• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

21. januára 2017 
@lucijeje to neviem to tam nebolo napisane....To bol nejaky clanok v casopise o saune a tam to bolo napisane,ale preco,to netusim a ci je to pravda,tiez neviem.... :slight_smile:
6. feb 2014 o 20:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@172 najprv ma bolela sija,taka stuhnuta,a zrazu taky slabucky tocak a nacali mi trpnut ci take mravencenie v rukach a nohy uplne tazke,som myslela,taky pocit na odpadnutie,som sa zlakla...Netrvalo to dlho asi 5 minut a nebolo to az take intenzivne ako niekedy,ale uz velmi dlho som nic take nemala..... :angry: Ale dostala som dnes kramy,ale mne nikdy tak nebolo ked mam kramy az dnes
6. feb 2014 o 20:54  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 to bolo urcite luci s kramov hormony su previt..a uz je dobre viac to nebolo?
6. feb 2014 o 21:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@172 uz je fajn,to len chvilu trb´valo...Ale som vedela,ze nieco nie je v poriadku,lebo ani som predtym cigaretu nedofajcila a do je uz divne....Dufam,ze uz zase dlho sa to nestane
6. feb 2014 o 21:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucijeje ja som ho brala pol roka a vysadila som ho už ho neberiem nikdy som si nezvýšila aj ked mi bolo zle proste som to chcela vysadit lebo som sa dozvedala čo je to zač.a ako som ho vysadila do troch mesiacoch bola na tom horšie ako pred užívaním xanaxu tak som vyhladala psychiatra a ten mi dal AD inak momentálne beriem lexaurin ten mi sadol a tiež ho beriem už pol roka :frowning2: už som ho mala vysadit len som prehovorila doktora že najprv vysadím coaxil AD lebo beriem dvoje AD sertralin ten mi zabral tak vysádzam coaxil a potom idem na lexaurin postupne tak aspoň mi je dobre teraz tak radšej brať ako sa trápiť :slight_smile:
6. feb 2014 o 21:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@andy231 ... a kolikrát denně si ten lexaurin dáváš?
6. feb 2014 o 21:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@adriana1861986 ... můžu se zeptat, jak taková terapie probíhá?
6. feb 2014 o 21:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
VALDOXAN a SERLIFT.... máte niekto skúsenosti? Beriem túto kombináciu tri týždne a stále nič....
7. feb 2014 o 07:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby, je lepší ist ku psychologovi, či k psychiatrovi? Ked mám akože panický strach o svoje dieťa .....
7. feb 2014 o 07:47  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 K psychologovi. On vie odhadnut ci budes potrebovat aj psychiatra.
7. feb 2014 o 07:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kveta Dakujem ... já už dal nemôžem, moja dcerka je co misac v nemocnici aj ked viem, že jej není nič také hrozné, aj doktor mi to vraví, tak som až taká že mu hovorím, že je to zlé jen iba oni mi to nehovorí .... už nekolko miesacou nespím, bojim sa všetkého a všade vidím iba nebezpečí pre nu ... už som vážne chorá :frowning2:
7. feb 2014 o 07:59  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucijeje ráno na obed a večer mi doktor kázal beriem 1,5mg aj keď mám pocit že mi už nezaberá.
7. feb 2014 o 09:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@soniada ahoj ako
7. feb 2014 o 09:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@soniada no áno frontinom. dcérka zas ochorela a ja tiež tak mi je 2 deň zas o ničom. neviem kto písal o sedeniach pri psychologovi, ja budem tiež v tom pokračovať... fakt neviem prečo mi nedal AD. myslíte že s týmto to nezvládnem? tiež si to občas myslím, ale vždy dúfam... a bojím sa aj vysadenia Frontinu :frowning2:
7. feb 2014 o 12:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 ja mám podobné stavy ako ty... bojím sa všetkého, strach, atď. skús chodiť častejšie na prechádzky, mne aj to pomáha, len teraz mám chrípku, teploty, tak som na nervy že čuším na zadku :frowning2:
7. feb 2014 o 12:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 skús ísť najprv za psychológom, tam sa vyrozprávaš a potom za psychiatrom. hovorím ti že ja mám to isté... nikdy predtým som niečo také nemala, až keď nám maličká v deň očkovania odpadla, potom o 2 týždne teploty 39 6 dní, odvtedy sa trasiem a neskutočný strach o deti... môžeme popísať aj cez správu ak chceš... prežila si niečo čo ti takýto stav navodilo?
7. feb 2014 o 12:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy231 Ahoj, ja mám kámošku psychiatričku, je to vlastne moja bývalá spolužiačka z gymka, nechodím k nej, ale niekedy si píšeme, teraz, keď mi znova bolo zle mi napísala, že každý je iný, na každého pôsobí liek ináč, ak mi je zle, mám si vziať kľudne vyššiu dávku rivotrilu, ja beriem k ad rivotri, alebo xanax sr, že raz za čas, ak sa to nedá vydržať si to treba kľudne zvýšiť, radšej takto, ako sa trápiť.Ja beriem rivotril tiež trikrát denne, ale spolu to je len 1mg, ona povedala, že je to vlastne najnižšia možná dávka, takže ak je zle, mám vziať viac.Okrem toho beriem Paretin a napísala mi, že i niekoho Paretin spôsobí ešte väčšiu úzkosť, tým ma teda veľmi nepotešila, dúfam, že nebudem ten prípad, ale to by sa už asi bolo ukázalo, lebo ho beriem mesiac.Takže ty ber kľudne lexaurin, ak ti je po ňom fajn, načo sa trápiť
7. feb 2014 o 14:19  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@maruska3 Serlift bral môj šcagor na začiatku liečenia a vyvolal mu serotonínový syndrom avaldoxan nepoznám, ale to nemusí hroziť tebe, každý sme iný
7. feb 2014 o 14:20  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lucinka0921 je to z krámov, veď aj ja som písala, ako mi bolo, chvalabohu dnes je trocha lepšie, ale nechcem to zakríknuť
7. feb 2014 o 14:21  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@aprilka90 Choď najprv k psychologičke a najlepšie by bolo k psychoterapeutke, myslím, že problém vyrieši aj ona
7. feb 2014 o 14:22  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby, moj portal je sice primarne urceny pre inych ludi, ale dnesny clanok sa velmi hodi pre nas vsetky.
Stoji za to sa zamysliet nad svojimi myslienkami. Mne tato schema pomaha.
http://audiosvet.com/2014/02/07/omyly-a-pasce-nasho-vedomia/
7. feb 2014 o 14:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
esselte.... o tom si teda prečítam ale ja som roky spokojná, aj sa mi podarilo schudnúť, nechutí mi pri ňom jesť
7. feb 2014 o 15:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte ahoj no šak aj ja beriem najnižšiu dávku lexu beriem ho ale ked vysadím coaxil tak pôjdem na kontrolu a skúsim začať vysádzať aj lexaurin tak ja som tiež za to aby mi bolo dobre tak mi je nemám žiadne úzkosti len sem tam sa mi hlava potočí a slabé vlnenie pocítim niekedy ale oproti tomu ako mi bývalo je to o 80% lepšie niekedy mám pocit že mi nič neni.Veru na každého inak pôsobí AD tak netreba čítat komu je ako pri nich lebo tebe môže byt super a inému nesadne a opačne už som sa poučila. :slight_smile: A tebe ako tie uzkosti sa prejavujú??? len tým chvílkovým návalom tepla???
7. feb 2014 o 15:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy231 áno,len tým teplom a niekedy cítim aj takú ničotu ale to len zriedka, pretože väčšinou som v jednom kole
7. feb 2014 o 16:20  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy231 A už mám aj dnes nervy, načo mi napísala tá moja spolužiačka, že paretin u niekoho vyvoláva ešte väčšiu úzkosť?teraz len nad tým rozmýšľam, niekedy je lepšie nevedieť nič o tých liekoch, ale hroska tvrdí, že paretin je ok, no teraz si nie som istá, je to na nervy
7. feb 2014 o 16:22  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@hroska Ahoj, no dnes som už na nervy, písala mi moja spolužiačka-psychiatrička, že u niekoho paretin vyvoláva ešte väčšiu úzkosť a celý čas teraz rozmýšľam, či sa to nedeje aj som mnou, ale ved lekárka mi vravela, že má aj podobné anxiolitické účinky ako xanax, tak ako môže spôsobovať väčšiu úzkosť, čo ty na to?
7. feb 2014 o 16:25  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@172 A čo ty? Ako ti dnes je?
7. feb 2014 o 16:26  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte moja kamoska depka a panicka posluchaju az mi to je divne ale klop klop...prisla konecne dcerka tak vybalujeme ...volala som tej mojej znamej je majitelka lekarne vraj sa nemusis bat toho paretinu ono ze by t hned nesadol..vraj sto lekarov sto nazorov tak klud moja...vraj sa ti musia zas ukludnit hormony po kramoch...
7. feb 2014 o 16:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@172 Dík moja, aj ja si myslím, už ho beriem mesiac a bolo už aj dobre, takže asi mi zaberá a dnes už bolo lepšie, takže asi fakt tie kramy
7. feb 2014 o 17:03  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte za to sa nedakuje..volala som s nou tak som sa jej spytala na ten paretin..mozes byt uplne kludna :wink:
7. feb 2014 o 17:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok