• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

8. decembra 2016 
@bernusha v takom pripade si vobec nedas benzac? :wink:
13. okt o 09:50  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@timea179 nie,nedam...:wink::wink:...ty ano??
13. okt o 09:54  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@andocka ahoj, ja som otehotnela a hned lieky musela vysadit. No keby som vedela, co ma caka, urcite by som si ich vysadit nedala. Ale ty beries lieky, ktore sa vraj mozu pocas tehotenstva a si na nizkej davke, tak na tvojom mieste si ich vysadit nedam. Ale ja niesom lekar... A kazdy je iny, mozno ze tebe by sa v tehotenstve polepsilo.
13. okt o 11:43  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Dievcata myslite, ze teraz za castejsie zle stavy moze aj jesen a pocasie? Myslite, ze sa to zmeni? Aj vy teraz citite, ze je to horsie?:confused::confused::confused:
13. okt o 11:47  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@sandra2308 joj veru moja aj ja sa dnes cítim na ho.... bleeee ... všetko ma vyslovene bolí, ani dýchať sa mi nechce,nálada pod psa a najradšej by som zaľahla do postele a nevystrčila odtiaľ nos :stuck_out_tongue_closed_eyes: ... a myslím, že je za tým skutočne počasie ... v tomto prípade si ani lieky nepomôžu :fearful: ... ale keď vyjde slniečko určite sa vyjasní tvár aj nám :wink:
13. okt o 11:53  •  2 deti - čaká bábätko, termín má v máji 2012  • Odpovedz  • Páči sa mi to (3)
@sandra2308 ...jesen je najdeprimujuce obdobie!!!!! Urcite nam to neprospieva....ale hladajme aj v tomto pozitiva....deka,teply caj,vonava svieca,prijemna hudba....mmm...:relaxed::relaxed::relaxed::heart_eyes::four_leaf_clover:...prejde to!!! Vsetko ma svoj cas,a nic netrva vecne!! :fist::fist::fist::four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:
13. okt o 11:59  • Odpovedz  • Páči sa mi to (3)
@janka_banka ...ked budeme tak mysliet,isto to tak aj bude!!!! Musia pomoct,a my im k tomu dopomozeme.....MUSIME!!! :wink::grin::heart_eyes::four_leaf_clover::umbrella::maple_leaf:
13. okt o 12:00  • Odpovedz  • Páči sa mi to (3)
@bernusha
@janka_banka ja som stale zboznovals jesen, dokonca aj uprsane dni som si uzivala, no vidim, ze jesen a nase diagnozy nejdu do kopy. Je super byt doma pri cajiku v deke, no ked som sama s detmi, s ktorymi musim chodit von, ci mi je dobre alebo nie...:confused: Ale verim tomu, ze ked vyjde slniecko, aspon na chvilu sa to zmeni, zatial to vzdy fungovalo:relaxed:
13. okt o 12:15  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@sandra2308 a ked si vysadila hned lieky ak si otehotnela a aký cas ti bolo zle? A potom si uzivala? Co ti bolo? Mne lekarka vravi ze tehu praveze chráni zenu pred depkami noo neviem mne sa to prejavilo v tehu a od 5 mesiaca som uzivala citalec
13. okt o 12:32  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Len tak,sama od seba nie je ok vynechat AD...
13. okt o 12:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Kočky, chcem sa Vás opýtať, keď ste boli na kontrole u Dr. a hovorili ste jej, že sa cítite už lepšie, len napríklad ešte nie fit, u mňa ide o tie myšlienky ako u vás dr. postupovali? pridali Vám nejaké lieky, alebo počkali ešte dlhšiu dobu kým AD zaberú? budú stredu budem mať za sebou 28 dní užívania AD na kontrolu by som mala ísť buď zajtra alebo búdúci týždeň, neviem, kedy bude dr. robiť, lebo tam býva len pár dní v týždni....Ďakujem.
13. okt o 12:35  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 ...treba na sebe aj pracovat,nie je to lahke..ale treba!!! Nie je ok ani to,ze sa neustale pridavaju,menia lieky...organizmus si musi na ne zvyknut! Pokoj,klidek a hlavne pozitivne myslenie!!!!!
13. okt o 12:38  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@bernusha viem viem, snažím sa ako sa najviac dá, len ma zaujímalo, či dr. pridávajú lieky ak vidia, že človeka ešte niektoré veci trápia...:slight_smile: stále verím, že sa to zlepší...
13. okt o 12:40  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 ...no moj osobne nie....teraz akurat mi zmenil,lebo co som mala ,tak sa mi od nich tvorilo mliecko..:relaxed:...ale bol by to nezmysel...podla mna!!! Preco tie myslienky?????!!! :smiling_imp::punch::punch:
13. okt o 12:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@bernusha no teraz ich napríklad nemám, ale keď si spomeniem ako kozena, že ich mávam tak zase nabehávajú....a potom sa ich zas nemôžem zbaviť a ľakám sa ich....
13. okt o 12:44  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@umabell prve dva mesiace som bola celkom o.k, okrem toho, ze som vracala. Uz v tretom mesiaci sa mi to zacalo odznova. Nevydrzala som to a od stvrteho mesiaca som zacala uzivat citalec. Vedlajsie ucinky boli hrozne a vobec mi nesadli, takze tehotenstvo bolo hrozne. Aj som s nim kojila a potom som presla na seroxat. A tebe sa zhorsil stav po porode, aj ked si bola na liekoch?
13. okt o 12:45  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@bernusha ja bohuzial ano :unamused:
13. okt o 12:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103
28 den je stale malo, musis byt trpezliva. Ja som zasadne PROTI pridavaniu liekov, organizmus to este viac zmatie a potom ani nebudes vediet ktore lieky ti robia dobre a ktore zle...kym ad zacne naplno ucinkovat musi prejst aspon 2,5 mesiaca a kym fakt ze aj zabudnes ze nieco beries tak 5mesiacov...ja beriem paroxetin a mam s nim takuto skusenost...ja by som nebrala viac liekov ako jedny ad...
13. okt o 12:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to (2)
@sandra2308 no ja som porodila a asi tri týždne po pôrode sa mi rapídne zhorsil stav.. Otras ale chvalabohu jedine co ma naplnalo bol moj maly niektoré zeny s poporodnou depkou dokážu zle veci:confused::confused:... Ja som nekojila kvoli liekom hneď mi aj mlieko zastavili learka moja mi neodporucila kojiť :confused:.. Hormony urobili svoje
13. okt o 12:49  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 moja lekarka nepridal aj ked mi bolo zle pomáhala som si rivotrom ako vravi apolka nie je dobry napad hned zvysit treba vydržať... Nebooj:heartpulse:
13. okt o 12:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to (2)
@apolka77 ok vydržím :slight_smile: som z toho zmätená, lebo po prvých liekoch mi bolo fajn už v priebehu mesiaca....ako mne ten paretin sedí, nie je mi z neho zle nič...len keby myšlienky prestali tak som nakomplet znova v poriadku :D :D viem som nedočkavá...
13. okt o 12:52  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@umabell Ďakujem umka...vydržím.....
13. okt o 12:53  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@mm103 ake su tie myslienky??
13. okt o 13:02  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@bernusha myšlienky, že čo ak mi prepne a niekomu niečo urobím..vidím nože tak sa toho bojím a také blbosti...
13. okt o 13:04  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 ...uff...:angry::angry:....
13. okt o 13:13  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@bernusha noooo:((( nepríjemnééééé veľmi.....ale vraj je to normálne, no niekedy mám taký pocit že nie :(
13. okt o 13:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 ja som mala presne taketo myslienky. Musis byt trpezliva, este to je velmi kratka doba co uzivas ad. Mne doktorka stale vravela, ze to bude stale lepsie a lepsie. Mne to zacalo ustupovat asi po mesiaci. Ja som normalne nemohla zaspat kym som noze neodlozila do skrinky, napr. muz kupil novy noz a ja som tu noc nespala, uplne sialene. Potom napr. sme isli na dovolenku a bol tam velikansky noz, prvy den som myslela len na ten noz, cI mi nepreskoci a vyvediem s nim nieco.Ale to som este ad neuzivala. Potom som sa velmi bala samovrazdy, co ak mi preskoci a spravim to, a tento jediny strach vo mne stale zostal a neviem ako to spracovat. Ad uzivam od marca. Aj mi doktorka navrhla zmenu ad, ale ja neviem bojim sa toho a stymto strachom musim uz asi sama zapracovat, len neviem ako.
13. okt o 13:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@ariadna08 áno tieto myšlienky prídu aj na mňa z času na čas, že čo ak..najintenzívnejšie boli na začiatku liečby, teraz sú slabšie, len otravujú hrozne človeku život..ja si začnem vždy opakovať, že je to len úzkosť je to len úzkosť...ja sa tiež bojím experimentovať, pretože vedľajšie účinky týchto liekov sú nie veľmi príjemné a asi je to pri každých jedných....inak zisťujem, že mne toto celé naštartovali práve antibiotiká...bola som úplne v pohode, nič som neriešila, klasické situácie, možno ťažšiu v rodine ale brala som to tak ako to šlo...potom ochorela a zrazu z ničoho nič záchvaty a to stačilo na to aby sa mi porúchala úplne celá psychika....mala som klacid a už dve kočky minimálne ktoré sme si písali majú presne takúto istu skúsenosť....inak v lieku je aj vedľajší účinok spomenutý - depresia...
13. okt o 13:22  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Baby potvrdzujem čo píše mm103, klaritromycin nikdy viac
13. okt o 15:32  •  1 dieťa - čaká bábätko, termín má v júli 2012  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@sahenka ja som alergicka nan...:smiling_imp:....zazila som si s nim....:cry::cry::cry::cry:
13. okt o 15:33  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok