Je čevená pokožka reakciou na očkovanie?

V utorok sme dali nasho Alexa zaockovat v 3 mesiacoch a k tomu aj prvu davku ROTARIXU.Nemal ziadne teploty nic,len od vcera sa mu zacala cervenat pokozka a na dotyk je to aj citit.ma to hlavne po brusku.Mate niekto s tymto skusenosti?
zigzag
10. okt 2013
..no uz je neskoro teraz , trebalo si precitat o neziaducih ucinkoch pred tym ako si ockovat dala.., takze si zober, hexa , pneumokoky a rotavirus, super nakladacka..... ale mam dobru spravu, urcite to nesuvisi s ockovanim, aspon to ti povie tvoj pediater, ak s malym k nemu pojdes....
prevenar
10. okt 2013
ahoj. mame mame ..nam presne takto zacal atopicky ekzem u nasho dietatka ..aj ked z inej vakciny. dufaj, ze sa to nestane aj vam a maly sa z toho nejak vyseka. na zaklade tychto skusenosti sme ukoncili dalsie pokusi s jeho imunitnym systemom a prenechali "nase" vakciny niekomu inemu .

ak ta zaujimaju informacie o rizikach ockovania , tak ich najdes tu > http://www.modrykonik.sk/group/1799/
kikaber
10. okt 2013
nam sa to stalo po 2 ockovani...dcerku to trapilo jeden den a potom jej to preslo a syn ma atopicky ekzem 😞
euka210
10. okt 2013
moze to byt zacinajuci atopicky exem. Vsetci ho spajaju s ockovanim, co je samozrejme velky zasah do imunity a ho moze spustit pri predispozicii, na druhej strane nas bol "hexa" ockovany prvy krat az v 10m a v 3m aj tak to zacalo, takze len v ockovani to byt nemoze.
aristka
10. okt 2013
prosím ťa nečítaj tých av fanatikov a ak sa ti nezdá zájdi k dr. nech ti drobca vyšetrí ,my ti ho nevidíme a jedine ti tu spravia bu bu ,takže šup k dr..... 😉
gabitimi
11. okt 2013
nas maly bol takto cerveny cely mesiac po ockovani,... dg: AE 😞 ]-(
bralilienka
11. okt 2013
takže najprv jej doktor zničí 3 vakcínami v 1 deň !!! imunitu dieťaťa a potom má ísť znova k nemu? doraziť? ja by som dorazila toho lekára a nie, že by som mu zverila dieťa ! to nevedel aspoň tie vakcíny rozdeliť po týždňoch? dať zapísať ako nežiadúci účinok po očkovaní. po dalšom očkovaní čakaj, že sa to bude len zhoršovať.
ragulca
11. okt 2013
ja som zvedavá, či tie mamičky, ktoré nedali deti očkovať, im nebudú podávať ani atb a iné lieky, resp. liečbu, pretože každá liečba so sebou nesie určité riziká a nežiadúce účinky
a k otázke, hm možno by som ešte deň, dva počkala, či sa to bude rozširovať a potom to riešila

Začni písať odpoveď...

Odošli