Od koľkých týždňov by malo bábo držať hlavičku?

kikafilipko
11. jan 2008

Ahojte. Neviem či už tu taká téma bola pretože nemám čas prečítať všetko, ale zaujímalo by ma od koľkých týždňov by malo bábo držať hlavičku. Dnes sme boli u doktorky (už mám strach k nej ísť, lebo pokaždé keď tam prídeme niečo nám zistí 🙂 a povedala nám, že malý sa strašne málo hýbe a, že už by sa mal začať priťahovať za ručičky. Má mesiac a pol. Viem, že u každého je to individuálne, ale keby ste mi prosím niekto napísali kedy sa vaše detičky zhruba začali priťahovať a držať sami hlavičku. Moc ďakujem. Pa pa

naty28
11. jan 2008

Ahoj, nie som odborník, ale každé dieťatko je individuálne, koniec koncov tak ako dospelí a neznášam to zaraďovanie detičiek podľa tabuliek, čo majú lekári najradšej a je im to najjednoduchšie, potom iba vystresujú maminky a tie sa úplne, ale úplne zbytočne nervujú. Nepočúvaj vždy lekárov, ty si jeho maminka, ty si ho pomaly spoznávaš a ty mu najlepšie rozumieš. Ja viem , že držanie hlavičky by sa malo ustáliť tak do konca 3 a pol mesiaca - to je úplne v norme. Neboj sa on to zvládne sám a ani nebudeš vedieť kedy a bude ju držať ako vojačik 😀 .

tanja61
11. jan 2008

ahoj kikafilipko:myslim ze na mesiac a pol je to este skoro moj malicky zacal sam drzat hlavicku okolo 3mesiaca a to tiez sa vsetci cudovali ze skoro lebo chlapcom to trva vraj dlhsie lebo su lenivejsi,tak je to aj s pohybom co som pocula 😉 takze ziadny strach pri kupkani si ho obrat na brusko a nechaj ho troska sa potrapit a uvidis ze zacne sam dvihat hlavicku 🙂

nera
11. jan 2008

Ahoj, takže ako tu písala naty, nevšímaj si čo budú hovoriť lekári...moja lekárka ma tak vystrašila, lebo moja , že vraj nedvíha hlavičku...a hovorila, že môže sa jej pozastaviť vývoj a také veci, nechci vedieť čo som si všetko predstavovala....