icon

Nákup cez internet a zatiaľ neúspešná reklamácia. Ako ďalej?

avatar
hipuska
1. mar 2020

Kúpila som synovi masku cez internet, cca.za 30 eur. Nesadla mu veľkosť-tak som ju v zákonnej 14 daňovej lehote kúpila. Jedná sa o malý obchod, pravdepodobne dajaky súkromník, maska bola z Číny a predražena.

Moja otázka je, balíček už týždeň stojí na pošte, neprevzaty. A už je dávno po 14 daňovej lehote. Ako mám ďalej postupovať? V podmienkach je uvedene... vrátenie tovaru do 14 dní....v prípade ak si balíček nevyzdvihnu, bude mi vrátený. ....

avatar
veronikaszabova
1. mar 2020

Ako sa vola obchod?

avatar
amelia000
1. mar 2020

@hipuska aku masku si mu kupovala?

avatar
martinals
1. mar 2020

Kontaktuj predajcu, telefonicky alebo e-mailom.