Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Čo jesť, aby som pribrala?

monca0021
25. máj 2019

Ahojte ženy.. chcem sa opýtať čo by ste odporučili jesť aby sa mi podarilo pribrať ??? V podstate jem všetko zdravé aj nezdravé váha sa pohne o kilo dve hore potom ,,,idem na wc,,, 😀 a zas som na rovnakej váhe. Ďakujem 🥰

nini1010
25. máj 2019

Nie ze len jest,ale jest nutricne hodnotne a predovsetkym CVICIT!

similaposova
25. máj 2019

Tiež by som odporúčala cvičiť a nabrať trochu svalovej hmoty.

loliki
25. máj 2019

@monca0021 preco chces pribrat? Kvoli otehotneniu? Na wc - na velku potrebu, alebo sa vyvracat? Mozno sa vela stresujes alebo pijes kávu, tvori sa ti vela kyseliny zaludocnej a vsetko stravis. Skus B komplex. Jedz, co ti chuti a co je zdravé.

monca0021
autor
25. máj 2019

@loliki áno plánujeme babatko... nie myslím normálnu veľkú potrebu😀 ja mám taký strach z vracania že palec do úst by som si teda nedala 😀 stresu mame celkom dosť v rodine momentálne. Kávu nepijem. No mne sa cely život nedarí pribrať aj keď stres nebol. Dokonca som aj cvičila a nič. Ja už som zúfalá z toho môžem zjesť aj kona aj tak nepriberiem🙈

lubiss
25. máj 2019

kvalitna B12 kazdy den..ja som sa tak rozjedla ze som si do prace casom objednavala 2 obedy :D....nikdy som nemohla pribrat a hanbila som sa za pavucie nohy :D za cca 4 mesiace som pribrala asi 6 kg a konecne som nevyzerala ako hajzlovy pavuk :D

loliki
25. máj 2019

@monca0021 Blbá psychika dokáže pokaziť všetko. Ak máš veľa stresu, začni čajom proti stresu, ak nestačí tak skús Persen alebo iné. A hlavne, nechci niečo za každú cenu. Všetko má svoj čas.

monca0021
autor
25. máj 2019

@lubiss vyskúšam ďakujem! Snáď to pomôže 😀 ja by som to moc stresu nepripisovala keďže pavúčie nohy mám cely život 😀

arcticcode
26. máj 2019

Pri strese sa uvolnuje hormon kortizol, ktory sposobuje katabolizmus (strata svalov). Takze klud a nohy v teple. Zavisi od toho, co chces pribrat. Ak svaly, tak 2 g bielkovin na 1kg telesnej hmotnosti a do toho cvicit. Ano, SILOVY trening s tazkymi vahami (predpokladam, ze este nie si tehotna). Zakladne komplexne objemove cviky na zaciatok - tlaky na lavicke, drepy, mrtvy tah, zhyby, kliky na bradlach, zhyby podhmatom, bicepsove zdvihy a podobne radosti. Ziadne hodinove chodenie na pase a k tomu telka. Z toho len schudnes. Je to vcelku veda, a nemusis sa bat toho, ze budes vyzerat ako muzatka, viem, ze to nechces. Ale to sa ani nestane, si zena, mas malo testosteronu, takze dokial si ho nezacnes pichat (co neodporucam, budes mat hruby hlas a schlpaties), nehrozi, aby si vyzerala jak tie nestastnice, co chodia na fitness sutaze. Takze kvalitne zradlo ( ja pouzivam www.kaloricketabulky.cz ), nastav si 2g bielkovin na kg hmotnosti a zapisujes vsetko. Do toho silovy trening s tazkymi vahami (na tlaky ti napr. Na začiatok uplne bude stacit prazdna 20kg cinkova tyc). Ja cvicim treti mesiac, moje zacistocne vahy boli take: drep 40kg, mrtvak 50kg, stahy kladky na siroko 40kg, tlaky 30kg, legpress 60kg. Terajsie vahy tlacim drep 70kg, mrtvak 100kg, tlaky 50kg a legpress 50kg. Mam "posilovaci" dennik, kde si to veetko pisem, kedy som cvicil, ktore cviky, kolko som dvihal a tak to sledujem. Ty asi pouzijes lahsie vahy, lebo si chuda zena. Ja som tlusty muz 😀

deti95060810
26. máj 2019

na pribratie je aj Nutridrink. Je to na posilnenie. roky to brala dcéra. Aby aspoň moc nechudla. Daj si predpísať u lekára - ale predpisuje to len odborný lekár napr. gastroenterolog. Je dostať aj v lekárni, len 1ks stojí cca 2, 8 e....na predpis sa dopláca 1 cent. Vyskúšaj, možno že pomôže....

asia83
26. máj 2019

@nini1010 Skvelá rada. Nielenže bude chudá, ešte bude aj svalnatá. Ženskosť nazdar. Ach.

asia83
26. máj 2019

@similaposova Ona chce pribrať, nie vyzerať ako svalnatý magor.

nini1010
26. máj 2019

@asia83 Tak to vobec nie je pravda.povedat nieco take moze iba clovek ktory tomu vobec nerozumie.prilis chude zeny maju s trenermi nastaveny specialny stravovaci a cvicebny plan ktoreho vysledkom je pekne,rovnomerne a primerane priberanie.fakt nema zmysel vyjadrovat sa k teme ak jej nerozumiete lebo toto moze napisat len clovek ktory o tom naozaj moc nevie.

similaposova
26. máj 2019

@asia83 žena nikdy nebude vyzerať ako svalnatý magor pokial nebude jesť doplnky na podporu rastu svalstva

siska53
26. máj 2019

@monca0021 a mas nejaky problem s otehotnenim a povedali ti, ze to suvisi s vahou?

Stitnu zlazu mas ok?

Ako ja som otehotnela pri vahe 42kg a nieco.. pri oboch deťoch z tejto vahy..

Ja beriem b komplex a magnezium.. aj do posilky chodim ( pod dohladom.trenera).. no uvidime.. teraz som.po gastritide schudla a neviem to dostat spat, hoci jem slušne.. tiez mi vecne pri preventivkach vysetruju stitnu zlazu.. ale.tu mam.ok.. ja to beriem tak, ze som.po mojej babke.. aj ona bola taka..

arcticcode
26. máj 2019

@asia83 ty si asi trosku jednoduchsia, nie? Na to, sby zena vyzerala ako svalnaty magor, potrebuje testosteron, ktory nema, lebo nema semenniky (vo vacsine pripadov). Takze svalnatymsgorzena si musi pichat synteticky testosteron, co je anabolicky steroid a vtedy, ked s tym zacne, ci muz alebo zena, vtedy podla mna prestava tento sport pomahat a zacina skodit. V niektorych krajinach sa dokonca anabolika povazuju za drogy.
@similaposova su "testosteron budice", ktore su urcene pre chlapov v pokrocilom veku, dajme tomu od 45 rokov vyssie, ktori uz nemaju tolko testosteronu prirodzene. Ja mam 26 a testosteron môžem rozdavat. Ale zenam by tieto doplnky nepomohli, oni len zvysuju sekreciu nadsemennikov a podmozgovej zlazy. Lenze zenam to nepomoze, lebo nemaju nadsemenniky. Zeny si musia pichat priamo hotovy testosteron do tela. Potom su chlpate s hrubym hladom a vyzeraju sko svalnaty magor 😀

Takze este raz, ak chces pribrat, a budem predpokladat, ze pribrat neznamenaju tri mischelinky na bruchu... Tak objemovy trening aspon 4 krat do tyzdna na zaciatok a k tomu denne prijat
2g bielkovin na kgth (kilogram telesnej hmotnosti)
4g sacharidov na kgth
1g tuku na kgth

Pritom bielkoviny na rano rychle - vajca, bielka, srvatka, na noc pomale (tvaroh). Takym debilinam, ze po 18:00 by si uz nemala zrat a pod. never, to je davno vyvrateny mytus. Kardia minimum, z neho mozes len zhodit. Tuky zdrave, cize zltka, ryby, olivovy olej, soja, orechy. Ziadna treska v majoneze ani slaninove cipsy.
Je to zlozitejsie, ak mas zaujem, napis mi ss, pisem si svoj blog, nie som ziaden trener ani superschwarzeneger, ale mam vysledky.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli