Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Bolí ma brucho a štípe žalúdok. Čo mi pomôže?

jadodka
5. dec 2013

Kocky poradte pls,vcera som dostala Tampaxovu kamosky,extremne na bolelo brucho,krize,hlava...od cisteho zufalstva som si o 22:00 dala dva Brufeny...a odvtedy som oko nezazmurila,vrtim sa tu ako hadica,brucho boli stale ale co je najhorsie aj zaludok stipe jak slak...som ho podrazdila tym Brufenom,nikdy sa mi to nestalo,co robit?,co pomoze??, dakujem za pripadne rady a sorry za pravopis,pisem z mobilu

sono2
5. dec 2013

Môže to byť helikobakter. Určite k doktorovi!

m_ij_ka
5. dec 2013

nemyslím si, že ti brufen pomôže,bež rýchlo k doktorovi

mimka11111
5. dec 2013

podla popisu už "umieraš" a ty máš napriek tomu čas vypisovať na MK, dávno si mala volať pohotovosť

mijunik
6. dec 2013

Ahoj, už je lepšie? Ak som správne pochopila, tak si si u kamošky dala Tampax, hej? (Bolo to tak zvláštne napísané, preto sa uisťujem.) Na letáčikoch pri tampónoch sa spomína aj veľmi vzácny, ale nebezpečný "syndróm toxického šoku". Predpokladám, že situácia sa Ti už nejako vyriešila, ale pre budúcnosť - pri takýchto príznakoch po zavedení tampónu tento okamžite vybrať a hneď riešiť lekára.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli