Čo vám pomohlo na vpadnuté bradavky?

iwqa
19. máj 2013

máte niektorá takýto problém? čo Vám pri dojčení pomohlo? ako ste to riešili?

jamabe
19. máj 2013

@iwqa Ja mám ten problém. A dojčím už 14 mesiacov. Bez klobúčikov. 🙂 Ale začiatky boli ťažké. Nacvič si Hoffmanovu techniku, neviem či máš už dieťa alebo si len tehotná, ale ešte pred pôrodom som si bradavky touto technikou vyťahovala a formovala. V pôrodnici mi s tým pomáhala aj laktačná pred kojením, keď už bola bradavky vonku, malá sa bez problémov prisala. A keď mala pár mesiacov, vytiahla si ju aj sama, už som nemusela nič riešiť. Takže dá sa to. Ale treba k tomu asi aj ochotné bábätko. To moje malo aj má lepší podtlak ako odsávačka či vysávač (ako hovorí môj manžel) 😉

amelie123
19. máj 2013

@iwqa ja zatiaĽ nedojčím, ale mám ploché. tiež som sa už informovala, že čo s tým, a dievčatá mi radili laktačnú poradkyňu. na mamila.sk sú delené podľa miest myslím.

tinka9000
19. máj 2013

Ja som mala vpadnutú len jednu, ale malá si ju sama bez problémov vytiahla. Sem tam som na začiatku použila klobúky ale to kôli doráňaným bradavkám z dojčenia. Ja som to nejako neriešila a dcérka si to vyriešila sama.

kuriatko84
19. máj 2013

ja mam obidve vtiahnute dovnutra a malá si s tym poradila od zaciatku sama, nic som neriesila a kojila som 2 roky a 3 meisace, ani laktacnu poradkynu som neriesila 😉

iwqa
autor
19. máj 2013

ja som zatiaľ len tehotná ale môj lekár mi povedal, že mám vpadnuté bradavky, a že budem mať problém s dojčením, že budem musieť asi používať klobúčiky... našla som na nete aj nejakú "vyťahovačku" bradaviek, čo vytiahne bradavku pred dojčením, len neviem či by to naozaj pomohlo tak ako to píšu, nemáte s tým niektorá skúsenosť???

lenosko
19. máj 2013