LOL bábiky - máte v tom prehľad?

pribinacka
9. máj 2019

Ahojte mamičky, viete mi prosím poradiť aká je posledná verzia, vychytávka, prípadne ktoré bábiky LOL sa najviac páčili dcérkam?

Ide o to, že o tom nemám vôbec prehľad, dievčatko z rodiny mi pošepkalo, že na narodeniny by chcela tie LOL bábiky. Má ich viac, v takých gulickach. Ďakujem 🤗

kristina2412
9. máj 2019

@pribinacka neviem ,ake veľké je dievčatko,ale mojej skoro sedemročnej sa najviac páčilo toto: https://www.dracik.sk/l-o-l-surprise-dekoder/
Bábiku dostane von až po zadaní priložených kódov,bavilo ju to skúšať a vo vnútri sú typovo iné bábiky ako v tých guliach,aspoň budeš mať istotu že také už nemá .

pribinacka
autor
10. máj 2019

@kristina2412 Jej dakujem za super tip, si zlata. Tato ma 8r, to by sa jej teda mohlo pacit 🙂

vikusjk
10. máj 2019

Mojej (tiez 7 r) sa tiez toto pacilo najviac, tie kody sa studuju cez taku lupu, a musis to skusat a vzdy sa otvori ina priehradka, v ktorej je nieco schovane. Je to zuppa 🙂

pribinacka
autor
10. máj 2019

@vikusjk Tak super, dakujem mne sa to tiez pozdava, tak sa jej to snad bude pacit 🙂

karin2608
27. máj 2019

@kristina2412 prosim vas a toto ked kupim tak viem aka je babika vo vnutri? To co je na obale to je vo vnutri? Neviem ako kupovat podla coho tie babiky tiez sme v tom zaciatocnicky. Daju sa kupit aj samostatne doplnky? A ak ano budu sediet na vsetky babiky? A este aky je material tej babiky? Plast, guma, latka? Ako rozoznam original? Alebo vsetky su original co kupim vo vajicku alebo v tej kapsuli? Dakujem za pomoc

matta308
27. máj 2019

@karin2608 volajú sa LOL surprise myslím, takže nikdy nevieš aká je vnútri 😂 ale pokiaľ ich nemienite kupovať 30 z každého druhu, tak myslím, že nie je veľká šanca, že trafite dve rovnaké 🙂 babika je celá gumená, resp taky makksi plast. Aj doplnky. A myslím že sedia na všetky bábiky z rovnakej série. (Lebo už je viac druhov, v gulke dospelé bábiky, v gulke bábätka tuším, zvieratá, aaatd atď, je toho mrte 🙈)