• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

25. marca 2017 
@lucinka0921 no nedala mi injekciu ze najskor kukne čo je zo zubom,a potom tak zahovorila že ani mi nemusela dat,,,,,aj ja som rada že som to vydržala,,,,,,,
9. jan 2013 o 15:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@stanka28 ahoj a vitaj.A ake mas problemy,stavy?Napis viac co ta trapi.Ale je dobre,ze si sa rozhodla to riesit,treba cim skor a zase budes taka ako predtym....V dnesnej dobre,je to uz normalne chodit k psychiatrom,su to lekari taki isti ako iny.....
9. jan 2013 o 17:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lucinka0921 nie ,nedala ale nie kvoli ad,,,,len chcela zistit co je zo zubom,a ona nakoniec tak zahovori,že som nakoniec ani nepotrebovala injekciu,,,,,,,,,
9. jan 2013 o 18:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@andy.a ahoj, chcem Ti poradait knižku, ktoru mám odporučenu od mojho lekára Deprese a jak ji zvládat, autori Praško Prašková, ja ju ešte nemám, ale to je čerstvá rada.ja som zažila podobné veci , naši chlapci mali medzi sebou, 11,mesiacov tak to boly riadne fofry pri nich, okrem toho infekčná choroba s dlhodobou dietov, boly to galeje pre mna :slight_smile: už teraz sa nad tým pousmejem , ale vtedy toho bolo dost, a tam vtedy, niekde som začala s depkou, lebo som bola v kolotoči ako si ty, a ešte som mala obavu o ich zdravie, ako zdrav, sestra, bola som aj na dlhodobej MD, samo seba som potláčla, bolo to bez liečby, teraz po20,rokoch som sa dostala do intenz, liečby psychiatra, beriem síce dlhodobe len Coaxil, ale zdrav,rozumom som pochopila že ani to depku nevylieči, dostane nas do sit, kedy možeme fungovat, ale žit sa s tým musíme naučit samy :frowning2: , takže držím palce aby ste boly zdravý, aj decká samozrejme a nech ta niekdo može zaskočit pri detoch a Ty vo vlastnom záujme od nich vypadnut trochu sa vyventilovat, aspon prechádzkou aby sa neuply na Teba prehnane, a ešte ked spia trochu relaxuj pri veciach , ktore ta bavia čítanie, ručné práce, nenahánaj sa pri domácich prácach, nauč sa vypnut, držim palce
10. jan 2013 o 07:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte dievcence. Tak je tomu rok a este mavam stavy strachu, uzkosti, tlaky v hlave, nie ze by rozmyslala, ze by malej nieco urobila alebo sebe, ale mam strach z toho, aby sa to nestalo, ze sa to zhorsi. Teraz zle mi byva, ked mam mat menzes. Uz chcem byt von z toho, aj druhe babo by sme chceli, ale neda sa.
11. jan 2013 o 13:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mimok ahoj.A beries AD?
11. jan 2013 o 16:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921
Ahoj, skor som nemohla, ja mam silne bolesti hlavy, pocity napatia, uzkosti. No najhoršie je to u mna vždy, ked mam mn.
11. jan 2013 o 16:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 hej beriem, este pred menzesom je to otrasne, bojim sa, ze sa z toho nedostanem
11. jan 2013 o 17:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@stanka28 ahoj.Prepac,ale uz nepamútam,ci si pisala,ze beries ad a ak ano,tak ake a ako dlho?
@mimok a ake ad beries a aku davku?A rok beries ad?Lebo je mi divne,ze tak dlho mas taketo stavy,ked beries ad
11. jan 2013 o 18:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
beriem serlift rano celu, na obed celu a vecer prothiaden jeden. Ako byvalo to horsie, ale nie je to uplne lepsie
11. jan 2013 o 18:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mimok a kolko miligramovy?A co na to tvoj psychiater,ze stale mas take stavy?Ja uz beriem druhykrat lieky,ale prvykrat mi zabrali asi za cca 4 mesiace uplne,ale to som bola predtym este zle liecena,ale potom som bola uplne v pohode,aj som pomaly zabudla na to co mi bolo...Teraz beriem lieky asi mesiac a pol cca a uz citim,ze zabrali,nie je to este 100%,ale viem,ze o par dni,max. tyzdnov zaberu uplne a zase nebudem mat ziadne taketo stavy....A to okrem ad neberiem nic ine.Ja beriem sertralin 100mg a to je to iste co serlift,ten som brala niekedy,ale vraj ho prestali vyrabat,tak mi zmenil na sertralin
11. jan 2013 o 19:23  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 ako u nas davaju serlift normalne, rano beriem 100 a na obed 100
11. jan 2013 o 19:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mimok mas taku vysoku davku a este ti nezabrali normalne????To je ale divne.Ja som ho brala pred 4 rokmi ale iba par mesiacov,potom mi ho zmenil,ze sa vraj prestal vyrabat.A tiez jedna nedavno mi pisala,ze brala serlift,no teraz jej dali v lekarni sertralin,ze serlift uz nevyrabaju...Len je divne,ze mne uz tak davno ho zmenili kvoli tomu,no nevadi,lebo je to to iste.Ja beriem len rano 100mg.A este aku mas diagnozu?Teda co ti je vlastne je?
11. jan 2013 o 23:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 mam poporodnu depresiu
12. jan 2013 o 09:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mimok tak to mi je luto...Ale tvojmu psych. nie je cudne,ze lieky este nezabrali tak ako by mali?Alebo neviem,ale myslim,ze aj pri poporodnej depresii,by mali vsetky tieto stavy prejst,ked uzivas ad.Asi by bolo najlepsie sa opytat svojho psych. ci ma to takto prebiehat tvoje liecenie.Hlavne,ked nie si spokojna,tak treba sa pytat psych. ci je to normalne a ci sa s tym neda nieco robit ine.Ine lieky alebo nieco....
12. jan 2013 o 10:32  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 vedutorok idem k psychiatrovi a uvidim co povie
12. jan 2013 o 11:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mimok tak daj potom vediet
12. jan 2013 o 13:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
chodi tu este niekto?
12. jan 2013 o 19:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@jahudka80 awojky,ako sa citis,,,,,,,,,,
13. jan 2013 o 08:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lilinka111 jde to :slight_smile: je mi o mnoho lépe.
13. jan 2013 o 12:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@jahudka80 tesim sa s tebou,,,,aj ja sa citim lepsie,,,,,,,,,,,
14. jan 2013 o 06:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lilinka111 to je dobře :slight_smile: já jdu 17.1. k paní doktorce na kontrolu ... jediné co mě drží nad vodou je manžel a děti, jinak těch problémů všude okolo snažím se to přehlížet ale nejde to, ... :confounded:
14. jan 2013 o 11:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@mimok sem tam asi ano :slight_smile:
14. jan 2013 o 11:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte dievcata...straaasne dlho som tu nebola-pokazil sa mi pocitac...no ale to som nechcela :grinning:. Takze, mam otazocku. Dr.mi zvusila davku, o pol tabletky.cize beriem sertralin 75 mg .a stavy sa mi zhorsuju.v noci sa budim na neznesitelnu bolest hlavy.cely den len lezim v posteli co mi je zle.boze.ja to nechapem.preco sa mi to vratilo, ved yz mi bolo celkom fajn....:-/
14. jan 2013 o 11:25  •  1 dieťa - snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ellizabeth ty beries len 75?Ja beriem 100mg.A po akom dlhom case ti zvysila na tu 75?
14. jan 2013 o 13:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@waneska231 netrap sa,skus si najst v play grop nejaku kamosku,alebo chod do children centre,tam je vela mamiciek,mna to vsetko prechadza,povedala som si,ze niesom jedina a nemozem sa dookola lutovat,musim byt silna pre synceka a pre manzela a nezapodievat sa,ze mam depku,jeden den je dobre,druhy zle a treba prijat aj to zle aj to dobre a hlavne sa usmievat a povedat si,pokial nejde o zivot,nejde o nic,,,
14. jan 2013 o 13:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@lucinka0921 zvysila mi ju pred 6timi dnami...ale som jej dnes volala a zajtra tam mam ist.ze mi to este poupravuje...tak som zvedava.
14. jan 2013 o 14:07  •  1 dieťa - snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ellizabeth tak daj vediet,ako ti to poupravuje...
14. jan 2013 o 17:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
ahojte kočky,dnes mam v sebe 14 tbl,,citila som sa dobre a vcera som nastupila na liečenie kúpelne a zacina ma nejak chviet,citim busenie a pocit slabosti,unavenosti,,,,,,,beriem ten escilit a citila som sa fajn,,,,neviete mo poradit???,,,dakujem,,,,,,
15. jan 2013 o 11:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 ahoj.tak ako som pisala, ze sa mi pohorsilo a ze som mala ist k tej dr. Tak som tam estw nebola mam malu a nemala som ju kde nechat.tak som tam teda nesla,ale musim povedat,ze uz sa mi zas polepsilo..a dnes som dostala mz, takze je mozne ze sa mi pohorsilo pred ako som mala dostat? Q ze by to teda nemuselo byt s tej zvysenej davky? Beriem lieky este len viac ako dva mesiace.a citala som tu.ze baby co beru kratko lieky.tak ze sa im pred mz pohorsi.tak neviem...ale sak ak by sa mi pohorsilo aj potom tak tam zbehnem..len ked mechcem brat aj krpca :unamused: a inak este jedna otazka..mam problemy zo spanim? Nvm.je tp mozno aj preto ze mala sa casto v noci budila a terax kef uz prespi ja aj tak nemozem spat...beriete niekto aj lieky na spanie?
16. jan 2013 o 11:12  •  1 dieťa - snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok