• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

21. januára 2017 
Mercy: tak to máš super, chcela by som mať otca+brata lekárov. Mala by som väčšiu istotu a lepší pocit. A ty sa na čo liečiš?!
10. feb 2010 o 09:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bab, musíš ísť k lekárovi, potom si budeš nadávať, že si to mala urobiť dávno. Je normálne, že nechceš nikoho vidiť, to môžer byť súčasť úzkosti.nemáš niekoho, kto by ťa tam "dovliekol"? :wink:
10. feb 2010 o 09:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jablcko, nemala by si nič, lekári neradi liečia svoju rodinu:slight_smile:Mám F46 ako väčšina báb tu.
10. feb 2010 o 09:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mercy nikoho 14cerku a 15mesacnu rocnu.a manzela co si myslim este ma taha dolu vodopu...
10. feb 2010 o 10:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Susedu, kamarátku, nič?Brata, sestru...Otca, mamu
10. feb 2010 o 10:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby neviete čo by mi pomhlo na relaxaciu na take celkove uvolnenie?Nejake cvičenia alebo neviem čo. Som stale nejaka napäta akoby na strune.Ale citim sa celkovo dobre :wink:

baba77,prečo neutekaš k lekarovi?Aj keby ti nepomože určite ti neubliži. :unamused:
10. feb 2010 o 12:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som opäť plná strachu:(
10. feb 2010 o 12:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baba, budes musiet zozbierat silu a ist k tomu lekarovi. neboj sa, on ti bude klast jednoduche otazky. ako spis, ci ti chuti jest a podobne. uvidis, ze ked sa ti zlepsi stav, bude sa ti lahsie riesit aj manzelstvo.

Mercy, vyborne, ze si to zvladla. ano, teraz si nemas co vycitat. ale vies, su aj zeny, ktore to bez AD nie su schopne vydrzat. moja sestra mala poporodnu depresiu, strasne stavy a dojcenie bolo pre nu velmi dolezite, nechcela sa ho vzdat.....no, dufam, ze to jej dcerku nepoznacilo. :frowning2:neviem, preco maju na SSRI pocas kojenia psychiatri rozdielne nazory. ze by to bola vec roznych studii?

Bubinka, relaxacne cvicenia pomahaju. kup si nejake dvd s relaxacnymi cvičeniami a skus podla neho.
aj dychove cvicenia pomahaju. lahni si na crbat a zameraj pozornost na predlzeny vydych. :wink:

Mango, to prejde, chce to este cas...uvidis. skus si citat nejaku oblubenu knizku z detstva.
10. feb 2010 o 13:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte dievcata,
bubinko, este stale si z lexaurinu unavena? neviem, ci to nie je z tych AD kym si nenavyknes. Ja este ked som nebrala AD tak som si aj pred skuskou na VS dala lexaurin ( a dakedy si vypytala aj spoluziacka :sweat_smile: ) a bolo mi taaaak fajne :dizzy_face:
a beries ten slabsi biely alebo ten silnejsi ruzovy? lebo z ruzoveho by ti ked mas uzkost mala stacit polovicka.
na take uvolnenie ja som si zvykla davat aj sumive magnezium, sice ma dakedy prehnalo ale nevadilo to.
na uvolnenie su rozne cvicenia, robia ich psychoterapeuti, su to rozne autogenne treningy. ale bezne doma si mozes zacvicit. trochu poskackat. mna ked chytila taka uzkost a strach, ja som sa musela prechadzat po byte od okna k oknu a predychavat :frowning2:
10. feb 2010 o 13:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
filipal a presne na koho sa mam obratit?psihitra?mislis?tam potrebujem doporucenie?
10. feb 2010 o 13:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baba, na psychiatra. nepotrebujes doporucenie. skus ist k vam na zdravotne stredisko, musite tam mat nejakeho psychiatra. na prve vysetrenie sa musis objednat. zaklop a sestricka ti da termin. povedz jej, ze sa zle citis.
10. feb 2010 o 14:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kočky dakujem za typy. :wink:

kiwi,mam lexaurin ružovy tri krat denne pol tabletky.Ale davam si to len ked si chcem oddychnut lebo fakt som z toho mimo.Nemožem sa sustredit.AD uživam tak ako mi napisala psychiatrička.

mangootre,prečo plna strachu? :frowning2:
10. feb 2010 o 15:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bubinko-tých mojích myšlienok o ktorých som tu písala:(

Ale teraz som sa zobudila a prišla na mňa strašná nervozita, nepokoj, neviem sa zmestiť do kože. Znova mám tak čudný pocit v tele, vo svaloch, také akby sa schyľovalo k zášklbom, a v hrdle a hrudi tiež-nepokoj. Neviem to ani opísať, či jke to dosť jasné.
10. feb 2010 o 17:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
co myslite baby pod pojmom AD?
10. feb 2010 o 17:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baba,AD su antidepresiva

mangotree,aj ja mam všelijake myšlienky neboj to asi prejde ked sa stabilizujeme.Ty sa tiež dlho neliečiš že?
10. feb 2010 o 17:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
teraz idem vecer sa pridam,
10. feb 2010 o 18:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievčatá :slight_smile:
Hroška zatiaľ už viac ako týždeň neberiem ten frontin tak uvidím ale ked sú nejaké stresy tak radšej si ho dám aby mi nebolo zlé ale radšej nech tie stavy nebudú a seroxat mi ostáva a ty ako?
Filipal máme to asi v rodine také stavy po otcovej strane takže myslím si že je to aj dedičné no neviem.
Bubinka mne sa zdá, že ten lexaurin je dosť taký na spanie ja som skúšala aj lexaurin a točili sa so mnou a strašne sa mi chcelo spať a tak som začala frontin a bolo to lepšie aj tie stavy triašky a strach sa zlepšili kým nezačali účinkovať AD.
Baba čím skôr lekára a bude dobre len vydržať.
Pozdravujem všetkých a pekný večer pa :slight_smile:
10. feb 2010 o 19:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bubinka-ja som sa začala liečiť pred 5 rokmi, teraz posledny polrok som rperfušila liečbu, a minulý týžden som začala odznova, s inými liekmi.
10. feb 2010 o 20:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
baby a nemožem mat abstaky ked ten bromezepam vysadim?Počula som o tom že je to potom tažke bez toho žit :frowning2:
10. feb 2010 o 20:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Maria, ja sa citim dobre, Frontin uz brat nemusim :sweat_smile: , ale stale ho mam v kabelke, ako taku poistku "keby nieco" :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Uz mavam aj take pocity, ze by som vybehla niekde von, na ulicu, na luku a na plne hrdlo kricala - "bozeeeeeeeeee ako mi je fantasticky, je mi vyborneeeeee, som hrozne stastna, zem mozem ziiiiiiiit, ze nemam z nicoho strach, ze mam jasnu hlavu.................". Potom sa ale trosku zastavim a hovorim si - "tak by som si priala, aby sa to uz nikdy nevratilo"- a vtedy je vo mne este stale taky pocit neistoty, co ma brzdi, ist to vykricat :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Takze, ked uz tento pocit "brzdenia" prekonam - uz by malo byt dobre. :grinning: :grinning:

Bubi, mango ako sa drzite ??? :confused: :fearful:
10. feb 2010 o 20:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hroska ja sa citim ok.Ale ako tak čitam ja niesom na tom až tak zle ako niektore.Som ten lahši pripad by som povedala.

ako ste na tom zo spanim ked vam AD už zaberaju?
10. feb 2010 o 20:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no vidis bubinko :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: , spanok sa zacne upravovat, ako jeden z prvych, aj ked po Seroxate mozes byt zo zaciatku trochu nabudena - teda myslim, ze sa Ti zo zaciatku nebude tak idealne zaspavat a spat :stuck_out_tongue_closed_eyes: , ale neskor sa to spravi a soat budes ako babo. :pensive: :pensive: :pensive: :grinning:. Ten bromezepam, to si myslela Lexaurin, ci co?? :confused: :fearful: :fearful: :fearful:
10. feb 2010 o 22:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hroska ano myslela som ten lexaurin? Ze ci po vysadeni niesu abstaky nejake? To mi jedna kočka hovorila.
11. feb 2010 o 07:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bubinko, mne ked doki nasadil AD a k tomu pridal lexaurin a ten som mala brat tiez len kym si telo navykne na AD a potom ked by mi bolo horsie, na ukludnenie. ja si myslim, ze ho nemusis brat pravidelne, staci vtedy ked mas velke uzkosti. alebo na vecer aby si dobre spala.
11. feb 2010 o 07:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kiwi a potom si ho v pohode vysadila?
11. feb 2010 o 08:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Bubi ten lexaurin by si musela brat dlhodobejsie a pravidelne kazdy den,aby vznikla zavislost.kiwi ti dobre napisala ako ho mas brat.
11. feb 2010 o 08:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hroska ja to chapem.Ale psychiatrička mi napisala že 3x 1/4 .Preto to tu rozoberam.Ja si ho davam len ozaj v nutnom pripade alebo ked nemožem zaspat.
11. feb 2010 o 08:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Bubinko a ako dlho ho beries? zo zaciatku (asi prvy mesiac) napise lekar uzivanie pravidelne, neskor len podla potreby... ja som brala Rivotril, ale asi len 2 tyzdne pravidelne...
11. feb 2010 o 08:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aha, pytala si sa na vysadenie....ja som ho vysadila v pohode. lebo mna trosku "omamoval" a to mi nebolo prijemne.
ale aj teraz si ho niekedy dam, ked potrebujem. ver, ze ked ti zacnu ucinkovat AD, tak sa ti vysadi lahko.
11. feb 2010 o 08:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
bubinko, s vysadzovanim lexaurinu som nemala problem, nakolko som ho neuzivala pravidelne, len v pripade potreby. ked ho beries ako pises len v nutnom pripade, nemas sa coho obavat, ked ho budech chciet vysadit :wink:
11. feb 2010 o 09:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok