Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Čím je spôsobené špinenie mimo menštruácie?

symma139
20. júl 2014

Čaute baby,chcela by som sa Vás spýtať, beriem jednu HAK viac ako rok a veľmi dobre mi sedí.
Teraz sa mi prvýkrát stalo, že 13.-14. deň od voľného týždňa bez HAK, kedy som mala menštruáciu mám hnedé špinenie, stačí použiť intimku a nie je to ani krvavé.
Stalo sa to už niektorej?
Čím to môže byť spôsobené?
Čítala som,že aj ovulácia môže mať na to vplyv
Ďakujem!

mawka
20. júl 2014

presne toto sa mi stalo, na chlp rovnake, posledne dva mesiace. vysadila som HAK a v tom momente to prestalo. zvazujem, ze s HAK skoncim uplne.

vege1
20. júl 2014

Ja som nikdy nepouzivala HAK, ale ked som bola mladsia (okolo 20tky), bezne sa mi to v strede cyklu stavalo.

nigguska
22. júl 2014

Je to sposobene ovulaciou. Niektore zeny pocas ovulacie spinia a hlavne po vysadeny HAK.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli