• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Depresia. Ako sa jej najrýchlejšie zbaviť?

19. júla 2017 
Tesim sa ako male dieta. Hlavne na tie relaxacne cvicenia.
http://zenyzenam.cz/program-strach/?a_box=vj6z92jw
Tabletky mi pomahaju, ale chcem popracovat na svojom vnutri. Dnes mi prisla knizka Miluj svoj zivot. A teraz som zacala s tymto. Dam vediet neskor svoje dojmy.
7. feb 2014 o 17:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@esselte no to som presne ja cítila ked som študovala na nete o xanaxe a ešte mi ostalo horšie nevypisuj nikomu kamoška ho tiež berie a zabral jej tak ak ti je dobre neboj a nemysli na to ved tebe sadol nie nezhoršilo sa ti ????
7. feb 2014 o 17:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy231 nezhoršilo sa mi, to bolo asi iba teraz, ked som mala kramy a možno mi treba iba zvýšiť dávku, lebo zatiaľ beriem najnižšiu
7. feb 2014 o 18:02  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte aha teraz berieš 20mg?? tak sa porad s doktorkou a po čase zvýš na 30mg ja mám tiež krámy a ja to pocitujem že sa mi niekedy krúti hlava a sem tam pomyslím na tú chorobu
7. feb 2014 o 18:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@andy231 Aj ja si myslím, že mi treba zvýšiť, ja som predtým brala venlafaxin a cymbaltu a dosť veľké dávky, asi musím zvýšiť
7. feb 2014 o 18:36  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte tak ale niekedy je niekomu dobre až za pol roka alebo tri mesiace a ty to ešte bereš mesiac nie??? šak doktorka tvoja bude vediet čo je dobré pre teba.
7. feb 2014 o 19:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Holky dr mi napísala antidepresiva Escitalopram, máte niekdo s nim zkusenosti?
A vystrašila ma taká vec, že oni pisaju v létáčku, že to može sposobit akože myšlenky na sebevraždu? To akože fakt? Ja sa to bojím brat :frowning2:
7. feb 2014 o 19:27  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 aj ja beriem escitalopram, konkretne solatcit. nemusis sa toho bat.
7. feb 2014 o 19:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte kluuuud!! Neviem o tom,ze by Paroxetin vyvolaval uzkost, ved je urceny na vsetky uzkostne poruchy , od panickej poruchy, OCD, socialnej uzkosti, postraumatickej stresovej poruchy az po generalizovanu uzkostnu poruchu :fearful: Samozrejme na zaciatku uzivania sa moze stav zhorsit, teda uzkost sa moze naozaj este zhorsit. kolko dni uzivas ten Proxetin? je pravdou,ze obcas sa moze vyskytnut,ze clovek zareaguje na urcity liek uplne atypicky, takze mozne je vsetko,ale pokial viem, tak vacsina pacientov nereaguje na Paroxetin tak, ako pisala ta tv. spoluziacka.
7. feb 2014 o 19:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
@maria43 Hej, já sa bojím že budem neschopná akože nebudem vnimat realitu či ako to popísat .... :sweat_smile:
7. feb 2014 o 19:36  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@hroska beriem ho niečo vyše mesiaca. myslím, že by sa mi to nepriaznivo ukázalo už na začiatku, asi je to len výkyv, mala som aj menzes a tiež si myslím, že paretin je ok, pretože aj tu ho užívalo dosť ľudí a beriem ho ešte málo a len 20 mg, určite by sa mi stav bol ešte viac zhoršil, minulý týžden som na karnevale podala poriadny výkon a celý týždeň mi bolo ok, takže asi nejaké výkyvy ešte mám
7. feb 2014 o 19:44  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@aprilka90 neboj sa, postupne sa to zlepší
7. feb 2014 o 19:45  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@aprilka90 to sa nemusis bat,ze by si nebola schopna vnimat realitu :stuck_out_tongue_closed_eyes: :fearful: AD nie su drogy,ale lieky. ani ta nijako nezmenia v tom zmysle,ze by si to uz nebola ty. Nic take! Naopak stav sa ti moze este viac zhorsit,ak sa nebudes liecit. Ked zacnes AD uzivat, prvych par tyzdnov sa ti moze stav zhorsit, ale potom ti urcite pomozu. a aku mas diagnozu?
7. feb 2014 o 19:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
@aprilka90 to sa nemusis bat. keby ti nesadli AD, tak povedz lekarovi a zmeni ti ich.
7. feb 2014 o 19:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@hroska Moja dcerka je často chorá a každý miesac v nemocnici a já som to už nevadzala ... neumím sa vysapt vynut ukludit sa .. teraz nievem ako sa to hovorí
Ako zhoršit? že sa budem o malú ešte viac bát, nebudem spát nebo ako zhoršit?
7. feb 2014 o 19:52  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@maria43 Já sa toho tak bojím že ich snad ane nevemu :pensive:
7. feb 2014 o 19:54  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@esselte ty si bola zvyknuta pri tej Cymbalte na najvyssiu davku,tych 120mg, tak podla mna je potrebne u teba zvysit Paroxetin na tych 30mg, lebo pises,ze atkak este dosiel a pri PP je max. davka az 60mg. uzivas ho vyse mesiaca, tak mozes kludne zvysit na tych 30mg.
7. feb 2014 o 19:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 Ahoj,nečítaj letáčik.....
7. feb 2014 o 19:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
@aprilka90 ale ved tie lieky ti dala lekarka preto, aby ti pomohli, tak nechapem, preco ich nechces vziat. pozri sa, my sme tu vsetky na liekoch a v pohode fungujeme. prave vdaka nim sme ok. ale je to na kazdom, samozrejme.
7. feb 2014 o 19:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 vsetky sme sa urcite bali na zaciatku, ale urcite ich zacni brat pomozu ti
7. feb 2014 o 19:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@maria43 Budem písta česky..... Já jsem zašla sama k doktorovi, napsala mi je jen obovodní doktorka s tím že není třeba zatím u mě abych chodila k psychiatrovi, že mě stačí jen sem tam nějaká terapie....
Jde o to, že se bojím aby mě ty léky, nějak netlumili vzhledem k tomu že je dcerka nemocná, abych byla schopná pohotově reagovat kdyby se něco stalo ( a že se stává) .. že budu jak to říct, prostě jako mimo .. že nebudu štastná a vesleá že se nebudu radovat, že budu jak otupělá toho se bojím že ty léky to ze mě udělají :pensive: :pensive: jsem směšná že ? :pensive:
7. feb 2014 o 20:01  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@172 Já se bojím toho aby mě to fakt nedohnalo na myšlenky sebevraždy jak tam bylo napsáno, že se to lidem co to mají poprvé stává :confused:
7. feb 2014 o 20:03  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 ano, na zaciatku uzivania sa tie tvoje problemy, kvoli ktorym ti dr. predpisal AD mozu zhorsit. to znamena, ze mozes mat tie problemy so spankom, mozes mat uzkosti,strachy a pod. Ale len MOZES, to znamena, nie vsetkym sa to zhorsi. Preto na zaciatku uzivania dr. predpisuk AD aj lieky na ukludnenie , tzv. anxiolktika, -Xanax, Neurol, Frontin, Lexaurin atd. a tie by ti mohli pomoc preklenut tie prve tyzdne. Nic take ti dr. nepredpisal? a kolko mg denne mas uzivat toho Escitalopramu?
7. feb 2014 o 20:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@hroska Mám Lexaurin .... mám to po 1 tabletě denně oboje....
7. feb 2014 o 20:07  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@hroska Lexaurin mám 1,5mg a Escit. 10mg
7. feb 2014 o 20:10  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 ziadne otupenie a ani nic take co si pisala. Naopak, lieky ti pomozu, budes sa citist lepsie a budes aj pohotovejsie reagovat, AD zvysuju kognitivne schopnosti. co sa tyka tych myslienok na samozvrazdu, vacsinou to plati u mladych ludi do 25 r. a u ludi, ktori v minulosti uz mali take myslienky aj bez liekov. A ta hrozba tych myslienok je len na zaciatku uzivania AD, samozrejme treba to sledovat. je dobre, aj ked povies niekomu blizkemu,ze zacinas uzivat AD a on ti pomoze ta nazaciatku odsledovat. to mas taku polovicnu davku toho Esc. a ten Lexaurin si prve tri tyzdne davaj tiez, mozes 3x denne. Esc. musis kazdy den, nesmies vynechat. neboj sa, bude lepsie.
7. feb 2014 o 20:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@hroska no sem riziková mě je 24 :confused: ale myšlenky jsem na to nikdy neměla ba na opak já se toho bojím jako svina a v rodině to ví všichny můj manžel mě vlastně k tomu dokopal
7. feb 2014 o 20:17  •  snaží sa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Baby, ma niektora z vas aj tieto dve cd?
http://zenyzenam.cz/cd-alfa/?a_box=vj6z92jw
a
http://zenyzenam.cz/cd-sebelaska/?a_box=vj6z92jw

Tu sebalasku mi odporucila psychologicka. Z kazdej strany sa mi dostava, ze toto je moj slaby bod.
7. feb 2014 o 20:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aprilka90 neboj sa toho,ja som prvykrat AD zacala brat v 20tich rokoch a ziadne myslienky take som nemala a u mna sa napriklad ani na zaciatku stavy nezhorsili...Takze sa neboj,kazdy sme ini a na kazdeho to posobi inak....Takze mozes a nemus....ale rozhodne sa neboj a necitaj pribalove letaky :slight_smile: Ja som sa tiez bala brat AD,keby si videla co som ja vystrajala,no komedia,teraz sa na tom smejem :grinning: A ked ti bude zle nahodou,max lexaurin,ten ti pomoze.Dr. ti ho kazala brat pravidelne k AD?Ak ano,tak ho ber,neboj sa,ze budes otapena,to vobec nie,ja som sa tiez toho bala.A potom ked uz mi bolo dobre,tak clovek sa uplne inak citi,je praveze stastny,uzva si,raduje sa z obycajnych veci....
7. feb 2014 o 20:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (3)
@kachita ahoj moja.Ja som niekedy este davno davno citala knihu miluj svoj zivot,mne sa velmi pacila a musim povedat,ze mi aj urcite aspon ciastocne pomohlo.Inak som sa pozerala na to co mi je a vdaka tej knihe,som zacala rozmyslat pozitivne....Mne osobne dala vela.... :slight_smile:
7. feb 2014 o 20:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (2)
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok