icon

Zlá skúsenosť s booho.sk

avatar
lucnails
16. sep 2021

Pripájam tak isto zlú skúsenosť, presne ako pani predomnou.Tovar ani po 40 dňoch nedošiel, na email nikto neodpovedá 80 eur som zaplatila.
Dávam podnet na SOI.
Hlavne,že keď si pozriete recenzie. Pridané 10 za deň,,,keď ešte aj ženská odpovedá v mužskom rode...aspoň nato si kokoti mohli dať záležať. Celé zle,neodporúčam, nikdy viac!!!!

avatar
cocolino234
Odpoveď bola odstránená
avatar
viestta
Odpoveď bola odstránená
avatar
kristina1001
16. sep 2021

@lucnails je to len pobočka činskych eshopou a dosť smiešna tiež som sa oklamala tovar prišiel po dvoch mesiacoch a priamo s Číny hovorím si super to som si aj sama mohla objednať a o polovicu lacnejšie ale tak čo už

avatar
liz_lemon
16. sep 2021

@lucnails ak si platila kartou, mozes podat v banke reklamaciu, a peniaze ti vratia

avatar
lucnails
autor
18. sep 2021

@liz_lemon naozaj?super,ďakujem. Hneď idem nato

avatar
cocolino234
Odpoveď bola odstránená
avatar
liz_lemon
18. sep 2021

@cocolino234 je to samozrejmost, uplne bezna vec, a samozrejme ze to budu riesit, a lehota na podanie reklamacie je dlhsia ako 40 dni, nepis ak nevies, o co ide, a ake su postupy

avatar
annamatejcikova
20. jan 2022

@viestta Nuž, už sa na tom robí. Firma sídli v Prahe. Podala som podnet na Českú obch. inšpekciu a dnes mi prišla odpoveď. Sú už v šetrení a keď sa zistí, že spotrebitelia majú pravdu, nuž - sankcie ich neminú. Poradili mi, že keď má firma sídlo aj tu, treba osloviť Slov. inšpekciu a tiež európske spotrebiteľské centrum MH v Blave, čo aj urobím. Podala som už aj podnet na finančný úrad, odbor hosp. kriminality, čakám na reakciu. Keď budú pokope papiere, súd to bude istiť. Exekútori ešte stále pracujú. Mám celej firmy dosť.