• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

25. mája 2017 
autor
Ahoj Deniska, ja sa mam uz dobre. Mrzi ma, ze musis prechadzat takymito stavmi, podobne som zazila, viem o com hovoris. Pomohlo mi nebit doma sama, chodit medzi ludi a hlavne vela cvicit, vymakat to z tela von. Chodila som na rozne druhy cvicenia , Aerobic, Taebo, vyhladavala som najnarocnejsie cviky, vo volnom case ked mala dcerka spat som tlacila kocar do najvacsieho kopca...trvalo to dlho ale mne to pomohlo...Vyskusaj aj ty , ked nemas deticky, mas na to dost casu. Min. 3 x do tyzdna cvic ale poriadne do vypotenia, musi to byt pravidelne. Ked na mna prisla uzkost doma, zatlacala som nohy a ruky do zeme alebo do steny poriadne silno a predychavat uzkosti., alebo som ich vyskakala , alebo vybehala a potom boli cim dalej tym mensie..a vyskusat relaxacie. Kupit si CD od Chudika a kazdy den relaxovat.
Vyskusaj nic za to nedas...mozno som pomohla drzim ti palce aby si z toho vysla.
5. sep 2011 o 15:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@robom ahoj aké lieky si už skúšal a aké berieš teraz????
5. sep 2011 o 23:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte, včera som bola u doktorky a dala mi na spanie nejaky Ketilept a prespala som z neho polku dna a stale sa mi zatvaraju oči... mam ich nechať tak? nechcem spať vkuse :D a tiež povedala ze mi Cipralex asi vymeni za nejaky Velbutrin, ma s tym niekto skusenosti? dakujeeem :slight_smile:
6. sep 2011 o 20:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@robom no ako??? lepšie ? :wink:
7. sep 2011 o 09:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@obliacik Ketilept? Ten berie moja svokra ale ona ho berie na paranoju. Ty máš tiež? či ? Ona veľmi nespí... ani večer nemože spať, asi na každého inak účinkujú :slight_smile:
7. sep 2011 o 09:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nie ja nemam žiadnu paranoju, teda myslím :grinning: ale za tie dva dni co som ho vzala som v polospanku
7. sep 2011 o 21:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak to je fajn :grinning: mne sa teraz tiež furt chce spať.. :wink: :unamused: :unamused: :unamused: aj počasie je už na figu :slight_smile:
8. sep 2011 o 17:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@obliacik Wellbutrin je slabučký liek, obyčajne sa neužíva ako monoterapia, ale ako doplnok k iným liekom. Ja som wellbutrin užíval, ale nemal na mňa žiadne účinky.
9. sep 2011 o 13:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte kocky, tak vy vravite ze PP moze byt omyl a id o nieco celkom ine? ja mam strasne bolavu krcnu chrbticu...............moze byt ten moj pocit strasneho busenia srdca a nervozity a vsetkeho okolo toho spojene s mojim chrbatom? Uz nejdem vydrzat tie bolesti tazka hlava, zle videnie, jednoducho otras...poradte mi co si o tom myslite? dakujem
9. sep 2011 o 20:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hm tak načo ten Welbutrin potom predpisuju? pocula som ze je dost drahy a nepribera sa z neho... ale ja nechcem brat kvanta liekov, ach do kelu.... som mlady clovek chcem ziť normalne :frowning2:
9. sep 2011 o 21:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
boze ludia povedzte mi načo existuju taketo hlupe ochorenia.... mam tolko planov v zivote a hrozne mi to obmedzuje život :frowning2:
9. sep 2011 o 21:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@obliacik , nemusíš mať starosti. Aj s antidepresívami sa dá žiť plnohodnotný život. Ak lieky dobre zaberajú, tak budeš mať pocity ako keby si bola úplne zdravá. A ten cipralex ti zaberá ? Ak nie, tak doktorka ti predpíše iné antidepresíva. Je ich strašne veľa druhov a uvidíš, nakoniec ti nejaké zaberie.
9. sep 2011 o 21:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zaberal takmer 2 a pol roka ale neviem čo sa to teraz deje.... viem ze je ich kopa druhov ale po predoslych mi ostalo 20 kg navyse a uz viac nechcem naozaj...
10. sep 2011 o 10:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@obliacik Tak toto poznám.Kedysi som brala Citalon, schudla som po ňom 13 kg, po 3 rokoch prestal účinkovať, dostala som Mollome a pribrala som 15 kg :frowning2: .

@carlosodobias Tak ja som vždy nejak život zvládala s AD, bolo aj celkom fajn, ale že by som žila plnohodnotne, to sa nedá povedať. :frowning2:
10. sep 2011 o 12:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sniperka , samozrejme nie každý žije s AD plnohodnotne, dokonca môžem povedať, že väčšina ťažších depresantov môže o plnohodnotnom živote len snívať. Mne sa darilo asi dva roky, čo som s AD normálne žil a pracoval, ale náhly relaps ma poslal na PN a môj stav sa tak zhoršil, že mi bol priznaný PID. Neznamená to však, že aj Obliacik stihne podobný osud.
10. sep 2011 o 20:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
nie mna urcite ten osud nepostihne lebo ja si verím a nikdy si to neprispustim zeby sa mi nieco take stalo :frowning2: mam len 21 rokov do kelu tak preco? :frowning2:
10. sep 2011 o 20:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@robert1982
ahoj,teraz beriem 3x1atarax a na noc 1 mirzaten
11. sep 2011 o 18:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@monfat
ahoj,zatial,niž moc a ty?
11. sep 2011 o 18:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@robom :slight_smile: ahooj. hm. mohol by si snád vyskúšať iné adčka, za pokus to stojí... vždy ešte nezabrali? A ked chodíš na kontrolu k lekárke, ona nič nato nevraví?? :unamused: Ja sa mám celkom fajn... ujde to, vnímam farebný svet okolo seba... len dokedy :sunglasses: :grinning: :grinning:
12. sep 2011 o 16:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@robert1982
-tých liekov bolo toľko,že si ich ani všetky nepamätám.Napr.: citalex,cipralex,alventa,amitriptylin,depakine,serlift...Zabrala mi až kombinácia amitriptylin,serlift,depakine.No potom som mal veľké starosti a depka s úzkosťou sa vrátila.Teraz užívam týždeň lieky,ktoré som ti už spomenul v predchádzajúcej správe.
12. sep 2011 o 17:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@monfat
-mám týždeň nové lieky,tak čakám,čo spravia.Som rád,že si ok.
12. sep 2011 o 17:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@robom :slight_smile: pozri tak aspoň jedny ti sadnúť musia :slight_smile:
13. sep 2011 o 10:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Naposledy som sem písala asi pred 3 týždňami,beriem alventu 75 mg ráno,ale ešte stále to nie je ono,točenie hlavy,zhoršené videnie,pri minimálnom strese sa cítim na odpadnutie,neustále cítim tlak vzadu v hlave,akoby mi ,,ztuhol mozog",neviem či mám slabé lieky,alebo mi nesadli,rozmýšlala som nad psychoterapiou,má s tým niekto skúsenost
13. sep 2011 o 17:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@monfat
len kedy to bude :frowning2:
13. sep 2011 o 18:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@luka12345 Myslíš psychoterapiu u psychologičky? Ja chodím pravidelne a pomáha mi to.
13. sep 2011 o 18:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sniperka Ano, myslela som u pychologičky,mám z toho trochu obavy, ale AD beriem už 4 mesiace,očakávala by som nejaký výraznejší pokrok,neviem, či mi to má doporučiť psych.,alebo si nejakú nájdem sama a ako často chodíš?
13. sep 2011 o 20:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@luka12345 Mne odporučila tie sedenia u psychologičky psychiatrička, dala mi aj lístok pre ňu, aby som neplatila, lebo je to drahé.Takto to ide cez poisťovňu.Ja mám obidve v jednej budove, takže som hľadať nemusela.Poviem ti, že tie samotné sedenia mi viacej pomáhajú ako lieky.Chodím tam už asi rok pravidelne skoro každý týždeň.Možno sa ti to zdá často, ale je to naozaj dobré, vždy spolu preberieme, čo som za ten týždeň prežila, ako sa cítim, ona mňa vypočuje, poradí mi, rozoberáme spolu úplne všetko.To sedenie trvá asi hodinu.Som rada, že tam chodím.
14. sep 2011 o 06:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Čítala som nejaké príspevky o PP,tam sa písalo o točení hlavy,mne satočí hlava stále,celý deň,je to ťažké na sústredenie,vyčerpáva to pri hociakej činnosti,vraj je to depresia podľa psych.chcem sa cítiť normálne.
15. sep 2011 o 11:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dnes sem píšem už druhý krát,asi za to, že je voľný deň.Ja aj viem čo spustilo môju depresiu.už som tu asi spomínala,že som začala chodiť do školy,bolo to v máji,pred jednou skúškou som prežívla obrovský strach,hrozné búšenie,napatie,až mi bolo na odpadnutie,vôbec som nevedela ten strach a stres ovládať,inač z každej skúšky mám traký strach,neviem si ani predstaviť ísť na opravnú skúšku, beriem to ako nejakú trgédiu,osobný neúspech,po skúške zo mńa ten stres a napatie neopadlo,ale je stále na mne,niekedy mi to príde také banálne,neviem sa cez ten stres preniesť,rada by som ho niekam zo seba striasla,školu neprežívala tak vážne,chcela som ju nechať,ale ani to nedokážem,psych.hovorí že zaťaže zvládam ťažko kvôli nespracovanému zážitku-môj syn má postich-detskú obrnu,a s tým sa nedá zmieriť alebo vyrovnať.Dosť som sa tu rozpísala,ako na nejakej terapii.
15. sep 2011 o 14:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojky,dostala jsem ad lenuxil-je to stejne jako cipralex. Četla jsem přib.leták a dost me vyděsil.Máte někdo zkušenost s timto ad?jak jste to snášely a kdy vám zabraly?Děkuju za odpovědi
16. sep 2011 o 17:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok