Reklamácia dovolenky

endaebi
26. sep 2018

Zdravím Vás, chcela by som sa informovať ohľadom možnosti reklamovania dovolenky, resp. "služieb hotela", v ktorom je sestra na dovolenke. Ide o to, že sú v tomto čase v Tunisku na dovolenke a počasie sa trošku vyriadilo a stalo sa im to, že bola vytopená celá hlavná časť hotela, kde je recepcia, bar, izby (mali mokrý kufor), chodby a všetok priestor, kde sa možno v hoteli pohybovať, keď zrovna nieste pri pláži či bazéne. Tým, že to bolo vytopené, nebolo možné využívať služby hotela naplno v bežnom režime, lebo všade na zemi bolo množstvo vody do výšky 4-5 cm...no a s malým dieťaťom celkom sranda :(. Okrem tohto majú problém aj so stravou (tiež nejaké nekomplet informácie ohľadom stravovania) a tiež nečakané chrobáky v izbe - to potom poriešili výmenou izby. Hlavné na riešenie je hlavne to vytopenie, či sa s tým dá niečo robiť, lebo ako OK prší a nevieme to ovplyvniť, ale že oni s tým že absolútne nič nerobili, iba dali niekde nejaký koberec.... Vedeli by ste niekto poradiť ako postupovať? Vopred ďakujem za akýkoľvek názor či podnet, či to vôbec riešiť...

floriana_
27. sep 2018

Tipujem, že to majú cez cestovku, tak sa obratiť na CK. Ak mali mokrú batožinu a znehodnotené veci, pokial nemali poistené poškodenie batožiny, tak s tým sa robiť nič nedá.

zorka88
27. sep 2018

WOW tak to je sila. 😨😨😨