4 spontánne potraty... Mam celiakiu?

jesenneziena
15. sep 2019

Ahojte mamky. Mam 28 rokov. Jedného 2rocneho chlapčeka. A po ňom 4 spontanne potraty. Nechápem prečo. Pri prvom sme nemali žiadne problémy. Po hodili sme vyšetrenia, genetika ôk, hemato ôk, hladiny štítnej ôk, na imuno akurát boli hranicne hodnoty na protilátky proti spermiam ale to vraj by sme ani nepočali keby bol s tým problem. A ďalšia vec co vyšla na imuno že mám hranične hodnoty na celiakiu ale lekári to neriešili lebo vraj by to spôsobilo neplodnosť. Teraz však viac študujem a nasla som ze celiakia môže spôsobiť aj potraty. Bolesti žalúdka nemám, akurát ma trápi jedin eto že nemôžem pribrať som chuda vlastne od narodenia... Na 174cm nejakých 55kg...Často sa mi opakujú afty, mam astmu, alergiu, a krcove zily. Môže to nepriamo ukazovať na celiakiu? Ďakujem za rady! 😉

pribinak
15. sep 2019

Tak skus drzat nejakych par mesiacov bezlepkovu dietu a uvidis ci to bude lepsie
Sla by som este na konzultáciu k inemu gynekologovi

ukulela
15. sep 2019

@jesenneziena kamoska celiaticka ma dieta, preto neroumiem, ako moze riesenie celiakie sposobit neplodnost ... celiakiu ries s prislusnym lekarom.

simik411
15. sep 2019

@jesenneziena ahoj tie protilátky proti spermiam viem ze robia u niektorých bab tiež potraty, ja to mam síce tiež ale my sme sli cez umele čiže sa to obislo ale ked otehu prirodzene viem ze jednoducho tvoje telo napadne ihneď spermie a tie sice vedia oplodnit vajicko ale uz je to tebou "nakazene" cize to telo zničí aj ked si uz tehu zabije v skorom štádiu tu spermiu.. Vela bab to malo co poznám v našich skupinách ivf alebo repro imuno. Skus sa nato zamerať..

taskataska
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
mariah0307
15. sep 2019

Ja len dodam ,ze ak budes držať diétu predtym ako pojdes na gastro tak vymiznú protilatky a mozes byt tym padom falosne negatívna...
Ze teda sa neoplati špekulovat a ak mas podozrenie na celiakiu ist na gastro.. nasho synovca nebolelo brucho a ma potrvdenu celiakiu