• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

22. júla 2017 
Dievčatá , bral, alebo berie niekto cymbaltu, lebo myslím, že s nou nikto nemá skúsenosti, pretože som čítala aj veľa strán dozadu, ak ju niekto berie, prosím vás ozvite sa mi.
1. jan 2013 o 16:59  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kiwi82 Ja berie cymbaltu už 2. mesiac, neviem presne ktorý deň,myslím,že mi nejako slabšie zaberá, ale lekárka mi povedala, že pri recidíve-návrate choroby trvá dlhšie, kým nastúpi úplný účinok l iekov a okrem toho sa bojím lexaurin vysadiť, neviem prečo, lebo pri prvých liekoch nebol problé vysadiť ani neurol, ani xanax a brala som ich dosť dlho.Asi mám väčší strach
1. jan 2013 o 19:25  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ták tbl je už vomne,,,,,,,,,verim že bude dobre,,,,,,,,,
2. jan 2013 o 09:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@esselte Ahoj.Moze to byt aj preto,ze si unavena,lebo ja tiez ked som unavena,tak mi je tak vselijako,hlavne tocaky.Ja som sla spat o 3:00h,ale na obed som si musela este lahnut a dospat a potom mi uz bolo dobre.Ale myslim,ze to moze suvisiet aj s alkoholom.Na AD sa alkohol nesmie pit a viem,co este predtym som tu chodila,tak tiez niektore pisali,ze si dali len deco vina a potom 3 dni im bolo zle...Takze ja myslim,ze aj alkohol.Ja alkohol vobec nepijem a ani na silvestra som nepila ani na pripitok,len nealko....Takze to nebude lexaurinom si myslim,ale tym alkoholom a unavou....
2. jan 2013 o 10:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lilinka111 super.Neboj bude dobre,aj ked zaciatky su vselijake,ale das neurol ak nahodou a bude fajn....
2. jan 2013 o 10:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jahudka80 ahoj a vitaj.Neboj sa,ze ty budes mat nejake neziaduce ucinky...To sa pise na kazdych liekoch...No ale zaciatky su vselijake a tak budes musiet len vydrzat,kym zacnu zaberat.... :wink:
2. jan 2013 o 10:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 :slight_smile: musím co mi zbývá, už jsem to sama ze seb :slight_smile: ou nemohla vydržet :frowning2:
2. jan 2013 o 16:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jahudka80 necitaj tie neziaduce ucinky. bude ti lepsie a lepsie, len na zaciatku sa to vie zhorsit, ale aj to je dobry znak... zabera ti to
2. jan 2013 o 16:35  •  2 deti  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pingu1 jj nežádoucích je tam mně moho a vylekalo mě to, ale myslím, že mi bude určitě lépe s léky než bez nich mám dvě malé děti a ty potřebují zdravou mámu :wink:
2. jan 2013 o 16:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@jahudka80 to poznam...Ja som uz raz lieky brala a pomohli mi,tak ani teraz som nevahala a hned zacala zase brat.Radsej s liekmi a byt fit ako bez liekov a trapit sa....
2. jan 2013 o 16:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lucinka0921 jj máš pravdu já se trápím už přez rok už jsem chtěla i zkočit z okna :frowning2: prostě je toho teď na mě moc a sama se s tím vypořádat neumím :frowning2:
2. jan 2013 o 17:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 dakujem za radu,už proste to nemozem odkladat,,,,uvidime ako bude ,dala som si aj neurol,,,,,,,
2. jan 2013 o 17:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jahudka80 ,,,,,,,asi sme na tom rovnako,,,ja sice uý pol roka ,ale je to hrozné ,a tiež sa bojim tych ucinkov,ale odhodlalaa som sa a tbl je už vo mne,,,,,,,,,
2. jan 2013 o 17:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lilinka111 já už druhý den :slight_smile: :slight_smile: a teď už se těším až mi bude lépe :slight_smile:
2. jan 2013 o 17:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@filipal ahojki, myslim, ze by si mohla poradit...vies nieco o inekciach risperdal consta 37,5 mg? mozu sa brat cez tehu?...nie som v tom, ale strasne rada by som s priatelom, len berem tie inekcie...mam schizofreniu paranoidnu...bludy a halucinacie mi uz davno presli, niekedy sa mi este zda, ze sa o mne ludia bavia, ale vzdy si pomyslim, ze je to ich vec a som nad vecou...inac mi nic nie je..
2. jan 2013 o 17:14  •  2 deti - snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jahudka80 jaa dnes prvu,,ako ti bolo po prvej????
2. jan 2013 o 17:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lilinka111 chtělo se mi hrozně spát asi po 3/4 hodině a spát se mi chtělo děsně po obědě jsem na chvíli usnula dnes už to bylo dobré. :slight_smile:
2. jan 2013 o 18:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jahudka80 su aj ine riesenia ako skakat z okna....Ale to je uz teraz jedno co bolo,uz bude len lepsie a lepsie uvidis... :wink: Ja beriem lieky mesiac a uz sa citim ovela lepsie,uz chodim vonku a uz sa nezdrziavam len pri bytovke,ale uz chodim ovela dalej.Pomalicky pomaly to ide len k lepsiemu....Takze neboj o par dni aj tebe bude lepsie o par tyzdnov uplne najlepsie :wink:
@lilinka111 no vidis sikovna....A bolo ti nejak zle po tabletke?Predpokladam,ze ani nie :slight_smile:
2. jan 2013 o 18:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 no tak po hodine ked som sa postavila tak taky cudny pocit v hlave ale niečo ako ked idu na mna tie tlaky tak som si dala neurol,poobede som zas citila niečo podobne tak znovu neurol a momentalne ako tak,citim mierne chvenie ,,,,,,ja verim ze bude dobre,nechcem už trpiet tymi tlakmi,,,,,,chcem sa este opytat ci máte niekto skusenost s vedenim vozidla,totiž dost jazdim,,,,,,,,,
2. jan 2013 o 18:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 jasné že je i jiné řešení :grinning: přestěhovali jsme se z 4patra do přízemí a už se mi zkákat nechce :grinning: problémy jsou a budou a teď je to prostě jen těžší a léky potřebuji až budem bydlet ve svém a nebudem se 4lidi mačkat ve 2+1 tak bude lépe :slight_smile:
2. jan 2013 o 18:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@zvolsiinylogin zial, neviem sa vyjadrit k spominanym medikamentom. ja nie som lekarka, vsetko co tu radim, cerpam zo starsich rad psychiatricky Andy.a. viem sa trosku orientovat v strankach tejto diskusie, kedze som v tom case sama prispievala.
v kazdom pripade sa musis poradit s gynekologom. urcite neriskuj graviditu skôr, ako ti ju lekar doporuci.
2. jan 2013 o 18:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte!Mám panickú poruchu už 3 roky..ani neviem ako som to zvládla prežiť!..chvilku mi je velmi dobre a potom sa zase vratia tie hnusné ataky a strašné pocity úzkosti..niekedy som už aj ja na zbláznenie :-/ ..pár krát to bolo už také že mi museli volať sanitku..Pred silveestrom zase hrôza..dnes som bola u mojej psychiatričky a poslala ma na denný stacionár ževraj to 95% pacientom pomôže..no neviem?!!..ale už urobím všetko preto aby som sa z toho dostala lebo na babätko v najbližšej dobe nemôžem ani pomyslieť!! :frowning2: ..máte tu niekto skúsenosti s denným stacionárom??..
2. jan 2013 o 18:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@nonuska2611 ahoj :slight_smile: aj beries nejake antidepresiva?
2. jan 2013 o 19:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
noo beriem celkom dosť toho..Xanax 0,5 aj 0,25, Spitomin 5mg a 10mg, Depant, Neurol a to som už aj niečo vysadila :/
2. jan 2013 o 19:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lilinka111 a to mozes dve tabletky neurolu?Ja neviem,nevyznam sa v tom,tak preto sa pytam.A tiez zalezi aky mas.Kolko mg.... Ako dlho beries ten neurol?ja nemam skusenosti,ja nesoferujem,ja mam osobneho vodica :grinning:
@jahudka80 to je tiez dobry napad prestahovat sa na prizemie :grinning: teraz mas aspon tu vyhodu,ze nie si sama.A kedy sa planujete prestahovat?Ked ti lieky zaberu,tak hned ti bude lepsie....
2. jan 2013 o 19:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@nonuska2611 ahoj.To vsetko beries???Nie je toho moc?
2. jan 2013 o 19:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@nonuska2611 antidepresivum je ten Depant (ucinna latka Venlafaxin),
ved xanax a neurol by sa nemal uzivat dlhodobo. po zalieceni ad by sa mal vysadit a uzit len v pripade potreby. ale ten denny stacionar by nemusel byt zly. ved vyskusaj, ako sa tam budes citit.
2. jan 2013 o 19:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ano tolko toho beriem..na začiatku som brala len neurol a citalopram..chvilku bolo fain ale potom sa mi tak zhoršili stavy že mi postupne niečo pridávala..už som bola aj u iného psychiatra lebo sa mi zdalo že je toho príliš ale ten mi povedal že mám dobrú liečbu!
2. jan 2013 o 19:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
neurol beriem 0,25 a už ho postupne vysadzujem...a xanax mi zase nasadila len asi pred mesiacom...no neviem, tiež sa mi zdá že je toho veľa..no dúfam že ten stacionár mi pomôže!
2. jan 2013 o 19:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lucinka0921 no ono to nebylo kvůli tomu že bych chtěla skákat :grinning: spíž jsme nemohly utáhnout náklady hypotéku a byt marně prodávali 2,5roku, tak jsme ho aspoň pronajali a bydlíme v bytě tchýně (ona bydlí s tchánem jinde ) ale je to menší a dál od města, školky, manželovi práce... takže + je nějaká ta kačka navíc, - dojížděni a docela se tu mačkáme :frowning2: kdy budem mít vlastní nevím. máme pozemek chcem stavět, pokud bychom neměli ten blbej proklatej byt tak už je postaveno, ale takhle musíme čekat a tedy situace na trhu z nemovitostmi je spíž horší než lepší :frowning2:
2. jan 2013 o 20:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok