• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

7. decembra 2016 
Ahojte žienky, uzivate niektora Magrilan? Ja ho uzivam 4r a som vcelku spokojna. Dr mi ich vymenila, predtym som brala Citalec ale to uz mi vobec nezaberalo. Liecim sa na uzkostno-depresivnu poruchu. V poslednej dobe vsak velmi zle spim, nemozem zaspat, bolieva ma v strede brucha nad pupkom taky odporny pocit, plus tlaky na hrudi a pocit jak na infarkt a akoby az do hlavy take tlaky. Vzdy to mam ked zaspavam. Uz dlhsiu dobu som to nemala a teraz sa mi to nejak vracia, ach jaj. K dr som objednana az v decembri. Sem tam mi pomoze Lexaurin, ale to uz ked je najhorsie. Lekarka mi uz davnejsie pridala este Tiapridal ale ja som povedala ze to uzivat nebudem. Nechcem si pridavat dalsie lieky, pokial to nie je fakt uz nevyhnutne.
Mate tu alebo mali ste niekto tiez problemy so spankom?
9. nov o 21:24  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@sagittka ja mám problém so spánkom,tak to vlastne aj začalo.. užívala som neurol ten som pred dvomi dňami vysadila a chodím neskôr teraz spať tak zaspím aj bez neho no uvidíme dokedy...
9. nov o 22:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@sagittka ale mám aj ad tie mi však zatiaľ spánok neupravili...
9. nov o 22:17  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte.schudli ste niekto kvoli depresii?
9. nov o 22:25  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 ja ano...asi okolo 5 kíl...
9. nov o 22:35  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 a co si urpbila preto aby nesli kila dolu?
9. nov o 22:39  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 aj mne to tak zacalo, pred asi 12-13 este ako mladej babe. Nespavost aj napriek velkej unave, unava, uzkosti, depky... Najprv som dlho brala citalec to mi pomohlo, aj som sa snazila byt bez liekov, aj som vysadila a nejaky cas som bola ok az kym zas to nezacalo. Brala som potom Trittico a to bolo skvele AD na nespavost. Casom som uz bola ale taka nejaka otupena a tak mi dr zmenila na Magrilan a s tym som velmi spokojna, len teraz poslednu dobu zas ta nespavost zacina. Mam aj lexaurin pre najhorsi pripad, ale nechapem tej nespavosti fakt. Clovek unaveny ako pes ale nedokaze spat, uzkost, tlak na hrudi, velmi rychly pulz a dovidenia...
Ake lieky uzivas?
9. nov o 22:55  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@sagittka mozem sa spytat aj vy ste pri tom schudli?
9. nov o 22:57  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 ja nie :grinning: vraj sa z magrilanu chudne ale samozrejme ze na mna to neplati, mne by museli hubu zašiť :grinning: a preco sa pytas?
9. nov o 23:02  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@misulka1983 ci ty myslis akoze z choroby ze som schudla? Myslim ze nie. Nebola som na tom asi az tak uplne velmi zle
9. nov o 23:03  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@sagittka pytam sa ci si kvoli depresii schudla.ja neberiem nic.ja som schudla 2kila ale pripadam si ako keby islo zo mna dole 5
9. nov o 23:05  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 no a ty mas teda depresiu? A neliecis sa? 2kg je este ok a ako dlho mas uz depresiu? Nechuti ti jest?
9. nov o 23:09  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ja praveze jem vsetko aj mi chuti .mne nikto nepovedal ze mam depresiu to si len ja myslim.este idem na vysetrenie na gastro aj kvoli vahe aj kvoli anemii a este na hematologiu
9. nov o 23:43  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 ja 17kg....zmenili mi lieky prezivala som strasne uzkosti nejedla som poriande a doteraz som nenabrala a to doslova ze zeriem:blush:... Mam 53_54kg mala som 71...
10. nov o 08:47  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@umabell tych 17kg za aky cas.co mam robit poradte
10. nov o 09:35  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 Misulka treba ísť k psychológ/psychiater ... prečo sa to vlastne deje chudnutie...prípadne ak už chodíš k lekárovi, tak ho informovať, nie je dobré príliš klesnúť s váhou, človek zoslabne a tým aj nervy slabnú ... držím moc moc palec :wink:
10. nov o 09:57  •  2 deti - čaká bábätko, termín má v máji 2012  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@janka_banka myslis ze ked navstivim psychologa tak by sa malo chudnutie zastavit?
10. nov o 10:06  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 Misulka ono nejde len a len o chudnutie, pretože nechudneš len tak z ničoho nič, ale podstata problému môže byť úplne niekde inde, a ak píšeš, že máš pocit, že trpíš depkami, tak je to v hlave a nato je naozaj najlepší psychológ,psychiater ... ak neporiešiš hlavu, neporiešiš ani chudnutie, treba sa zamerať na primárny problém ... ak ten nevyriešiť,nezastavíš ani chudnutie ... všetko so všetkým súvisí ...
10. nov o 10:22  •  2 deti - čaká bábätko, termín má v máji 2012  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@misulka1983 najskôr som si pochodila všetky vyšetrenia a navštívila som najskôr psychológa ale videla som, že v tomto smere už je neskoro staviť na psychológa tak som šla k psychiatrovi a polepšilo sa..:slight_smile:
10. nov o 10:30  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@sagittka ja beriem paretin /seroxat/ druhý mesiac teraz....predtým ten prvýkrát som brala elify a ten mi upravil pekne aj spánok....
10. nov o 10:31  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@sagittka inak sagittka prosím ťa keď si užívala 4 roky ten citalec len tak z ničoho nič prestal zaberať, či?
10. nov o 10:35  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte...ja som schudla 10 kg za 2 týždne, ale to som na tom už bola veľmi zle... A po návšteve psychiatra a začatí liečby ( užívam AD ) som to do raka nabrala naspäť a mozno aj trosku viac :grinning:
10. nov o 10:36  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@kukulita supeeer, teším sa s Tebou :wink:
10. nov o 10:53  •  2 deti - čaká bábätko, termín má v máji 2012  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@janka_banka No až taká veľká radosť to nieje..stačilo by mi nabrať len 5 kg...
10. nov o 11:23  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@kukulita uz ani nic neuzivas?ako ti je po roku?ake si mala priznaky?
10. nov o 11:34  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Stále užívam escitalopram...mám diagnostikovanú posttraumatickú panickú poruchu... Este som na rodičovskej "dovolenke" takze zvládam, po liekoch mi je lepšie no stale to neni ono...úzkosti, strach a atď. Veď to asi poznáš...a ty si na to ako...
10. nov o 11:50  • Odpovedz  • Páči sa mi to
10. nov o 11:51  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Ahojte...:relaxed:️...tak dnes kontrola a zmena liekov.:ok_hand::thumbsup::four_leaf_clover:..PARETIN...dufam,ze uz bude ok!!! Mate niektora skusenost?
10. nov o 12:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to (1)
@misulka1983 Stále užívam escitalopram...mám diagnostikovanú posttraumatickú panickú poruchu... Este som na rodičovskej "dovolenke" takze zvládam, po liekoch mi je lepšie no stale to neni ono...úzkosti, strach a atď. Veď to asi poznáš...a ty si na to ako...
10. nov o 12:17  • Odpovedz  • Páči sa mi to
@mm103 no ja som brala citalec velmi dlho hadam aj 7-8r a to som ho uz potom nebrala pravidelne alebo ked som ho aj brala tak uz som zas zacala mat problemy so spankom. A potom na kontrole ked som sa s dr rozpravala tak povedala ze sa jej zdam bez zivota a tak a zmenila mi na Magrilan.
Inak ta nespavost to ako keby suvisi aj s hormonmi alebo co. Lebo pred menzesom ked mam PMS to som ako vymenena fakt. Ani za svet spat, myslienky sialene, taka som nervna, uzkost brutalna.. Ako keby mi šibalo. Ked som sa to pytala aj mojej obvodnej povedala ze to v krvi by sa ukazalo ze mam nieco s hormonmi, no neviem.
Mne to totiz zacalo ked som mala 20 a nahle som vysadila antikoncepciu a asi o mesiac dva to zacalo ale brutalne stavy nespavosti, bala som sa ist von, medzi ludi, ist autobusom, triasla som sa, plakala, no ako to nikomu neprajem. A potom mi obvodna dala Citalec a to som brala niekolko rokov ako som uz pisala
10. nov o 12:42  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok