• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

22. júla 2017 
svija-ahoj.ak my s manzelom by sme chceli druhe bejby a velmi sa na to tesime,ale moja psychologicka chce cakat az na koniec leta,teraz beriem 1tabletku denne -Escitalopram,sem tam si dam aj nejake to magne.Tebe lekar odporucil brat AD aj pocas tehotenstva?Mne nechce dovolit skor otehotniet,ze az po vysadeni,ale troska sa toho obavam,co ak to bude zle.
10. jan 2011 o 16:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@svija Ahoj.Tak to je super.Tesim sa s tebou :grinning: Len tak dalej :slight_smile:
10. jan 2011 o 16:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte :slight_smile: môžem sa k Vám tiež pridať nechodím síce k psychiatričke, ale ku psychologičke som zatiaľ len na homeo, ale depky mám stále síce nie také ako pred 4 mesiacmi, ale stále sú. Čítam Vás dosť dlho, ale až teraz som nabrala odvahu sa k Vám pridať. Mne depky prišli z min. na minútu Dievčatá čo je to AD?
10. jan 2011 o 17:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@stresmenka ahoj) AD su antidrepresiva.Ak mas skutocnu depresiu,neviem,ako velmi Ti moze pomoct homeo,alebo "iba" psychologicka.Neber to ako nejaku demonstraciu za uzivanie liekov,ale najlepsia liecba pri depresii-kedze je to choroba ako kazda ina, su lieky, a potom ,samozrejme,i psycholog.Ale asi urcite vies,ci,a ako ta depresia obmedzuje,a podla toho by si mala reagovat. :wink:
10. jan 2011 o 17:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@svija no super,že ti to už takto ide s tými liekmi...joj závidím,ale doprajem :slight_smile:
10. jan 2011 o 17:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kucminka ja uz ani neviem,co nove sa ti da k teme napisat,na tejto stranke sa AD ohladom tehotenstva rozoberali uz tolko x...takze preco neskusis citat i troska "dozadu".. :wink: :wink: nikto ti nikdy neodporuci brat lieky v tehotenstve, nie su to vitaminy,vsakze,ale ked su potrebne,ublizia ti menej,ako samotna choroba. cize,ak by sa stalo,ze si tehu, a "pride to na teba", tak urcite ta lekari nenechaju vyskocit z okna. A , escitalopram- mozes brat aj v tehotenstve. :dizzy_face:
10. jan 2011 o 17:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@svija no to je super, a dala si taky optimisticky prispevok, ze aj ja som podskocila na stolicke, tesim sa s tebou a to bejby prajem...
10. jan 2011 o 17:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio ona mi povedala, že som prípad pre psychiatra, ale ja som sa pýtala či by som to nemola skúsiť sedeniami ja som strašne proti liekom ak to nepomôže tak ....
10. jan 2011 o 18:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio -ja som tu na tejto stranke len obcas,nemam tolko casu citat vsetko spetne,ale dakujem za tvoju odpoved,aj si ma potesila ze Escitalopram sa moze brat aj v tehotenstve.
10. jan 2011 o 18:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@stresmenka no,takze asi by si to nemala brat na lahku vahu.a ver mi,je asi len velmi malo ludi,ktori uzivaku lieky s nadsenim,ale jednoducho-ked to nejde,tak to nejde, vsetky dievcata,ktore tu prispievaju,ti zrejme potvrdia,ze bez liekov sa podobny problem niekedy vyriesit neda, a natahovat depresiu sa neoplati,lebo len malokedy prejde ako chripka,dokonca zvykne larvovat,az z toho bude realny ,komplikovany problem.aj ja, prvy x,ked som sa dozvedela,ze moje problemy su psychickeho povodu,som si pripustala skor hocico ine,len aby som si odovodnila,ze lieky "na hlavu" nepotrebujem :frowning2: :frowning2:
@kucminka jasne,uvedomujem si,ze citat 285 stran dozadu nie je to najzabavnejsie :grinning: ano,v tehu mozes uzivat escitalopramo-najlepsie by bolo najnizsiu ucinnu davku..ako pri vsetkych liekoch)) :grinning: :grinning: ale hlavne mysli pozitivne,ak sa dobre citis,ale uz tak dlhodobejsie,nie ze ti je tyzden ok..tak to kludne skus :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
10. jan 2011 o 19:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio ty berieš AD počas tehu?lebo čitam že si v 20 tyždni..........
10. jan 2011 o 19:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no uz teraz nie, ale zo zaciatku som brala,najnizsiu davku,asi mesiac,kedze som prave vysadzala,a v tom som otehotnela.
10. jan 2011 o 19:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio jaj tak a inak si od druheho mesiaca bola v poriadku myslim bez AD?nevratilo sa ti to?a aku davku a aky liek si brala počas prveho mesiaca ak sa smiem opytat?
10. jan 2011 o 19:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio ešte som zabudla napisat že mi raz psycholog povedal že sa stav psychicky vačšinou počas tehu zmeni k lepšiemu,čo si ty mysliš o tom ako tehulka?
10. jan 2011 o 19:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bobom aha,a v ktorom mesiaci si? ja som ten prvy mesiac uzivala uz len tak sporadickejsie, escitalopram10,a ziadne bzd. no a inac som v uplnom poriadku,co sa tyka tehu,aj telesnej,ci psych. stranky. :wink: :wink:
10. jan 2011 o 19:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio nie nie ja som nieje tehu :slight_smile:aj keby som rada bola,no nieje na to vhodna teraz chvila.A inak si sa ako dlho liečila?zrejme si mala asi depresiu či..?
10. jan 2011 o 19:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bobom nie,tomu,ze sa psychicky stav zlepsi, moc neverim,podla mna to je velmi individualne,ako pri kazdom tehu..hladina hormonov je velmi kolisajuca,co nie vzdy ma dobry vplyv prave na psychiku..a tiez zalezi, ako sa tehulka od zaciatku postavi k tehotenstvu,ci ju to tesi,ci nie,a tak.ale zakyve to s kazdou.su to asi velmi zmiesane pocity,dobre strieda zle,strach strieda radost,atdatd..a nie vzdy to vie tehulka dobre zniest.ja som mala i zle,i dobre dni.takze nie,nemyslim si,zeby mi to nejak psych."pomohlo"..a to som brala tehu veeelmi zodpovedne,premyslene,uz predtym.. :sweat_smile: :sweat_smile:
10. jan 2011 o 19:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bobom tak ti zelam,aby nadisla ta spravna chvila))) liecila som sa asi rok a pol.a vlastne to bolo vs.zmiesane,no jednoducho psychika,uzkostna porucha,lahsie :wink: depresie..atd.
10. jan 2011 o 19:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio dakujem ti pekne:slight_smile: no musim sa dat predovšetkym do hromody aby som mohla mat babatko.A ak sa ta smiem ešte opytat ake si brala AD?brala si aj bzd.vtedy?
10. jan 2011 o 19:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bobom escitalopram.u nas je to tusim napr.cipralex?no ked som brala AD,jooj,zo zaciatku som mala veeela toho namiesaneho,ja som nemohla ani spavat, takze som uzivala i lieky na spanie,bzd,atd,no to najhorsie trvalo asi pol roka,potoms a to pomaly zlepsovalo,a posledny pol rok som uz brala AD,a bzd len veelmi zriedka,hlavne v case menzesu..
10. jan 2011 o 20:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio no o tej menštruacii viem svoje:/a ty si vtedy ten escit.brala 20 mg plnu davku?lebo ja tiež beriem escit.Takže tebe bolo po AD uplne dobre až po pol roku?uffff
10. jan 2011 o 20:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no ano,asi 3 mes.som mala 10 mg,a potom som sla az na plnu davku.ano,az po takom pol roku sa to zacalo uplne zlepsovat-tak,ze som na to nemusela mysliet.ale to bude asi aj tym,ze toto bola u mna vlastne 2.epizoda,a ten prvy x som tiez brala esc.,10 mg,a hned,ako mi zacalo byt fajn,som to vlastne vysadila,co bola chyba.takze sa to vratilo,intenzivnejsie,a dlhsie na liecbu.. :cry: :cry:
10. jan 2011 o 20:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kucminka - ano, já budu brát AD i v těhotenství a při kojení, já teda nemám depresi, ale OCD, tak hlavně kvůli tomu. Beru clomipramin...
10. jan 2011 o 21:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte kocky,

chcem vas poprosit o radu. Posledny tyzden mam kazdy vecer zasklby svalov v rukach a nohach, mam teraz zvyseny stres a je to urcite z toho, mavala som to sem-tam aj predtym, ale vzdy to po par dnoch ustupilo...ale teraz nie a nie a ja sa idem z toho zblaaaznit, je to hrozne neprijemne. Neviete niekto poradit, co s tym? :unamused:
11. jan 2011 o 00:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@savanna skus si nasadit magnezium-to obycajné od galvexu 500 mg-jeden krat denne a dodrzuj pitný rezim :wink:
11. jan 2011 o 08:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte kocky :slight_smile: Tak ako sa mate?Ja som bola pred chvilou so psom vonku a prislo mi zle,taka slabost,nemohla som sa ani pohnut,taky pocit na odpadnutie :frowning2: Uz davno mi tak nebolo.A dnes sa mi celkom pekne zacal den a takto to dopadlo,teraz ako sa poznam,tak sa budem pozorovat a obavat :frowning2:
11. jan 2011 o 13:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@svija Co to znamena OCD?Ja mam tetaniu,a uzkost.
11. jan 2011 o 16:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sonoio Aj ja beriem ten escitalopram 10mg denne,viac som ani nebrala,ale moja psychiatricka mi neodporuca teraz otehotniet,ze aby som este rok pockala,ale mne sa to zda strasne dlha doba,aby som cakala.Hm :frowning2: :frowning2: :frowning2:
11. jan 2011 o 17:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@srdcko81 ahoj,aj ja som ti chcela povedať,že skús magnézium:o))

@lucinka0921 nič si z toho nerob,aj mne sa dnes tak strašne zatočila hlava,že ma oplieskalo o stenu,mala som v ruke kávu a rozliala som ju...zatmelo sa mi pred očami a hneď nával...ale zastala som a začala som dýchať,ukludnila som sa,že som sa len zle otočila,potom to prešlo...nepozastavuj sa nad tým moja,určite to bolo len chvílkové a bude dobre :wink:
11. jan 2011 o 17:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@janulkama uz mi je fajn,to trvalo len cca 10 minut,ale tak je to neprijemne a v takejto chvili si neuvedomujem,ze je to len psychika,ale bojim sa aby sa mi nic nestalo :unamused: Ale uz mi je fajn a takto mi uz bude stale :grinning:
11. jan 2011 o 18:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok