Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Cvičenie a kojenie. Koľko je optimum?

lucka127
24. feb 2012

Mam taku otazocku kolko je optimum s cvicenim? pri malej ktoru som kojila som zacala behat a cvicit v 7 mesiacoch,kazdy den;ale mam pocit ze som jej trochu dopomohla k odstaveniu,nechela mi mliecko-asi kyselina mliecna mame teraz 3,5 mesacneho chlapceka a preto sa radcsej pytam kym sa do toho zasa zahryznem nechcem ho odstavit 🙂 ale rada by som dala aspon dolu 18kg..lebo sa hanbim aj pred svojim muzom len prezliect ☹

alexis617
24. feb 2012

ahoj ja som začala s cvičením hneť ako som prišla domov mám staršieho syna a manžela ktorí sú naučený že im všetko podám a všetko spravým za nich pri dvoch deťoch schudneš raz dva ani sa nestačíš čudovať ako kilá pôjdu dole a hlavu hore pre tvojho muža budeš sexi vždy si maminkou jeho detí 😉

lucka127
autor
24. feb 2012

@alexis617 no u mna to neplati ja musim oddret🙂))aj pri dcerke som pracovala dlho predlhooo ☹ sladkosti suu mna problem a teraz ked kojim mam pocit ze sa ich neviem nabazit

strapco13
24. feb 2012

@lucka127 cvicit..tak aby si to neprehnala..tu sa neda povedat kolko je optimum..u kazdeho je to ine..len nie zhurta zacat, pomaly plynule zvysovat zataz
odstavenie u starsieho..tam mohli byt aj ine priciny..privela prikrmov, nedostatocne dojcenie a pod

alexis617
24. feb 2012

poznám ten slastný pocit pri čokoláde

marianna2605
28. feb 2012

@lucka127 ahoj, ja som 2 mesiace po porode a uz som zacala cvicit, ale len tak zlahka. Nemala by si mat svalovku lebo potom dieta moze odmietat mliecko. Mne doktorka odporucila yogu alebo pilates, ale mna to velmi nebavi 🙂

strapco13
29. feb 2012

@marianna2605 ja cvicim zumbu sice len raz do tyzdna...ale vobec nemame problem s dojcenim po cviceni..ani jedno dieta mi neodmieta dojcenie
aj ked je to individualne a ako pises netreba prehanat...ale ak ta pomale cvicenia nebavia tak mozes pridat na tempe..len primerane
su vrcholove sportovkyne ktore dojcia, dojcili svoje detiu aj pri pretekoch.z nasich Moravcova, Kuzminova /mimochodom to je jeden z dovodov preco preteka za slovensko..ruska repre ma ine pravidla a nedovoluju pocas sustredeni kontakt s dietatkom 😖 /

kuratenko80
12. mar 2012

Ahojte, presne tento problem riesim aj ja. Som nieco vyse 2 mesiacov po sekcii a tiez by som sa chcela zbavit nabaleneho tuku 😀 pred otehotnenim som chodila 5x do tyzdna cvicit. V tehu som pribrala 20 kg, sice 11 je dole ale chcela by som zhodit aj tie. Tiez kojim a bojim sa, aby som nieco nepokazila. Rozmyslala som nad behom, ale neviem, ci je to vhodne. Alebo nad dajakymi cvikmi doma. Mozem robit aj brusaka? Posilovanie svalstva na rukach asi nie, ze?

whimy
14. mar 2012

@kuratenko80
@lucka127 Ahojky...tiež som sa bála tých rečí, že po cvičení sa mení mliečko a dieťa ho môže odmietať a aj keď s obavami, ale predsa som sa odhodlala dať si do tela...a vďakabohu po hodine aerobiku -mimochodom, takmer som pri ňom vypustila dušu 🙂- moja maličká papala ako vždy, vôbec som nepocítila rozdiel a veru svalovicu som mala 🙂 Takže hurá idem znova 🙂

strapco13
14. mar 2012

@kuratenko80 preco by si nemohla posilovat ruky?..skor by som sa bala brusakov, kedze si po cisarskom..toto nech sa vyjadri gynekolog, ci uz je jazva zhojena pevne
behat kludne mozes..v podstate mozes cokolvek len postupne nabehni na zataz..nie ze nahodis tempo ako pred otehotnenim

8leila8
14. mar 2012

Ahojte mamicky...chcela som sa spytat ako je tym s tym behanim🙂 ktora to skusala a ako ste doapdli s detickami . Dakujem 🙂

lucka127
autor
14. mar 2012

@whimy ono sa to neodzrkadli po jednom raze ale ked dlhodobo zatazujes kyselinu telo nestiha asi vstrebat alebo co🙂)pri dcerke som cvicila a behala kazdy den asi to bolo moc 😕 tiez zacnem pozvolna len stale neviem kedy ked nemam cas na nic,maly mi je stale chorkavi a to byva mrzuty takze vecer som uz celkom k.o lebo dve deticky strsie maju 6 a 4 😀

tiffanka
15. mar 2012

@lucka127 akurát som teraz čítala v Baječnej žene č. 11/2012, že:
...ak však budete cvičiť denne polhodiu alebo 3x do týždňa po hodine, je to v poriadku. Čo sa týka cvičenia, odporúča sa napríklad joga, pilates, či cvičenie s fitloptou. 🙂
Ináč ja som sa tiež "bála hýbať", lebo som tiež chcela kojiť 😀 . teraz sa už smejem na tom...A pekne som si vypapuškala 8 kg... Ale od júla, keď mal malý takmer rok som sa rozhodla konať. Takže som si aj stravu zmenila...jem všetko, len pozerám kedy..teda teraz som už benevolentnejšia..ale pomohlo mi to...Do konca októbra som mala dolu 10 kg. Tiež som sa bála, že keď budem chudnúť, že sa bude kys. vyplavovať do mlieka a nebude ho chcieť...Ale nič som nezbadala...malého kojím ešte aj teraz...má 19 mesiacov, síce už len 2x denne..Aj to sme dlho bojovali, kým sme si to vydobili 😀 ...lebo to bola velikáááánska prísavka, či v noci, či cez deň... Nech sa ti darí..pa, páá 😉

lucka127
autor
15. mar 2012

@tiffanka dakujem za radu pilatesa mam na dvd🙂) 😉 este cas si najst a je to 😀 nastastie ja nepriberam ale ani nechudnem.. 😝

lucy56
31. mar 2012

ja som sa tiez bala cvicit koli mlieku pokial maly nezacal s prikrmami a kedze uz ma skoro 6 mesiacov a uz prikrmujem po troche tak som zacala chodi na zumbu,asi dva tyzdne, dva krat do tyzdna, a paradox je ze mam hned po cviceni mliecka kopec, to keby som vedela mohla som chodit hned a nemusela riesit nedostatok mlieka vecer kazdy mesiac pri rastovych sprintoch,lebo pre mna je to uzasny relax, oddych od maleho po celom dni s nim a vratenie sa do starych kolaji kedze cvicila som vzdy a to my psychicky pomaha zvysit tvorbu mlieka, ale je pravda ze ked cvicim podvedome davam pozor aby som nemala svalovicu

Tu začni písať odpoveď...

Odošli