Klippel trenaunay weber syndrome

ninka_vikinka
1. máj 2012

Stretli ste sa s touto dg ???

besanel
20. jún 2012

bohužiaľ áno,má ju náš syn ☹ ale veľa o tom neviem,nikde o tom nepíšu len v angličtine

besanel
20. jún 2012

máte túto dg. už potvrdenú?a kam chodíte k lekárovi?

amellli
4. feb 2013

Ahoj,žiji s touto diagnozou od narození....momentálně mi je 24.Pokud chcete nějaké informace i ohledně lékaře,ráda Vám vše zodpovím....myslím,že co týče mé nemoci,jsem už pomalu odborník :o).

zuzanar01
18. feb 2013

@amellli Ahoj mám od narození klippel trenaunay weber syndrom a nyní jsem těhotná. Kde sháníš nějaké informace, lékaři se mnou nic nedělají, ale já mám strach o sebe i o miminko. Děkuji Zuzka

amellli
18. feb 2013

Ahoj Zuzko,všechno jsem si musela sehnat sama,protože doktoři ještě před třemi lety nic nevěděli a posílali si mě od 13 let od jednoho k druhému.Před rokem jsem našla na internetu profesora Elišku, který se touto nemocí celoživotně zabývá.Měla jsem s ním několik osobních schůzek a on mě poslal k jedinému doktorovi v čechách, který se tímto rozsáhleji zabývá.Nevím odkud jsi, ale tento doktor má ordinaci v Praze a je docela složité se k němu dostat,ale když budeš chtít,poradím Ti jak k němu.Ono se s touto nemocí moc dělat ani nedá....nevím ani v jakém rozahu syndrom máš a jestli by tento doktor měl význam,pro můj rozsah má.Co se miminka týče, je důležité nechat si udělat genetiku....v této době už to z ní zjistí. Sami mi na genetice tohle do budoucna poradili. Protože tento syndrom je 50:50 dědičný.
Jinak Ti děkuji že jsi mi napsala, celý život žiju v tom,že jsem jediná koho tohle potkalo.Měj se krásně Kristýna

tiny7286
27. apr 2013