Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Vyrážky, fenistil a zodac

raduska19
15. máj 2019

Dievčatá poraďte mi čo to mohlo spôsobiť ?
Už tretí deň sa trápiťme s týmito vyrážkami , dávam malej fenistil aj zodac , ale stále rovnako , niekedy je menej vysipana a inokedy zas viac, hlavne ráno... mame to všade , poobede to mala aj na tváričke
Poraďte ...

janynyna
16. máj 2019

Ahoj a nemala malá posledné dni teplotu? Môj malý mal teplotu a teraz sa takto vysypal. Ale mňa dopredu upozornila lekárka, že sa vysype. Vraj je to viróza.

lucya665
16. máj 2019

@raduska19 ahoj.Ja keď vidím takto detičky vždy odpíšem mamine lebo my sa doma s týmto problemom trápime už rok a pol.Je to zihlavka.Moze ju vyvolať čokoľvek.Od potraviny pracieho prášku, aviváže ak je dieťa choré aj vtedy sa môže takto vysypat.Alebo aj z liekov.Pricin je neúrekom a veľakrát sa príčina ani nezistí tak ako v našom prípade.😕

Tu začni písať odpoveď...

Odošli