Používame cookies. Viac informácií tu. OK
amelia000
26. sep 2019

@susanm ahoj, aky davas prijem bielkovin a sacharidov na kg hmotnosti cca pri chudnuti. Pripadne ako ratas mikro a makroziviny u niekoho kto sa ti ozve priberanie/chudnutie? Vies zohladnit aj rychlost metabolizmu? Mas to vystudovane?

susanm
autor
26. sep 2019

@amelia000 ahoj, makrá počítam na základe údajov, ako vek, výška, váha, pohybová aktivita, podľa toho vyjde TDEE, aby je tvoj optimálny príjem na chudnutie, alebo naberanie. Na chudnutie sa mi najviac osvedčil týždenný cyklus kedy ideš 2 dni na nízkych sacharidoch, cca 50g, bielkoviny 1,5 -2g/ kg a zvyšok kalórii sa vyplní tukmi, potom nasledujú 3 dni, keď máš pomer makier 50% celkového príjmu sacharidy, 30% bielkoviny a 20 tuky a posledné dva dni sú vysokosachsridové, bielkoviny zostávajú 1,5-2g /kg ale tuk sa sťahuje na minimum

amelia000
26. sep 2019

@susanm a ak ma niekto rychly metabolizmus zohladnujes podla toho svoje vypocty? Sice sa nerada 2x pytam a mikroziviny? Mas to vystudovane? Pripadne recenzie alebo fotky od ludi pred a po kt. Si robila jedalnicky? Alebo len zacinas?

vladinka
26. sep 2019

@susanm pridám sa, tiež ma to zaujíma....ja nemám nadváhu, chcela by som zhodit cca 3-4kg...cvičím aj behám 3x, niekedy 4x do týzdňa, ale váha stagnuje,hoci na tele jemné zmeny vidím....ale nie je to, čo očakávam..

susanm
autor
26. sep 2019

@amelia000 ak myslíš vyštudované s vysokoškolským titulom, tak to nemám 😅. Mám certifikát vyživoveho poradcu 1.stupna, ale z toho “kurzu” informácie o výžive ktoré teraz uplatňujem nemám. Na Slovensku sú tieto kurzy hrozne zastarale a neefektívne. Z čoho čerpám sú semináre s Institutom modernej výživy. A fotky mám ale bez súhlasu dotyčných ktorí sú ma fotkách ti ich pochopiteľne poslať nemôžem, ak tak môžem ti neposielať moje fotky, ako som urobila ja formu na tejto strave 😁. Ak nemozes pribrať, tak skôr to bude tvojim somatotypom, než rýchlym metabolizmom. Rýchly metabolizmus majú športovci a ti ktorý majú vysoký podiel svalov. Čiže ak sa ti nadbytok kalorii neukladá ako podkožný tuk, napriek tomu že ješ veľa, tak sa ti ukladá ako viscelarny vnútri brušnej dutiny, alebo cievach. Preto máva veľa ľudí, ktorí majú problém pribrať vysoký cholesterol 🤷‍♀️. Alebo druha možnosť je, že pokial si svoj príjem nezaposujes, tak ješ malo a nemáš prehľad o dennom prijme ☝️. A dostanem sa k veci, áno pri jedálničku sa zohľadňuje aký si somatotyp a tomu sa prispôsobia makra

susanm
autor
26. sep 2019

@vladinka poradím ti, váhou sa neriad. Vidíš moju fotku? Na ľavo mám 51 kíl a na pravo 61, rozdiel 10 kíl. To že ti váha stoji neznamena, že nepális tuk. naberas svaly a to je dobre ❤️. Alebo druha možnosť je, ak si príliš dlho v kalorickom deficite, metabolizmus sa ti spomalil, tak môžeš vyskúšať na 10-14 dni diet break, potom pokračovať v rezime

miriamik77
26. sep 2019

@susanm wau😲🙂 Vyzeráš riadne dobre, len tak ďalej🙂👍

andyja15
26. sep 2019

@susanm prepáč,ale na prvej foto si fakt krajšia , možno na druhej parádne vymakana, ale na ženách také stehná podľa mňa nič pekné, prepáč môj názor

susanm
autor
26. sep 2019

@andyja15 v poriadku, každý ma svoj názor 😅 ale musím povedať, že ak sa aj ostatným ženám zdam moc svalnats a veľká a že keď začnú cvičiť s váhami , že budú vyzerať ako ja, tak toho sa báť nemusia. Keď sa tomu človek nevenuje profi a hlavne žena, tak nevie vybudovať toľko svalstva koľko mám ja

Tu začni písať odpoveď...

Odošli