Pavúky v dome

gabriela1692
21. máj 2022

Ahojte,
Nemá niekto osvedčený recept na pavúky v dome? resp. ako ich odplasit?
Bývame v novostavbe už asi polroka a mame aj povalu ale na povale som si nevšimla veľa pavukov.. Povala je pochopiteľné stále zavretá.
Včera ako bola burka tak som mala pri terasovych dverách a objavil sa ďalší za hodinku a vôbec neviem kde..
Skúsila som teda obývačku a tam ma prenasledoval ďalší :DDoteraz neviem kde je..
A nie nechcem sa s tým zmieriť, mam problémy so srdcom a pohľad na pavúka mi spôsobí hodinové arytmie.

fairyprincess
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
gabriela1692
autor
21. máj 2022

@fairyprincess preboha ach.. len to nie :( Ja by som zavolala aj odborníkov ale neviem ci by to pomohlo

blanblan
21. máj 2022

@gabriela1692 neviem či ti toto pomôze ale tiež bývam teraz pri lesiku a to tam je celkom divočina. Priznám sa na pavúkov som kúpila sprej ktorý ich akože okrem zabíjania má odplašiť ako prevencia, no ale to asi nechceš. Ja sa inak snažim kupovať minimum chemických prostriedkov, ale toto je taká výnimka. Musím povedať že celú zimu som pavúka nemala. Ďalej mám sieťky na oknách a vraj ich odpudzujú gaštany tak tých som tiež nakládka k oknám a dverám. A taktiež žijem dosť minimalistický, nemám moc zákutí kde by sa im dalo schovať, všetok nábytok veľmi ľahko posuniem a vyčistim každý týždeň.

gabriela1692
autor
21. máj 2022

@blanblan pokiaľ myslíte biolit ano ten pomáha tiež sme nastriekali a mesiac sme mali pokoj ale teraz zas.. Neviem ci sa nechceli skryť pred búrkou no fuj.. Ešte tie blesky k tomu a pavúky na stene ako z hororu :D Navyše z biolitu je strašný smrad a boli ma uz z toho hlava ale musím ešte s nim počkať keď pôjdeme na víkend k našim ze vystriwkame celý dom.. Sieťky máme taktiež ale keď sa na to pozerám oni asi priliezaju z elektriny keďže nie všade mame napojené svetlá a trčí kábel v izbe a tam je taka strbina

cyberk
21. máj 2022