Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Ako zastaviť trojdňové hnačky po užívaní Sumamedu?

dzuko
28. jún 2019

Dobrý deň, poradí niekto čo robiť? Synator (10mes.) zacal hnackovat po uziti sirupu Sumamed a dr. sa zabudol zmienit ze k tomu mam davat probiotika aby sa toto nestalo. Sirup som uz prestala davat a druhy den uzil probiotika no stale to z neho tecie. Ako mu pomoct aby sa nezhorsil stav? Ci treba len pockat kym sa to v crievkach napravi? Papa banan ryzu a kukur.chrumky a pije vodicku. Mam uplne vylucit aj mlieko? Ved to take dieta potrebuje ci? Poradte prosim

1natasa1
28. jún 2019

@dzuko treba len počkať, ono mu to prejde. Robíš všetko dobre.

sandy333
28. jún 2019

Dôležité je, že dávaš probiotiká.

snehulienka8
28. jún 2019

@dzuko nam lekari kazali hylak, 10 kvapiek rano, napoludnie a vecer a co sa mlieka tyka, tak nutrilon - bez laktozy

arcticcode
28. jún 2019

Treba doplnit probiotika nejakym sposobom. Aj ked pre mna osobne je sunamed jedine atb, z ktoreho nemam sracku

paulinoocka
28. jún 2019

@dzuko robis vsetko v pohode, mlieko daj bezlaktozove, kupis v pohode. Len treba cakat :/

Tu začni písať odpoveď...

Odošli