Je odsávanie mlieka nutné?

leeenka26
16. feb 2011

ahojte, chcem sa spytat, ci si ma kazda zena zaobstarat odsavacku na mlieko, teda samozrejme ak to mlieko aj po porode ma, alebo sa odsava mlieko len vtedy, ak je ho vela, pripadne ked mamicka chodi do prace a musia dieta nakrmit dieta pribuzni?V tomto som uplny laik a pytala som sa to mamy, a ona povedala ze nemusim zatial a ze dieta budem aj potom normalne kojit, ale ked ´ja neviem, to je predsa ina generacia takze neviem koho sa mam este radsej opytat. Dakujem za odpoved. 😀

patylety
16. feb 2011

ahoj , ja mam dve dcery, nikdy som to nepotrebovala a ani by som to nerobila, v nemecku sa daju pumpycky akj uz chcu mamicky za par eur pozicat na dlhe mesiace, vytahuje to aj prsia, ja som kojila vyse roka obe dcery a ani ma nenapadlo take nieco robit a ak budes mat vela mliecka tak si odstrekuj sama do flase...

stanusa
16. feb 2011

odsavacku si zatial nekupuj, uvidis po porode ci ju budes potrebovat - ci budes mat vela mlieka alebo ju budes potrebovat na rozbehnutie tvorby mlieka, takze tvoja mama ma pravdu

mau
16. feb 2011

Ja som ju potrebovala kvôli nadmernej tvorbe mliečka po pôrode... Ale dopredu by som ju nekupovala! V prípade potreby sa dá zapožičať priamo v pôrodnici.

ivett1
16. feb 2011

@leeenka26 ahoj...je to individualne, uvidis az priamo po porode, zatial sa tym nemusis zatazovat...ak by si aj mala problemy s rozbehnutim mliecka a musela by si pouzit odsavacku, tak v porodnici su k dispozicii...aj ja som pri oboch pouzila na rozbehnutie mliecka odsavacku, ale to bolo okolnostami......inak najlepsia "odsavacka mlieka" je predsa len dietatko 😉

miskap
16. feb 2011