• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

30. marca 2017 
@andy.a na mna si zabudlaaaaaaaaaaaaaa :confounded:
7. feb 2011 o 14:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bitalka ahoj teho zatial nie som ,ale dufam,ze tento rok uz budem :grinning: zial mam velke obavy a strach
@lucinka0921 mne ked byva zle tak rivotril mi ucinkuje do tych 15 minut a je pokoj,len som potom dost malatna ,ale da sa to zvladnut a na vylet treba ist,neboj zvladnes to s liekom v kabelke :grinning: :grinning:
7. feb 2011 o 15:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak idem sa vam chvalit.Bola som u dr. predpisala mi oxazepan,ale vobec som nevzala.A bolo mi super,ziaden strach,ziadna uzkost,no proste nic.Som velmi stastna :grinning: ale aj tak dakujem :slight_smile:
7. feb 2011 o 16:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@culinka ahoj :slight_smile: Nie nechodím už do práce od nového roka, vieš najprv som z toho bola nešťastná, ale teraz keď mi je tak zle, tak som aj rada, že som momentálne nepracujúca :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :angry: ale keď som chodila do práce, tak som sa bála čo i len krok pustiť z domu lebo sa so mnou celý svet točil, ale keď už bolo najhoršie, tak som si brala dovolenku :unamused:
7. feb 2011 o 16:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@culinka moja,Coaxil veru veľké zázraky neurobí,výhoda je výborná znášanlivosť,ako písali baby :wink:

ale možno Ti zapasuje,držím palce :wink:
7. feb 2011 o 16:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj!
Potrebovala by som pomoc. Mam ten problem,ze ked ide priatel von s kamaratmi bezomna,tak citim neznesitelnu uzkost a paniku. Prosim poradte,ako sa s tym vyrovnat,zabranit tomu,alebo to lahsie prezivat. Dakujem velmi pekne
7. feb 2011 o 18:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj!
Som tu nova a potrebovala by som poradit.Volam sa Michaela.Bola som u lekarky a zistili sme,ze mam stredne tazku uzkost a paniku. Dala mi na to Sertralin 50mg,no ten beriem zatial necely mesiac. Moje problemy sa prejavuju hlavne,ked ide priatel von s kamaratmi. Strasne mi busi srdce,som neskutocne rozculena a od nervozity sa trasiem a velmi vela placem. Prosim, poradte mi,co mam robit,aby som to nejak prekonala,aby som to zvladala lahsie a aby som sa uz netrapila. Je to velmi neprijemne,lebo vtedy nemozem ani v noci spat,myslim len na to a velmi ma tieto pocity trapia. Dakujem velmi pekne za rady.
7. feb 2011 o 19:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@chubbynka ahoj medzi nami, take pocity a trapenia ako tu opisujes velmi dobre pozname, mas k tomu seratralinu aj nieco na ukludnenie?, mohla by si si dat vtedy, ked ta prepadnu taketo tazkosti, ale priatel by mohol brat na teba ohlad a nechodit az tak casto von a lebo ty si zajdi vtedy kpriatelom alebo mame , alebo ich pozvi, rozptylis sa trosku, nemala by si byt vtedy sama, casom sa to liekmi upravi, uvidis, precitaj si viac stranok dozadu , tu sa uz pospominalo vsetko mozne...a vsetky rady :slight_smile:
7. feb 2011 o 19:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy.a môžeš mi prosím ťa povedať či si psychiatrička, alebo psychologička alebo.........nechce sa mi to tu všetko študovať, ale dosť ľudí sa na teba obracia, tak ma to zaujíma.:slight_smile:
7. feb 2011 o 20:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@chubbynka kto ti poradil ze mas ist za psychiatrom? ak sa môžem opytat.
7. feb 2011 o 20:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@clare1 ahoj.k sertralinu nemam nic ine,dala mi len to...a onberie na mna ohlad,nie je to velmi casto,tak raz za mesiac.....maximalne dvakrat,ale aj tak...ja to aj velmi dobre chapem,ze sa potrebuje odreagovat,ved aj ja chodim von ked je on v praci,no jednoducho to nedokazem predychat....som doma s nasimi,je nas v dome 5,no ani to niekedy nestaci na to,aby som sa necitila sama......citam si pomaly,prechadzam vsetko a velmi ma to zaujima.....
7. feb 2011 o 20:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@maximail ahoj.ja som bola minule na jednom vysetreni a lekar mi povedal,ze mam podla vsetkeho depresie. no depresie sa nepotvrdili,iba uzkost a panika...ja som ani nevedela,ze tie pocity su psych.charakteru....brala som to tak,ze je to normalne
7. feb 2011 o 20:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bitalka - ahoj, tak vítej do klubu nás s OCD diagnózou :slight_smile: . Taky mě překvapuje, že tě chce tvoje doktorka hospitalizovat kvůli antipsychotikům. Já jsem s tím teda vůbec problém neměla. Kolik miligramů toho risperidonu bereš? Pokud chceš, tak mi písni do IP a můžu to poslat mailem docela hezkou brožuru o OCD od doktora Práška, třeba se v tom poznáš :slight_smile: . A co se týče tvých plánů na miminko, my se na něj letos taky chystáme, tak budu držet palce, aby se i tobě zadařilo.
7. feb 2011 o 20:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@clare1 vlastne beriem este TrendRelax.ale to nie je na ukludnenie,len na prevenciu proti depresiam....
7. feb 2011 o 20:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@chubbynka dobre, ale na akom vysetreni? ak to nie je indiskr. otazka a mozme o tom hovorit.
7. feb 2011 o 20:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
to bol lekar internista a robil si doktorat na alternativnu medicinu myslim.dal mi do pravej ruky zeliezko napojene na nejaky srojcek a druhy kablik,co z toho isiel,tak mi nim nasiel na dlani jeden akupunkturny bod,ktory vysiela z tela nejake silnejsie elektricke neviem co :slight_smile: na tom strojceku mal taku nadobku,do ktorej hadzal flasticky naplnene niecim neznamym :slight_smile: a kazda flasticka predstavovala kazdy organ v tele a najcastejsie poruchy v tele...podla toho,ako to zapiskalo (ked tam bolo nieco hodene),tak podla toho dokazal urcit,ze nieco nie je v poriadku...
7. feb 2011 o 20:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@chubbynka neviem ako to tu funguje, ale neskoro mi prisla od teba odpoved.... skusim cez IP
7. feb 2011 o 20:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ferkaa a mas deticky?
8. feb 2011 o 07:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy.a ahojky andy,dakujem za odpoved si zlata,kolko asi trva pokial zaucinkuje?brala som uz magrilan,fevarin,efectin,cipralex,ale n ic z toho nebolo ono.uvidime co teraz.
8. feb 2011 o 07:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@chubbynka u teba sa mi zda, ze ide skor o to, preco prezivas tie pocity po odchode priatela?
bojis sa zostat sama?
rozmyslas nad tym, co asi robi, ako sa zabava bez teba?
v kazdom pripade to ukazuje na tvoju neistotu. mala by si popracovat na svojom sebavedomi a chodit skor na psychoterapie. bola si u psychologa? moj nazor je taky, ze ide skor o psychologicky problem ako psychiatricky.
samozrejme sa moze ukazat, ze naozaj potrebujes aj medikamentoznu liecbu.
ale skus najprv toho psychologa.
8. feb 2011 o 07:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@culinka -nie nie ešte nemám :unamused: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
8. feb 2011 o 09:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@filipal ahoj filipal. nie je to o tom,zeby som sa bala ostat sama,skor asi nad tym premyslam,ze ci sa neopil,ci nespravil nejaku blbost...nie je tym,zeby som mu neverila,nemam myslienky o tom,zeby ma podviedol,ale jednoducho mi je to neprijemne......ale musim sa pochvalit,bol vonku aj vcera,a uz asi ten sertralin zacal ucinkovat a bolo mi vyborne...velmi dobre som sa citila...citala som si toto forum a aj mi zbehol cas a ked mam pravdu povedat,tak aj myslienky na neho boli prec...
problem je ten,ze u nas nie je psycholog,ktory by mi vyhovoval....je tu len detska psych.poradna....mame tu len psychiatrov...
dakujem za radu
8. feb 2011 o 11:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
vcera som cely vecer citala prispevky a nestihala som sa cudovat,v kolkych som sa nasla :unamused:
napriklad tie zle myslienky,ich odhananie a strach z jazdy v aute kvoli nim,velmi sa bojim psov,velmi sa bojim toho,ze stratim niekoho z rodiny.....stale si vravim,ze nie nie nie,nechcem na to mysliet,no vzdy som to povazovala za zdrave uvazovanie,ze to ma asi kazdy tak....
ale vidim,ze asi nie som sama
trosku ma to vzalo.......ale tak snad pokial to asi dokazem zvladat tak sa tym zaoberat nebudem......
pekny den vam prajem
8. feb 2011 o 11:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@chubbynka to vyzera, akokeby si niesla zodpovednost za svojho priatela.
ako casto chodi von s priatelmi bez teba? mas s tym nejake zle skusenosti?
vies, mala by si sa pozriet na to, co ti tu uzkost spusta....lebo vsetko lieky nevyriesia.
a priatelovi si o tom hovorila? v normalnom vztahu by mal partner obmedzit tie akcie na minimum, ked vidi, ake s tym ma partnerka problemy.....
8. feb 2011 o 14:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte dievcata. Chcela by som sa Vas opytat, ci ste uzivali antidepresiva (Stimuloton) pocas tehotenstva. Ak ano v akych davkach a dietatku sa nic nestalo. Ja ho uzivam s prestavkou uz od r. 2004 a vo februari 2010 som ho vysadila ale musela som ho v auguste 2010 zacat znovu brat. Momentalne som v 7. tyzdni a lekarka mi doporucila drzat sa co najnizsich davok, tak beriem 1 tab. denne, uzivala som 1 a pol tabletky. :confused: Dakujem
8. feb 2011 o 15:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 tesim sa stebou, velmi :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
8. feb 2011 o 19:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bitalka dakujem :slight_smile: Konecne som po 3 rokoch niekde bola a bez pomocnych liekov a uplne v pohode.Mam pocit,ze uz sa nicoho nebojim :grinning:
8. feb 2011 o 19:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 to je super, urcite ti tento elan vydrzi na dalsie a dalsie situacie :slight_smile: :slight_smile: :grinning: drzim ti palce!!!
8. feb 2011 o 19:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bitalka no to dufam.A ty sa ako mas?
8. feb 2011 o 19:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok