• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

27. februára 2017 
@umabell nie mala som frontin som myslela ze rivotril ... Ale podla mna je to malo a nepomaha dnes ako som doma to pocitujem viac ako v nemocke lebo uz som bola v obxhode a idem k priateloviˇ rodicom a katastrofa neviem obsedet :joy: Odvsadial by som utekala
6. nov 2016 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Umka mojol uz prothiaden po tyzdni zabrat ked mam len 25 mg?
6. nov 2016 o 15:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@domkaaaa neviem ci to moze zabrat po týždni ale mas trojkombináciu adeciek tak uvidis... Ano frontin je mala davka ale aspon nieco v nitre ti nedali nic... Bud trpezliva nerozmýšľaj stale nad liekmi... Dnes je na prd zajtra bude lepsie neboj:four_leaf_clover::four_leaf_clover:a mozno ti budíu zvyšovať vydrz... Ja mam 2x25mg plus rivo a kazdy druhý deň sulpirid ešte
6. nov 2016 o 16:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Babymate niektora skusenosti so zavislostou na xanaxe ci inych benzacoch? Ako sa vam prejavovali abstaky a ako dlho?
Ide o to ze uz benzace beriem asi 4 mes vkuse a teda ked ich beriem tak sa citim ok, tak neviem ci zaberaju ad alebo mi je dobre len z benzaca. Ak si benzac nedam tak mi je nanic a neviem ci z toho ze nezabera dobre ad alebo z abstaku na benzac. Teraz som menila ad, seroxat beriem dnes 20-ty den cize uz by akotak mohol zacat zaberat, tak som sa rozhodla xanax vysadit.
Dnes som 3-ti den bez. Toci sa mi hlava, boli ma, chvilami zaludocne nevolno, take chvenia ruk a noh ale zijem. Len neviem ci je to abstak alebo priznaky mojej pp.
6. nov 2016 o 17:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kutuska tak sa aj u mňa prejavovalo keď som vysadila xanax...:slight_smile: poradila by som pár dní počkať, mne to po čase prestalo.. :wink: držím prsty
6. nov 2016 o 17:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kutuska ja beriem seroxat 44 dní cca a neurol.. ja mám aj problémy so spánkom ale keď si nedám pol benzacu budím sa v noci... keď pôjdem na kontrolu musím povedať dr. tie neviem či mám ešte čakať alebo čo robiť...
6. nov 2016 o 17:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kutuska ano to mas z xanaxu poradila by som ho vysadit pozvolna najprv polku potom stvrtku a taak.. Nie naraz.. Ale prejde to... Skus sa poradit s lekárom ako ho vysadit... Za 4 mesiace nemozes byt sice zavisla musela by si ho brat vo veľkých davkach a dlhšie...ja uzivam rivotril uz d februara a teraz si davam matdy druhý deň polku...
6. nov 2016 o 17:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
Ahojte dievcata..nemate niektora skusenosti alebo neviete aky su psychiatri,dr.Uhrin Maros a Patrik Strhan?dakujem
6. nov 2016 o 18:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@umabell umka a ty si nemala problém so spánkom?
6. nov 2016 o 18:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mm103 ani nie lebo teito ad navodzuju spánok.. Bola som taka unavenejsia.. Ale ak som lubila spávať cez vikend dlhsiw uz nevydržím 6 hodi a ja vyspata a chodim v noci curat takze mam taky trhany spánok ale som fit inac:wink: ty sa budis pravda? A potom nezaspis... Opytaj sa lekara nato mozno ti niečo da.. Ale ak uzivas magnezium nedavaj si ho vecer.. On ma povzbudzujuci účinok... Radsej vypi tu medovku ale dobrý je aj kamilkovy čaj...
6. nov 2016 o 19:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lusinda28
Kolko ti asi trvalo nez to prestalo?
6. nov 2016 o 19:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mm103
Tak ja nastastie spim dobre
6. nov 2016 o 19:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@umabell
Tak uz ho 3 dni neberiem uz nenasadim ani polku ak sa bude dat. Uz ked som prve tri dni prezila. Vo stvrtok idem dr.urcite sa poradim
6. nov 2016 o 19:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@kutuska môže to byť benzak,ja beriem stale polku rivotrilu a večer helex,to je niečo ako xanax a ad paretin,tiež som skúšala benzace vysadiť a presne to som mala aj ja,beriem ich ďalej,veď sú to nizucke dávky,hlavne že mi je ok
6. nov 2016 o 19:43  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@kutuska tie príznaky sú absťáky zo xanaxu. Ja som to prežívala pred 2,5 rokom keď som nevedela po 3 mesiacoch užívania lexaurinu ho vysadiť ani postupne. Musela mi doktorka nasadiť Trittico a Tiapridal a mesiac som musela užívať diazepam. Takže každý organizmus je iný. Jeden vie aj po dlhšom čase užívania benziodiazepínov ich ukončiť bez problémov a niektorému to ide veľmi ťažko. Ak ti to neprejde, tak to povedz doktorke a určite to spolu dokážete.
6. nov 2016 o 19:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@mm103 Už dávnejšie som mala problém so zaspávaním, tak mi obvodná radila najprv skúsiť Melatonín /volne predajný/ a celkom dobre zabral, aj ráno som sa zobudila a nebola som nejaká oslabená, len pri iných liekoch by bolo dobre opýtať sa svojho lekára, či to so svojimi liekmi môžte brať. Nie je ani návykový.
6. nov 2016 o 19:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte
Najprv som si to aj ja hovorila, no bala som sa toho ze postupne si telo zvykne a budem musiet postupne zvysovat davku a navyse keby som stale mala byt na benzacoch tak naco mam potom ad...ved tie by mali stacit tak snad tak aj bude. Uvidime ako prezijem zajtrajsok ale snad ok
6. nov 2016 o 20:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@3009
Ty si mala tieto iste priznaky abstinencne?
No zatial mam 3 dni za sebou snad to dam uz.
6. nov 2016 o 20:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Je mozne, ze ako tehu mi naordinuju zelezi a ja mam ako 1 z 10 000 mam vedlajsi ucinok zhorsenie depresie? Fakt mi je otrasne. :(
6. nov 2016 o 20:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kachita ahoj a ty si vysadila adecka? Ci si ta mylim...
6. nov 2016 o 20:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@umabell nie, len znizila na polovicku minimalky, ale teraz toto vsetko je take intenzivnejsie, hormony ma celu rozhodili
6. nov 2016 o 21:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mpg ďakujem krásne...o tom melatoníne som počula vyskúšam a opýtam sa dr ci môžem s adckami..bolo by to fajn keby som mohla benzac vysadiť,kedze ho mam len kvôli spánku... Inak ho neberiem.. beriem len 0,25 večer..
6. nov 2016 o 21:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kutuska a kutuska ako často za den si ho užívala ten benzac a akú dávku?
6. nov 2016 o 21:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kachita ach to ma mrzí neboj zvládnes to..
6. nov 2016 o 21:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kachita blahoželám k tehotenstvu. Držím Ti palčeky, nech to všetko v pohode zvládneš. Ja si nemyslím, žeby to bolo železom. Nemôžu to byť len hormony? Dopĺňať železo prirodzene nejde? Držkaj sa
6. nov 2016 o 21:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mm103
xanax sr 0,5mg 1-2 denne a niekedy sa stalo ze som si prisupla aj 0,25mg obycajneho xanaxu
6. nov 2016 o 21:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kutuska ja užívam neurol ako som spomínala.večer najskôr 0,5 ale teraz som znížila na 0,25 a tiež sa poohliadam po niečom po čom budem spať bez benzacu...
6. nov 2016 o 21:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@1andrea111 dakujem, ja neviem z coho to je, ale so zelezom horsie. Aj ked je mozne, ze proste hormony robia svoje.
6. nov 2016 o 21:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@1andrea111
@mm103 viem ze vydrzim ale ta neschopnost sa tesit ma zarmucuhe
6. nov 2016 o 21:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kachita jej Kati, tesim sa, ze vam to vyslo.:blush: Aj ja som brala zelezo, ale mne bolo tak zle,ze asi vsetko dokopy. Ja si.tiez myslim, ze su to skor hormony. A zo zaciatku ti bolo dobre, ked si znizila AD?
6. nov 2016 o 21:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok