Choroba na začiatku možného tehotenstva. Mám navštíviť lekára?

chuchu86
28. nov 2007

Ahojte, som čerstvý člen.
Snažíme sa s priateľom o bábätko, zatiaľ to vyzerá tak,že sa nám aj podarilo, lenže teraz som sa ochorela,od včera mám aj horúčku. Čítala som že na začiatku tehotenstva to nie je dobré znamenie, mala by som navštíviť lekára ?
Dakujem za odpovede

kila
28. nov 2007

Chuchu to nie je nič výnimočné, skoro každá tehu ochorie na začiatku lebo máme kvôli bábätku zníženú imunitu. Ak máš horúčku, tak choď určite k lekárovi. Ja som bola tiež prechladnutá, ale zvládla som to aj bez lekára a bez liekov. Popozeraj homeopatiká v lekárni, tie môžu aj tehotné... 😉

chuchu86
autor
28. nov 2007

Dakujem ti veľmi pekne Kila, a ty ináč ako ?

kila
28. nov 2007

Ďakujem, dobre... 😉 Ja som brala sirup Stodal na kašeľ... 😉 A veľa oddychuj! 😵

chuchu86
autor
28. nov 2007

Oddych? To sa nedá, pracujem ako recepčná a to 24 hodín, takže až zajtra ráno sa dostem domov.

😒

kila
28. nov 2007

A je ti dobre, nenapína ťa?

chuchu86
autor
28. nov 2007

V podstate ešte ani test som si nerobila, trošku sa bojím, lebo minule sme čakali že vyjdu tie čiarky, a vyšla iba jedna, bolo to hrozné.
Takže ešte týždeň počkám a potom urobím.
Ale bolo to zvláštne minule, lebo som mala príznaky tehotenstva.
Bolo mi zle, ranné nevolnosti . . ., nerozumiem tomu.
Práca, tak to teraz dufam, že nám vyšlo, a myslím si že žiadný doktor by nedovolil pracovať 24 hodín tehotnej, alebo áno ? ☹

kila
28. nov 2007

Chuchu už ti mešká? V prvom rade musíš urobiť test... určite ti nedovolia pracovať 24 hodín...

chuchu86
autor
28. nov 2007

Už mi mešká 9 dní

kila
28. nov 2007

Tak už urob test! 😅 Na čo čakáš? Už ti musia vyjsť 2 paličky! 😉

chuchu86
autor
28. nov 2007

Myslíš si ? Bola by som rada, veľmi !

kila
28. nov 2007

Určite Chuchu, určite! 😵 Tak bežkaj do najbližšej lekárne a ráno cikaj! 😉

chuchu86
autor
28. nov 2007