlík... mňam!
11. feb 2009 o 20:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Na zajtra /zvieratká/ som upiekla kuracie stehienka na kyslej kapuste /vmiešala som do nej aj opraženú slaninku na cibulke... snáď to nevadí... :confused: / a budeme k tomu zakusovať šalátovú uhorku

raňajky - ešte neviem, asi syr s paprikou..

A čo vy? Baby, dajte nejaké tipy, nech si nelámem stále hlavu.. :grinning:
11. feb 2009 o 20:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Sasanka, slaninka nevadi, aj ked treba ubrat tuky inde :slight_smile:
Ja som mala dnes zviertkovy a mala som Cottage cheese a zakysanku na ranajky, na obed som stihla akurat zbehnut do Tesca a kupila som si misung an studeny tanier - lososa (udene tenke platky), par platkov syra, par platkov chudej sunky a papriku. Mala som studenu misu:slight_smile: a na veceru som si spravila prazenicu a zeleninu.
Zajtra cestujeme, takze sa chystam na rastlinky, nakupim si u nas pekarni take celozrnne rozteky a k tomu nakrajanu papriku a uhorku, a u nasich ma bude cakat moja oblubena kapustovo-paradajkova polievka, mnaaam.
11. feb 2009 o 20:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hmmm... lososové plátky som ešte nemala... vyskúšam :wink:
Príjemnú cestu a pobyt želám :slight_smile:
11. feb 2009 o 22:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
dakujem za tabulkuuuuu :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:
11. feb 2009 o 22:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, moje dnesne papanie:
ranajky- jogurt
obed - ryba na masle so zeleninou
vecera - sunka plnena s karfilovou pomazankou (vyyyyyyborna) a zeleninova obloha
:dizzy_face:
11. feb 2009 o 23:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok